UlrikkeE Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg (mor) har vært syk siden lørdag. Febersyk m/lungebesvær. Sambo var bortreist i helga. Han skal reise bort igjen på søndag (lengre denne gangen, til London, blir bort ei uke, i jobbsammenheng). I kveld har 7-åringen over 39 i feber. Jeg er sykemeldt til og med i morgen, så morgendagen er grei. Torsdag er jeg nok i form til jobb. Sambo er "livredd" (setter det på spissen altså, men han synes det passer ekstremt dårlig, og det skjønner jeg godt!) for å bli syk nå og være syk når han skal reise. Dette er en viktig jobbtur, pluss at han i tillegg gleder seg. Skal jeg være hjemme med sykt barn nå? Jeg har jo liksom vært hjemme hele uka, men det er jo fordi jeg har vært syk selv, og er sånn sett ikke i sammenheng.... Eller burde han ta disse dagene? Eller burde han "slippe" fordi det er ekstraordinært at han skal på en ukes tur straks? Vi har ikke hatt diskusjonen enda altså, jeg bare lurer litt på hva jeg skal foreslå/forlange..... Hvordan ville dere løst denne saken? Til vanlig deler vi stort sett alltid 50-50, og ungen har vært ekstremt lite syk dette skoleåret! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemusa Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er han redd for smitte? Og tenker at han skal unngå dette ved å gå på jobb? Jeg tenker at det betyr lite til eller fra, du har jo vært syk nesten en uke og nå er barnet syk. Er det meningen at han skal bli syk så blir han det uansett. Jeg hadde ment at det var hans tur å være hjemme, ettersom jeg hadde vært borte fra jobb hele uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg synes han skal ta disse dagene så du får et pusterom før han drar bort igjen. Det er ikke utenkelig at han allerede er smittet og blir dårlig før han rekker å dra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Er han redd for smitte? Og tenker at han skal unngå dette ved å gå på jobb? Jeg tenker at det betyr lite til eller fra, du har jo vært syk nesten en uke og nå er barnet syk. Er det meningen at han skal bli syk så blir han det uansett. Jeg hadde ment at det var hans tur å være hjemme, ettersom jeg hadde vært borte fra jobb hele uka. Han meldte seg frivillig, så da er det jo greit Var bare jeg som ville ha synspunkter FØR en evt diskusjon 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg synes han skal ta disse dagene så du får et pusterom før han drar bort igjen. Det er ikke utenkelig at han allerede er smittet og blir dårlig før han rekker å dra... Han meldte seg frivillig, så da er det jo greit Var bare jeg som ville ha synspunkter FØR en evt diskusjon 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Han meldte seg frivillig, så da er det jo greit Var bare jeg som ville ha synspunkter FØR en evt diskusjon Flott - og egentlig skulle det bare mangle, synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Flott - og egentlig skulle det bare mangle, synes Hehe, ikke sant Han er forøvrig i London frisk som en fisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hehe, ikke sant Han er forøvrig i London frisk som en fisk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.