Gå til innhold

om poliklinikk,oppfølging,svik Nhd

Anbefalte innlegg

Gjest Dissekrert

Jeg har hatt jevnlig kontakt med psyk.pol i 2år. -behandling av depresjon av alvorlig grad.

Nu er det slik at jeg for en periode bor vekke fra der jeg vanligvis studerer, men ikke allverdens avstand heller.

Før siste timen med psykn min sa hun at jeg skulle tenke på hvordan vi skulle ha kontakt når jeg dro til det andre stedet, men da jeg ringte henne gav hun meg en ny time, desverre kunne jeg ikke ta den, så jeg avbestillte. Jeg sendte henne en mail, hun har enda ikke svart på den.

Jeg har vært en veldig slitsom og dårlig pasient, så hun har vært trett mange ganger. Det har ikke vært meningen å plage henne, men jeg har bare vært så syk, redd, nedkjørt. Det forstod hun ikke.

Hva tror du NHD, skal jeg ta kontakt igjen?

Tror du at hun er lei av meg og at hun ikke ønsker at jeg skal ta kontakt. Jeg har ikke så veldig mye å snakke om, men jeg vil trenge noen når jeg farer til det sorte stedet igjen. Jeg er skuffet over psyk og lurer på hva hun egentlig tenker på.

Jeg skulle ønske du nhd kunne si hva du mente om dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38773-om-poliklinikkoppf%C3%B8lgingsvik-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg synes absolutt du skal ta kontakt igjen.

Med skam må jeg melde at ikke alle ansatte er så gode på data som de burde. De fleste har PC, tilgang til mailog internett, men alt for mange behersker det ikke.

Kanskje hun er en av dem og ikke har åpnet mailen.

Skriv en ny mail og send en vanlig papikopi som brev.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...