Gjest GA Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Eh, ja, for vår del er det muligens ikke helt supert Men vi redder det vel i land med en kiwi som åpner 07:00 og en morgenfrisk pappa. Hvis ikke blir det agurk... Eller.... Eplekarameller, det er epler, er det ikke? du har ikke noe hermetikk da? Fruktcoctail? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Kult Jeg kan se den tverrfaglige biten fungere, hehe... Litt usikker på hvor mye matematikk de virkelig har fått ut av det, men det har ihvertfall slått stort an. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Nei. Men jeg wiki'et agurk, og så at du hadde rett. Ikke at det nødvendigvis redder morgendagen, jeg lengter allerede tilbake til 'gotteri for 20kr og en halv liter brus'-dagene. Det hadde vært uproblematisk... Jeg stekte rundstykke og smurte lefser i morges. Håper junior husket lett-sjokolademelken i kjøleskapet. Nå forventer jeg virkelig at læreren legger merke til hvem som følger reglene om "god matpakke uten godterier og brus". * pusser glorien * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg stekte rundstykke og smurte lefser i morges. Håper junior husket lett-sjokolademelken i kjøleskapet. Nå forventer jeg virkelig at læreren legger merke til hvem som følger reglene om "god matpakke uten godterier og brus". * pusser glorien * *klapper på flinke laben* Pappaen stakk på kiwi i dag morges og kom hjem med gulerøtter. Han stalker meg ihvertfall ikke på dol Og druer, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 *klapper på flinke laben* Pappaen stakk på kiwi i dag morges og kom hjem med gulerøtter. Han stalker meg ihvertfall ikke på dol Og druer, da. Vedr. å lese infoskriv i god tid - husker da den eldste gikk på barneskolen og hadde en veldig avslappet, mannlig kontaktlærer, som ofte ga informasjon med korte frister. En gang vi fikk en "tur med pølser"-lapp opp av sekken i siste liten, traff jeg ikke mindre enn to andre foreldre fra samme klasse, ved pølsehylla på Rimi siste timen før stengetid. Om snaue to år er det kanskje over for mitt vedkommende. Husker første foreldremøte på vgs, da vi i stedet for å få beskjed om å ta med kjeks og kaffe som vanlig, kom tomhendte til en kantine som bugnet av mineralvann og frukt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Vedr. å lese infoskriv i god tid - husker da den eldste gikk på barneskolen og hadde en veldig avslappet, mannlig kontaktlærer, som ofte ga informasjon med korte frister. En gang vi fikk en "tur med pølser"-lapp opp av sekken i siste liten, traff jeg ikke mindre enn to andre foreldre fra samme klasse, ved pølsehylla på Rimi siste timen før stengetid. Om snaue to år er det kanskje over for mitt vedkommende. Husker første foreldremøte på vgs, da vi i stedet for å få beskjed om å ta med kjeks og kaffe som vanlig, kom tomhendte til en kantine som bugnet av mineralvann og frukt... ''En gang vi fikk en "tur med pølser"-lapp opp av sekken i siste liten, traff jeg ikke mindre enn to andre foreldre fra samme klasse, ved pølsehylla på Rimi siste timen før stengetid.'' Det har jeg også opplevd :-) Det var faktisk utsolgt for pølser, så de samme foreldrene møttes igjen ved Kiwi-butikken litt lengre borte noen minutter senere. Dette var et arrangment for hele skolen så skolen burde kanskje advart nærbutikken også ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Vedr. å lese infoskriv i god tid - husker da den eldste gikk på barneskolen og hadde en veldig avslappet, mannlig kontaktlærer, som ofte ga informasjon med korte frister. En gang vi fikk en "tur med pølser"-lapp opp av sekken i siste liten, traff jeg ikke mindre enn to andre foreldre fra samme klasse, ved pølsehylla på Rimi siste timen før stengetid. Om snaue to år er det kanskje over for mitt vedkommende. Husker første foreldremøte på vgs, da vi i stedet for å få beskjed om å ta med kjeks og kaffe som vanlig, kom tomhendte til en kantine som bugnet av mineralvann og frukt... Jeg pleier egentlig å ha kontroll på slikt, men hun har vært syk siden fredag så jeg har i det minste noe å skylde på. Det var visst noe med påkledning også, for 80% av jentene stilte i nissekjoler. Jaja, joggebukse fra gap er vel fint, det? I fjor vinter ble jeg oppringt av barnehagen: - Lillevill har ikkke dress. - Hæ? - Ja, det tenkte vi også, svarte hun. Det var ikke jeg som hadde levert, nei.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Vedr. å lese infoskriv i god tid - husker da den eldste gikk på barneskolen og hadde en veldig avslappet, mannlig kontaktlærer, som ofte ga informasjon med korte frister. En gang vi fikk en "tur med pølser"-lapp opp av sekken i siste liten, traff jeg ikke mindre enn to andre foreldre fra samme klasse, ved pølsehylla på Rimi siste timen før stengetid. Om snaue to år er det kanskje over for mitt vedkommende. Husker første foreldremøte på vgs, da vi i stedet for å få beskjed om å ta med kjeks og kaffe som vanlig, kom tomhendte til en kantine som bugnet av mineralvann og frukt... ''Husker første foreldremøte på vgs, da vi i stedet for å få beskjed om å ta med kjeks og kaffe som vanlig, kom tomhendte til en kantine som bugnet av mineralvann og frukt...'' Haha, akkurat sånn var det på foreldremøte i 2. kl på vgs her også, i fjor. Jeg møtte opp og forventet egentlig ingenting, og så hadde de satt fram massevis av frukt, kaffe og te - gratis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.