Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Nei, jeg blir ikke det. Jeg leser dem for å holde mine dyriske lyster under kontroll. Og det virker...

Det er da godt at innleggene ihvertfall bidrar til å gjøre verden til et tryggere sted! *lol*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

Mens mitt poeng ikke er kommentert.

Joda, som sagt - du har sikkert rett. Men poenget mitt forblir at hennes reaksjon åpenbart ikke er formålstjenelig, hvis formålet var å komme tilbake på DOL.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, som sagt - du har sikkert rett. Men poenget mitt forblir at hennes reaksjon åpenbart ikke er formålstjenelig, hvis formålet var å komme tilbake på DOL.

Med vennlig hilsen

Og om formålet var å få vite hvorfor hun ble slettet og utestengt i utgangspunktet da....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous1)

Jeg skrev om FrP politikk, med eksempler fra politikere i FrP.

At du ikke kan lese det jeg skriver, regner jeg ikke som mitt problem.

Med vennlig hilsen

Patetisk er et dekkende ord om deg i den tråden, Sør. Som sagt, du er den eneste som ikke kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullami mener vel at det var rimelig søkt å dra inn straffeloven som eksempel, kan jeg tenke meg.

Det tenker jeg du kunne tenke deg også. Om du kjente etter.

Straffeloven er et eksempel på et regelverk som de fleste kjenner til (hvis de kjenner etter! ;-) ).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Poenget er de innleggene hun ble utestengt for. Totalt uforståelig. Innleggene etterpå har ingenting med dem og gjøre. Frustrasjon over å bli behandlet dårlig forstår vi alle, og kanskje spesielt du som frekventerer forum for Overgrep hver dag?

Det som avgjorde utestengelsen var måten Lion henvendte seg til webmaster på. Det finnes en grense for hva vi i admin skal akseptere av språkbruk rettet mot oss også.

Grensen for hva vi aksepterer fra brukere som tidligere har blitt utestengt, blir lavere ved hvert overtramp.

Innlegg hvor man f.eks. etterlyser forslag til å bli full, er ikke i samsvar med det vi ønsker å ha på tjenesten og derfor ble det slettet. Dette er tross alt en medisinsk tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (Anonymous)

Den delen som sier at "dette er noe jeg skriver for å bortforklare at jeg faktisk ikke kan finne noen slike innlegg fra deg som jeg påstod at du hadde skrevet så mange av"....

Med andre ord: bortforklaringen.

Med vennlig hilsen

Les innleggene Sør, les innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om formålet var å få vite hvorfor hun ble slettet og utestengt i utgangspunktet da....?

Så er fremdeles ikke "hestk*k" og lignende en del av vokabularet som anbefales....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev om FrP politikk, med eksempler fra politikere i FrP.

At du ikke kan lese det jeg skriver, regner jeg ikke som mitt problem.

Med vennlig hilsen

Nei, men det er ditt problem at du ikke kan lese våre innlegg, Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er fremdeles ikke "hestk*k" og lignende en del av vokabularet som anbefales....

Med vennlig hilsen

Sør, du takler ikke veldig godt å ikke få diktere akkurat hva som skal diskuteres. Du har ikke nærmet deg POENGET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Joda, som sagt - du har sikkert rett. Men poenget mitt forblir at hennes reaksjon åpenbart ikke er formålstjenelig, hvis formålet var å komme tilbake på DOL.

Med vennlig hilsen

Hun kan komme tilbake til dol når hun vil, så det er ikke der problemet ligger.

Problemet er at dol har en totalt udugelig webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innleggene Sør, les innleggene.

Nei - du kom med påstanden, og da er det DU som får sette deg ned å dokumentere det du påstår.

Alle her kan se at du ikke har noen eksempler, og at det du skrev er falskt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - du kom med påstanden, og da er det DU som får sette deg ned å dokumentere det du påstår.

Alle her kan se at du ikke har noen eksempler, og at det du skrev er falskt.

Med vennlig hilsen

Nei, jeg kan ikke se det.

Det er vel bare du som er av den oppfatningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan komme tilbake til dol når hun vil, så det er ikke der problemet ligger.

Problemet er at dol har en totalt udugelig webmaster.

Jeg ser ingen indikasjon her på annet enn noen få udugelige brukere (som har problemer med å forholde seg til et publisert regelverk)....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som avgjorde utestengelsen var måten Lion henvendte seg til webmaster på. Det finnes en grense for hva vi i admin skal akseptere av språkbruk rettet mot oss også.

Grensen for hva vi aksepterer fra brukere som tidligere har blitt utestengt, blir lavere ved hvert overtramp.

Innlegg hvor man f.eks. etterlyser forslag til å bli full, er ikke i samsvar med det vi ønsker å ha på tjenesten og derfor ble det slettet. Dette er tross alt en medisinsk tjeneste.

Den satt jaggu langt inne!

*teller antall henvendelser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør, du takler ikke veldig godt å ikke få diktere akkurat hva som skal diskuteres. Du har ikke nærmet deg POENGET.

Hei Melaisa,

Jeg velger da selv hva jeg vil diskutere. Det gjør da alle.

Lar du andre bestemme hva du skal skrive?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Det som avgjorde utestengelsen var måten Lion henvendte seg til webmaster på. Det finnes en grense for hva vi i admin skal akseptere av språkbruk rettet mot oss også.

Grensen for hva vi aksepterer fra brukere som tidligere har blitt utestengt, blir lavere ved hvert overtramp.

Innlegg hvor man f.eks. etterlyser forslag til å bli full, er ikke i samsvar med det vi ønsker å ha på tjenesten og derfor ble det slettet. Dette er tross alt en medisinsk tjeneste.

Men du stengte meg jo ute lenge før jeg så mye som tenkte på å henvende meg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke se det.

Det er vel bare du som er av den oppfatningen.

Så kom med eksemplene da....

Værsågod:

[plass her]

[plass her]

[plass her]

[plass her]

[plass her]

[plass her]

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som avgjorde utestengelsen var måten Lion henvendte seg til webmaster på. Det finnes en grense for hva vi i admin skal akseptere av språkbruk rettet mot oss også.

Grensen for hva vi aksepterer fra brukere som tidligere har blitt utestengt, blir lavere ved hvert overtramp.

Innlegg hvor man f.eks. etterlyser forslag til å bli full, er ikke i samsvar med det vi ønsker å ha på tjenesten og derfor ble det slettet. Dette er tross alt en medisinsk tjeneste.

Du har såvidt jeg vet ikke svart på _noen_ spørsmål i kveld angående sletting av innlegg. Zirine fikk slettet mange innlegg i går kveld, jeg var selv online og leste dem alle. Ingen gikk over grensen, og det samme gjelder Lion sine innlegg. Du kan ikke klandre henne/dem for at de er forbannet over helt meningsløse slettinger. Reaksjonen er helt forståelig.

Hva skje når Zirine kommer online? Skal du stenge henne også ute fordi hun stiller spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom med eksemplene da....

Værsågod:

[plass her]

[plass her]

[plass her]

[plass her]

[plass her]

[plass her]

Med vennlig hilsen

Les mitt forrige svar sist vi diskuterte nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...