Gå til innhold

Legeattest

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Artig legeattest kom i posten i dag, ene setningen var totalt meningsløs: "Hun røyker noe spesifikke infeksjoner i det siste"

Lurer på hva NAV tror om det, at vi lar 10-åringen røyke!? :-o

Får håpe de sjekker siste side der det står at "Erklæringen er diktert ved hjelp av talegjenkjennelsesprogram"

Jeg flira ihvertfall godt oppi all elendigheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal bli mange morsomme attester hvis det blir vanlig å la talegjenkjenningsprogrammer skrive dem ut!

(Hæ, hva har du røyka? Å, bare noen spesifikke infeksjoner...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hahahaha* Da vi var hos ØNH-spesialist med jentungen leste han inn på diktafon hva legesekretæren skulle skrive i journalen, legen var ikke norsk og snakket med litt aksent og det første han sa da han begynte å lese inn var noe sånt som: "Om det er noe jeg sier som høres helt rart ut så spør meg før du skriver!" *hehe* Vi lo godt der vi satt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hahahaha* Da vi var hos ØNH-spesialist med jentungen leste han inn på diktafon hva legesekretæren skulle skrive i journalen, legen var ikke norsk og snakket med litt aksent og det første han sa da han begynte å lese inn var noe sånt som: "Om det er noe jeg sier som høres helt rart ut så spør meg før du skriver!" *hehe* Vi lo godt der vi satt!

Attesten virka heldigvis, jeg fikk pleiepenger i 3 mndr til.

-så da så de sikkert bort fra den røykinga ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Erklæringen er diktert ved hjelp av taleforvregningsprogram," burde det kanskje heller stått.

I denne sammenhengen blir det bare komisk. Men ville blitt en smule skeptisk om dette er representativt for kvaliteten på det legekontoret sender fra seg. Slike feil kan bli katastrofale.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...