Gå til innhold

Billige godteposer

Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Skal arrangere juletrefest for en stor gruppe barn (over 100), og lurer på om noen vet hvor jeg får tak i billige godteposer? Mener altså selve papirposen - ikke innholdet.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan også spørre i en dagligvarebutikk om du kan få kjøpe noen.

Vi gir bort posene gratis til de som også kjøper godteriet til slike arrangementer hos oss. Kjøper de godteriet andre steder betaler de 50 øre pr. pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk dem da vi arrangerte juletrefest rett før jul.

Var kanskje litt ekstra heldige, i og med at vi fikk sponset disse samt noen andre ting fra samme butikk.

Men vet at de også tidligere har fått posene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det kan du få/kjøpe billig i dagligvare. Men da blir det med den reklamen på da om de ikke har hvite poser.

Vi har fått en gang, og betalt løsvektsprisen for godteri en gang. Dette gjaldt også 100 poser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg spurte på matbutikken der jeg kjøpte innholdet, og fikk ja hver gang så vidt jeg kan huske.

''Jeg spurte på matbutikken der jeg kjøpte innholdet, og fikk ja hver gang så vidt jeg kan huske.''

Klart man får poser om man kjøper godteri for å fylle dem, men saken er at vi har billig godteri fra andre steder :).

Uansett takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg spurte på matbutikken der jeg kjøpte innholdet, og fikk ja hver gang så vidt jeg kan huske.''

Klart man får poser om man kjøper godteri for å fylle dem, men saken er at vi har billig godteri fra andre steder :).

Uansett takk for svar.

Oki.

Vi brukte ikke å kjøpe løsvekt-godter, men smurfedrops i 3-pakk, småsjokolader i større poser som vi delte opp igjen, kjeksposer i storpakke som vi delte opp, klementiner osv. Vi fikk forsyne oss med papirposer fra løsvektdisken som ren service, det var lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...