nicky Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Dette er et sted som driver med paintball og laserskyting. De arrangerer også bursdager for barn, der man blir delt i to lag som skal skyte på hverandre med laserpistoler i en slags labyrint av ganger. Opplegget er sikkert trygt nok, men man leker jo krig, og det byr meg litt imot. Eller er det ok? Barna det er aktuelt for er 12-13 år. Trenger synspunkter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg er enig med deg og synes ikke noe om dette, men det har vært veldig populært de få gangene poden har vært på bursdag der (eller der de har sånt her i byen da). Vi har imidlertid valgt ikke å ha bursdager på dette stedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg har hatt (og delvis fortsatt har) samme motforestillinger som deg. Gutten min var i en slik 11-årsdag for et halvt års tid siden, og kom hjem og mente det var morsomste bursdagen han hadde vært i. Tror dagens barn er så vant med skytespill og leker som ligner krig at de ikke reagerer på det - i deres verden har det ingen ting med vold og drap å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synes jeg Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Sønnen min har vært på lazerbursdag på gigagøy, her også skyter de på hverandre med lazerstråler. Uskyldig moro, og barna syntes det var gøy. Han har også vært på paintballbursdag, også superfornøyd når han kom hjem. Dette er jo bare uskyldig lek og moro. Akkurat på megazone har han ikke vært 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Sønnen min har vært på slike bursdager flere ganger. Typisk i 5., 6. og 7. klasse. Det blir som et hvilket som helst annet spill. Det er klare regler som blir gjennomgått på forhånd. Voksne drar jo på paintball med jobben... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 For 12-13 åringer vil jeg tro dette er midt i blinken :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg ville nok ikke valgt å ha bursdag på et slikt sted selv, da skyteleker gjør meg litt utilpass. Men om 12-åringen hadde blitt bedt i slik bursdag ville jeg ikke stoppet ham, og han hadde antakelig elsket det :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.