Gå til innhold

Hun er så sta!

nitty-gritty

Anbefalte innlegg

Gjest Tenåringsmor til tre

''Gruer meg til tenårene...''

Tenårene er, i følge broren min, MYE verre enn småbarnstiden. Så nå er du advart ;-) Du får nyte årene i mellom!

Da skal jeg komme med et trøste-innlegg på akkurat DEN.

Jeg har tre tenåringer i hus + en under 10 år.

Min datter var slik som trådstarter sin datter, ekstremt sta med mange raseri-anfall. Helt håpløst. Fra hun var 1-2 1/2 år så var hun knapt med i en butikk, vi VISSTE at det utløste et raseri-anfall.

Hun er nå 17 år oh har vært en meget grei tenåring å ha med å gjøre! Tror hun raste fra seg som liten jeg....hehe. Aldri er hun sint, hun har stort tålmod, rolig og avbalansert.

Hun er bestemt og har god selvfølelse, sier det hun mener, populær i venneflokken og har mange venner.

Så ikke noe å grue seg for. :) De sinteste unga er de smarteste vet du....med masse vilje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nitty-gritty

10

• PieLill

6

• Lillemus

2

• EnolaGay

2

Gjest Tenåringsmor til tre

Min datter var slik som trådstarter sin datter, ekstremt sta med mange raseri-anfall. Helt håpløst. Fra hun var 1-2 1/2 år så var hun knapt med i en butikk, vi VISSTE at det utløste et raseri-anfall.

Hun er nå 17 år oh har vært en meget grei tenåring å ha med å gjøre! Tror hun raste fra seg som liten jeg....hehe. Aldri er hun sint, hun har stort tålmod, rolig og avbalansert.

Hun er bestemt og har god selvfølelse, sier det hun mener, populær i venneflokken og har mange venner.

Så ikke noe å grue seg for. :) De sinteste unga er de smarteste vet du....med masse vilje. :)

Måtte bare få frem at raserianfallene ga seg mer og mer sånn etter 5-årsalderen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De sinteste unga er de smarteste vet du....med masse vilje. :)''

Det er jeg helt enig i at ofte er tilfellet:-) Det jeg sa om ungdomstiden henspeilte ikke så mye på sinne og trass, men mer at ungdomstiden jo innebærer en del elementer som foreldre vanskelig kan kontrollere - og da tenker jeg kanskje særlig på alkohol og annen rus. I småbarnstiden har man som foreldre i det minste kontroll med barnets liv - ungdomstiden innebærer at man gradvis må gi slipp, enten man synes det er trygt eller ikke.

Bra at det er noen som trøster nitty litt bedre enn meg i denne tråden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar og oppmuntrende ord!

Gruer meg til tenårene...

Stae 2-åringer kan godt snu helt om når de blir et år eller to eldre. :-)

Og tenårene... grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...