Gjest bekymret her nå.. Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 I snart en uke har vi hatt feber og forkjølelse her i huset på 10 åringen. Er det flere her ute som opplever langvarig feber for tiden? Det er ikke bakterielt , så vi må jo bare vente og håpe det gir seg snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Vi har også pådratt oss noe langvarig som går på luftveiene, trodde kanskje det var en slags influensa eller noe. Jeg har sluppet med lite feber, men har hatt hodepine, fryktelig slapp og halsen har til tider vært _veldig_ halsbetennelses-lik! Nå er halsen øm, jeg hoster kraftig innimellom og er litt slapp fremdeles, går på 7. døgnet nå. Her i Trønderhovedstaden ligger folk som slakt rundt omkring med dette her. Noen får høyere og mer langvarig feber enn meg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er iallefall mange her jeg bor som har slitt med feber som har vedvart i mange dager (hørt snakk om ca en uke) - Siden du vet det ikke er bakterielt, så antar jeg dere har sjekket hos lege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg jobber i barnehage (på Østlandet) og det virker som den feberen som setter seg nå fort sitter en stund ja. Har både unger, voksne, venner og deres barn som ligger strødd med høy feber i dagevis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bekymret her nå Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er iallefall mange her jeg bor som har slitt med feber som har vedvart i mange dager (hørt snakk om ca en uke) - Siden du vet det ikke er bakterielt, så antar jeg dere har sjekket hos lege? Ja, crp er sjekket. Den viser ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ja, crp er sjekket. Den viser ingenting. Ok! Siden du har vært og sjekket ham, så kan du sikkert se det an litt... Allmenntilstanden er dog det viktigste.. At han er forholdsvis oppegående osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.