Gjest (Anonymous) Skrevet 16. november 2001 Skrevet 16. november 2001 Hva er det egentlig som styrer oss ? (Da ser jeg bort fra psykologiske faktorer) 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 16. november 2001 Skrevet 16. november 2001 måtte humre for meg selv her. Jeg ble i godt humør av svaret, NHD/Anonymous. 0 Siter
mally Skrevet 16. november 2001 Skrevet 16. november 2001 "Den eneste måten vi kan klare en prøve på, er å gå gjennom den. Det er uunngåelig." "Først etter at de siste trærne er blitt hugget ned. Først etter at de siste elvene er blitt forgiftet. Først etter at den siste fisken er blitt fanget. Først da vil vi oppdage at penger ikke kan spises." "Født tomhendt, dø tomhendt. Jeg så livet på sitt frodigste, tomhendt." Sitater fra boka "Det virkelige folket" av Marlo Morgan. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Penger. Ok, kan du prøve å få noen til å putte på deg 2 kroner og se om det kommer ett annet svar da ? Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.