Gå til innhold

febersyk barn 10 år

Gjest bekymret her nå..

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret her nå..

I snart en uke har vi hatt feber og forkjølelse her i huset på 10 åringen. Er det flere her ute som opplever langvarig feber for tiden?

Det er ikke bakterielt , så vi må jo bare vente og håpe det gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også pådratt oss noe langvarig som går på luftveiene, trodde kanskje det var en slags influensa eller noe. Jeg har sluppet med lite feber, men har hatt hodepine, fryktelig slapp og halsen har til tider vært _veldig_ halsbetennelses-lik! Nå er halsen øm, jeg hoster kraftig innimellom og er litt slapp fremdeles, går på 7. døgnet nå.

Her i Trønderhovedstaden ligger folk som slakt rundt omkring med dette her. Noen får høyere og mer langvarig feber enn meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall mange her jeg bor som har slitt med feber som har vedvart i mange dager (hørt snakk om ca en uke) - Siden du vet det ikke er bakterielt, så antar jeg dere har sjekket hos lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i barnehage (på Østlandet) og det virker som den feberen som setter seg nå fort sitter en stund ja. Har både unger, voksne, venner og deres barn som ligger strødd med høy feber i dagevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bekymret her nå

Det er iallefall mange her jeg bor som har slitt med feber som har vedvart i mange dager (hørt snakk om ca en uke) - Siden du vet det ikke er bakterielt, så antar jeg dere har sjekket hos lege?

Ja, crp er sjekket. Den viser ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, crp er sjekket. Den viser ingenting.

Ok! Siden du har vært og sjekket ham, så kan du sikkert se det an litt... Allmenntilstanden er dog det viktigste.. At han er forholdsvis oppegående osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...