Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skal arrangere juletrefest for en stor gruppe barn (over 100), og lurer på om noen vet hvor jeg får tak i billige godteposer? Mener altså selve papirposen - ikke innholdet. Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://www.cchobby.no/papirspose-100-stk-hvid.aspx Stort billigere får du det vel ikke? Litt porto da sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://www.cchobby.no/papirspose-100-stk-hvid.aspx Stort billigere får du det vel ikke? Litt porto da sikkert. Takk! Lurer litt på leveringstid, men skal sjekke ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayIynn Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Du kan også spørre i en dagligvarebutikk om du kan få kjøpe noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Takk! Lurer litt på leveringstid, men skal sjekke ut. Det tar noen få dager bare, en uke kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Du kan også spørre i en dagligvarebutikk om du kan få kjøpe noen. Vi gir bort posene gratis til de som også kjøper godteriet til slike arrangementer hos oss. Kjøper de godteriet andre steder betaler de 50 øre pr. pose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Vi fikk dem da vi arrangerte juletrefest rett før jul. Var kanskje litt ekstra heldige, i og med at vi fikk sponset disse samt noen andre ting fra samme butikk. Men vet at de også tidligere har fått posene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det kan du få/kjøpe billig i dagligvare. Men da blir det med den reklamen på da om de ikke har hvite poser. Vi har fått en gang, og betalt løsvektsprisen for godteri en gang. Dette gjaldt også 100 poser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg spurte på matbutikken der jeg kjøpte innholdet, og fikk ja hver gang så vidt jeg kan huske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg spurte på matbutikken der jeg kjøpte innholdet, og fikk ja hver gang så vidt jeg kan huske. ''Jeg spurte på matbutikken der jeg kjøpte innholdet, og fikk ja hver gang så vidt jeg kan huske.'' Klart man får poser om man kjøper godteri for å fylle dem, men saken er at vi har billig godteri fra andre steder . Uansett takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 ''Jeg spurte på matbutikken der jeg kjøpte innholdet, og fikk ja hver gang så vidt jeg kan huske.'' Klart man får poser om man kjøper godteri for å fylle dem, men saken er at vi har billig godteri fra andre steder . Uansett takk for svar. Oki. Vi brukte ikke å kjøpe løsvekt-godter, men smurfedrops i 3-pakk, småsjokolader i større poser som vi delte opp igjen, kjeksposer i storpakke som vi delte opp, klementiner osv. Vi fikk forsyne oss med papirposer fra løsvektdisken som ren service, det var lettvint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.