Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ser du det ikke Sør. Det er som det alltid har vært - alle andre ser, bare ikke du.

Da er det isåfall påfallende at *INGEN* av dine påståtte "alle" makter å komme med eksempler - bare vage henvisninger til "se på livssyn" eller lignende.

Ikke noe videre overbevisende at du ikke kan komme med konkrete eksempler.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

Da er det isåfall påfallende at *INGEN* av dine påståtte "alle" makter å komme med eksempler - bare vage henvisninger til "se på livssyn" eller lignende.

Ikke noe videre overbevisende at du ikke kan komme med konkrete eksempler.

Med vennlig hilsen

Tråden ble for lang for meg, men du får ha en god morgen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble for lang for meg, men du får ha en god morgen! :-)

Hei,

En god morgen til deg også, Amiga! :-)

Kanskje DOL burde opprette et Forum for Bankgebyrer (noe VG faktisk hadde !!!!) for slike tråder som dette!? *S*

Alt godt.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Som jeg har forklart, du ble utestengt _etter_ at du la inn det innlegget her på webmasterforumet. Hadde du skrevet det innlegget i en noe hyggeligere tone, så hadde du sluppet utestengelse i denne omgangen. Den var den særdeles skarpe tonen i det innlegget som avgjorde det hele. Innleggene som ble slettet først var ikke utestengelsesgrunn.

Nå snakker du over deg. Jeg ble utestengt første gang i går FØR jeg skrev noen som helst kritikk til deg her inne. Det er rimelig søkt av deg å stenge noen ute pga. et konjakkinnlegg. Ja, det er t.o.m søkt av deg å slette det.

Så hva gjør du nå, kjære webbis? Du blir jo ikke kvitt meg uansett hva du gjør. Du kan stenge meg ute til du blir blå i trynet. Jeg kommer selvsagt igjen likevel.

Men...oooooops..det glemte jeg. Du kan jo få stengt internett-tilgangen min. *Skjelve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

"Jeg ble utestengt pga min påstand ..."

Det var på samme tid også en sak hvor du trakasserte en annen bruker, som dannet grunnlaget for utestengelsen av deg. Altså var det ikke bare det med Nosferatu.

Nå er du virkelig på tynn is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Javel. Deg om det.

Hvem er alle andre, da? Og har Zirine virkelig snakket med alle andre? Sør påpeker manglende dokumentasjon og Zirine svarer "alle andre".

Nei, det holder ikke.

Ja, og det tror jeg at hun trygt kan gjøre. Alle andre ser jo at Sør er en mester i å vri og vrenge på alt. Med få unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det tror jeg at hun trygt kan gjøre. Alle andre ser jo at Sør er en mester i å vri og vrenge på alt. Med få unntak.

Hvor "vrir og vrenger" jeg? Vær gjerne konkret nok til å kommet med et faktisk eksempel.

Ved å etterlyse dokumentasjon for påstander om hva jeg skriver?

Eller ved å påpeke at ingen her har klart å frembringe ett eneste eksempel på det de påstod?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var ikke utestengt i utg.pkt. Her er innlegget jeg ble utestengt for:

Jeg tenkte jeg skulle drikke meg en ørliten smule full i dag, siden jeg er alene hjemme og alt. Vel, ikke helt alene da. Ungene er her, men alene i den forstand, at det ikke er noen andre voksne her.

Men det som møtte meg i barskapet var ytterst skuffende. En flaske Larsen, en Hennesy, en Courvoisier og en Braastad. Altså: Utelukkende cognac. En fisefin dame liker jo ikke cognac for pokker.

Siden jeg er en habil kaffedrikker gikk jeg på med frisk mot, og helte Larsen i kaffekoppen og fylte på med kaffi. Men inn i hæsterævva som det smakte mainskit. Takke meg til.

Så hva gjør jeg nå egentlig? Jeg har jo fremdeles intensjoner om å bli full.

- Liiiiion

Det er uten tvil på grunn av at webmaster kjedet seg en smule i går. Og kjedsomhet er roten til alt vondt.*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einstein

Kjære vakkre Sør.

Jeg holdt meg fullstendig innenfor reglene.

Jeg lurte på hva som var greit å blande konjakk med. Det var årsaken til utestengingen. Den skjedde før jeg henviste meg på webbisforum i det hele tatt.

Kanskje det også hadde litt med at du ville drikke deg full med ungene i huset.

Det burde ringe opptil flere bjeller når man i det hele tatt vurderer noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick men enig

Joda - sikkert et produkt av sinne.

Jeg kan ikke tenke meg at det gjør saken bedre å bli skjelt ut av den årsaken...

Hvis man mister besinnelsen og skjeller folk ut pga en utestengelse på DOL, så vil jeg påstå at man mangler sosial intelligens.

Hvis personen man skjeller ut er har funksjon som webmaster, vil jeg påstå at man mangler enda mer sosial intelligens.

Med vennlig hilsen

Jeg var ikke her da denne tråden ble laget.

Men nå har jeg lest den, og jeg må si at du har fornuftige meninger og en elegant måte å si det på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke her da denne tråden ble laget.

Men nå har jeg lest den, og jeg må si at du har fornuftige meninger og en elegant måte å si det på!

Hei

Tusen takk!

Hvis du er logget mer tid på DOL får du også være med på "morsomhetene"! *lol*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tusen takk!

Hvis du er logget mer tid på DOL får du også være med på "morsomhetene"! *lol*

Med vennlig hilsen

Jeg oppfattet det der som ironi, jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppfattet det der som ironi, jeg......

og så....???

Jeg er da neppe ansvarlig for hvordan du oppfatter andres innlegg som:

a) ikke var skrevet til deg

B) ikke var skrevet av meg

===

Hvis noen innlegg her skal være ironiske må det være utskjellingen av Webmaster, etterfulgt av "hvorfor ble jeg utestengt?"...

Jeg tviler på at folk er såpass sosialt inkompetente at de ikke vet svaret selv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så....???

Jeg er da neppe ansvarlig for hvordan du oppfatter andres innlegg som:

a) ikke var skrevet til deg

B) ikke var skrevet av meg

===

Hvis noen innlegg her skal være ironiske må det være utskjellingen av Webmaster, etterfulgt av "hvorfor ble jeg utestengt?"...

Jeg tviler på at folk er såpass sosialt inkompetente at de ikke vet svaret selv.

Med vennlig hilsen

Hvorfor kan ikke Melaisa kommentere innlegg som ikke er til henne når du selv gjør det? Hovedinnlegget var da vitterligen myntet på webaster! Eller, kansje du og webmaster er den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke Melaisa kommentere innlegg som ikke er til henne når du selv gjør det? Hovedinnlegget var da vitterligen myntet på webaster! Eller, kansje du og webmaster er den samme?

Hvor har jeg skrevet at Melaisa ikke kan "kommentere innlegg som ikke er til henne"?

Les innlegg FØR du besvarer dem!

Jeg skrev at jeg ikke er ansvarlig for hvordan hun oppfatter innlegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så....???

Jeg er da neppe ansvarlig for hvordan du oppfatter andres innlegg som:

a) ikke var skrevet til deg

B) ikke var skrevet av meg

===

Hvis noen innlegg her skal være ironiske må det være utskjellingen av Webmaster, etterfulgt av "hvorfor ble jeg utestengt?"...

Jeg tviler på at folk er såpass sosialt inkompetente at de ikke vet svaret selv.

Med vennlig hilsen

Punkt B) ville vært mer enn nok. Uten at relevansen er for høy der heller.

Slår det deg aldri at et eneste innlegg som skryter av deg i en laaaang tråd hvor du har rikelig med innlegg kan være ironi? Selv ikke når det er anonymt?

Du trenger ikke bli sinna på meg fordi du ikke så muligheten for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick men enig

Hei

Tusen takk!

Hvis du er logget mer tid på DOL får du også være med på "morsomhetene"! *lol*

Med vennlig hilsen

Nei, det er pga. alle disse "morsomme" menneskene jeg ikke gidder å være her så ofte lenger.

Men, jeg har uten tvil gått glipp av noe her ja....

Stå på Sør!

Du taler sikkert manges sak i denne sammenhengen, .....bare at vi andre ikke ønsker å legge oss for hugg for denne forsamlingen.

Jeg bare rister på hodet over hvor lang tråd de klarer å få til uten at noe nytt kommer inn i debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg ble utestengt pga min påstand ..."

Det var på samme tid også en sak hvor du trakasserte en annen bruker, som dannet grunnlaget for utestengelsen av deg. Altså var det ikke bare det med Nosferatu.

Jeg har blitt utestengt 2 ganger - første gang pga et innlegg jeg hadde til en student81. Helt greit at jeg ble utestengt - det var et saftig innlegg - jeg har heller aldri protestert på utestengelsen.

Det betyr ikke at webmaster kan kan henge over meg som en klegg og stenge meg ute på sviktende grunnlag senere. Det betyr ikke at det er riktig at hver gang jeg åpner kjeften i ettertid, skal få slettet innlegg og bli truet med å få stengt internettforbindelsen min.

Dette aksepterer jeg ikke, og det gjør meg forbannet.

Den Nosferatusaken var helt horribel, dere taklet den elendig, og det er deprimerende å oppleve at du som webmaster ikke tar det minste av kritikk til tross for så massiv motstand som du møter her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Jeg tviler på at jeg har gått glipp av noe vettugt.

Med vennlig hilsen

Den synes jeg var en sjikanerende uttalelse. Av alle innleggene i denne tråden er det såvidt jeg kan se kun du Sør, Chloe og webmasterinnen som har sammenfallende syn. Det minner meg om vitsen om mannen som kjørte på motorveien, og hørte i radioen at det var en tulling som kjørte i motgående fil. Hvorpå han repliserte: "EN? Her er jo mange..?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...