annegunn Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Agurk er en fin frukt, er det ikke det? En litt lang grønn frukt, som man kan skjære i tynne fine skiver? Alle førsteklassinger synes det, sant? *mumle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jepp. Agurk er en frukt, da den tilhører gresskarfamilien. *nerd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Blei litt usikker på om agurk defineres som frukt eller grønnsak? Er du i samme båt som meg som "må ha med mat på eget fat" (foreldreavslutning)? Velger å le enn så lenge, og satser på en salat på skoleavslutninga - :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Jepp. Agurk er en frukt, da den tilhører gresskarfamilien. *nerd* *puster lettet ut* Til neste år skal jeg lese ukebrevet litt før kvelden før siste skoledag, og ikke ha syke unger de siste dagene før. Forslag fra tenåringen om tomater, det har forsåvidt jeg også fått med meg at er en frukt, men det hjelper jo ikke når kjøleskapet ikke inneholder en liten delicioso engang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Blei litt usikker på om agurk defineres som frukt eller grønnsak? Er du i samme båt som meg som "må ha med mat på eget fat" (foreldreavslutning)? Velger å le enn så lenge, og satser på en salat på skoleavslutninga - :-D Ferdig oppskåret frukt, står det. Til siste skoledag, som er i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det er svært mange matbutikker (ikke bare storkiosker) som er åpne 7 - 23 akkurat nå, hvis du heller ville rasket med deg noen klementiner. Jeg elsker agurk, men datteren min ville ikke vært fornøyd med det i sin tid ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg trodde agurk var et bær! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 *puster lettet ut* Til neste år skal jeg lese ukebrevet litt før kvelden før siste skoledag, og ikke ha syke unger de siste dagene før. Forslag fra tenåringen om tomater, det har forsåvidt jeg også fått med meg at er en frukt, men det hjelper jo ikke når kjøleskapet ikke inneholder en liten delicioso engang. Du har ikke noe rosiner liggende, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Det er svært mange matbutikker (ikke bare storkiosker) som er åpne 7 - 23 akkurat nå, hvis du heller ville rasket med deg noen klementiner. Jeg elsker agurk, men datteren min ville ikke vært fornøyd med det i sin tid ;-) Motivasjonen for å stikke ut akkurat nå er ikke den helt store, selv om vi har en åpen bunnpris fire minutter gange unna Begge jentene mine er storfornøyde med agurk, forøvrig, men det er kanskje helst når grønnsakene skal velges, ikke frukten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Du har ikke noe rosiner liggende, da? Hmmm.. Jeg har noen sultanas fra M&S for et par år tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg trodde agurk var et bær! Ifølge wikipedia har flyfly rett. Det er (i prisippet) en frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hmmm.. Jeg har noen sultanas fra M&S for et par år tilbake? *Urk* Har du forresten sett denne: http://probat.no/?mod=object&oid=1913 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 *Urk* Har du forresten sett denne: http://probat.no/?mod=object&oid=1913 Nei. Men jeg wiki'et agurk, og så at du hadde rett. Ikke at det nødvendigvis redder morgendagen, jeg lengter allerede tilbake til 'gotteri for 20kr og en halv liter brus'-dagene. Det hadde vært uproblematisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Nei. Men jeg wiki'et agurk, og så at du hadde rett. Ikke at det nødvendigvis redder morgendagen, jeg lengter allerede tilbake til 'gotteri for 20kr og en halv liter brus'-dagene. Det hadde vært uproblematisk... Those were the days. Guttungen har 0,5 l cola og ei pakke Søpledynga, eller hva det nå var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Those were the days. Guttungen har 0,5 l cola og ei pakke Søpledynga, eller hva det nå var. Det hadde passet for Lillevill også :-/ Ifølge storesøster bakte de pepperkaker på skolen til klassejuleavslutninga da hun gikk i 9. God ide. Du må gjerne føre den videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det hadde passet for Lillevill også :-/ Ifølge storesøster bakte de pepperkaker på skolen til klassejuleavslutninga da hun gikk i 9. God ide. Du må gjerne føre den videre Hehe, 9. trinn hos oss skal visst knuse pepperkakehusutstillinga si i morgen. Tverrfaglig prosjekt i matematikk og mat & helse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Hehe, 9. trinn hos oss skal visst knuse pepperkakehusutstillinga si i morgen. Tverrfaglig prosjekt i matematikk og mat & helse Kult Jeg kan se den tverrfaglige biten fungere, hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ferdig oppskåret frukt, står det. Til siste skoledag, som er i morgen. Supert :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Supert :-) Eh, ja, for vår del er det muligens ikke helt supert Men vi redder det vel i land med en kiwi som åpner 07:00 og en morgenfrisk pappa. Hvis ikke blir det agurk... Eller.... Eplekarameller, det er epler, er det ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Eh, ja, for vår del er det muligens ikke helt supert Men vi redder det vel i land med en kiwi som åpner 07:00 og en morgenfrisk pappa. Hvis ikke blir det agurk... Eller.... Eplekarameller, det er epler, er det ikke? Sukkerør er en plante og sukker utvinnes fra sukkerrør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.