Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Gjest samuelsen

Gi deg samuelsen. Det Sør skrev var så fornuftig at du ikke visste hva du skulle svare så du skrev det der.

Og, det du leser på Aftenbladet har allerede gått igjennom sensuren :)

Du fattet ikke poenget mitt engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

"Jeg bekymret meg så mye om å bli gal. Til slutt ble jeg gal av bekymring."

De to setningene skrev jeg i Psykiatri-forumet igår, og de ble slettet.

Mener du at dette strider mot DOL regelverk? Finner du de to setningene uakseptable?

Nei, men på forum for psykiatri finnes mennesker som er både "bekymret" og/eller (på folkemunne) "gal", og jeg kan godt forstå at noen av dem ikke synes slikt er "morsomt"...

På Åpent eller Livssyn ville det trolig ikke vært slettet. Videre kan webmaster ha slettet det hvis det var en del av en tråd, eller et svar på et personlig innlegg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Konkret: hvilke overtredelser?

De som henger her inne, ser det gang etter gang. Ingen av oss er i tvil om at du er webmasters søtnos. Du skriver helt usensurert, og sjikanerer når du vil med webmasters velsignelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som henger her inne, ser det gang etter gang. Ingen av oss er i tvil om at du er webmasters søtnos. Du skriver helt usensurert, og sjikanerer når du vil med webmasters velsignelse.

Og alt det gjør jeg uten at du klarer å finne ett eneste eksempel på det????...

Imponerende!

Kanskje jeg skriver stealth-innlegg?

Eller (mer sannsynlig), kanskje du farer med tomme påstander?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (Anonymous)

Nei, men på forum for psykiatri finnes mennesker som er både "bekymret" og/eller (på folkemunne) "gal", og jeg kan godt forstå at noen av dem ikke synes slikt er "morsomt"...

På Åpent eller Livssyn ville det trolig ikke vært slettet. Videre kan webmaster ha slettet det hvis det var en del av en tråd, eller et svar på et personlig innlegg.

Mvh

Jeg er på forum for psykiatri, men det betyr ikke at jeg er uten humor!! Ikke snakk for meg Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Nei, men på forum for psykiatri finnes mennesker som er både "bekymret" og/eller (på folkemunne) "gal", og jeg kan godt forstå at noen av dem ikke synes slikt er "morsomt"...

På Åpent eller Livssyn ville det trolig ikke vært slettet. Videre kan webmaster ha slettet det hvis det var en del av en tråd, eller et svar på et personlig innlegg.

Mvh

Jeg er faktisk en av de menneskene du vil beskytte. Problemet mitt er vel at jeg er for selvironisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på forum for psykiatri, men det betyr ikke at jeg er uten humor!! Ikke snakk for meg Sør.

Jeg skrev: "og jeg kan godt forstå at noen av dem ikke synes slikt er "morsomt"..."

Bemerk ordet "noen" - *** noen ***

Det hjelper å lese innleggene FØR du svarer på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Og alt det gjør jeg uten at du klarer å finne ett eneste eksempel på det????...

Imponerende!

Kanskje jeg skriver stealth-innlegg?

Eller (mer sannsynlig), kanskje du farer med tomme påstander?

Med vennlig hilsen

Jeg gidder ikke lete etter eksempler, jeg har morsommere ting å gjøre. Alle som har vært her inne en tid, vet imidlertid hva jeg snakker om. Dette har du hørt før, så ikke spill overrasket. Du skriver 500 innlegg pr. dag, men får slettet overraskende lite til å sjikanere så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Jeg er på forum for psykiatri, men det betyr ikke at jeg er uten humor!! Ikke snakk for meg Sør.

...for at det finnes mennesker som forstår at det er mulig å inneha en viss porsjon med humor, selv om man har psykiske problemer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk en av de menneskene du vil beskytte. Problemet mitt er vel at jeg er for selvironisk.

Husk at leserene (inklusive Webmaster) har kun "det skrevne ord" å forholde seg til. Derfor kan korte innlegg ofte misforståes.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Jeg skrev: "og jeg kan godt forstå at noen av dem ikke synes slikt er "morsomt"..."

Bemerk ordet "noen" - *** noen ***

Det hjelper å lese innleggene FØR du svarer på dem!

Det er_noen_ på livssyn som synes du går langt over streken med dine sjikaner, men jeg ser ikke at du får slettet noen av_dine_ innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev: "og jeg kan godt forstå at noen av dem ikke synes slikt er "morsomt"..."

Bemerk ordet "noen" - *** noen ***

Det hjelper å lese innleggene FØR du svarer på dem!

Les stningen du skrev sist. DET er et eksempel på hånlig tone, selv fra deg Sør.

Sammen med "Det kan vel til og med DU forstå" det er ikke vanskeligere enn det.

I mine øyne er det på lik linje med fleres "Ironiske" bemerkninger.

Men det står alltid Vennlig Hilsen....kanskje det hjelper.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Husk at leserene (inklusive Webmaster) har kun "det skrevne ord" å forholde seg til. Derfor kan korte innlegg ofte misforståes.

Med vennlig hilsen

Derfor burde du ha vært på hodet ut her for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke lete etter eksempler, jeg har morsommere ting å gjøre. Alle som har vært her inne en tid, vet imidlertid hva jeg snakker om. Dette har du hørt før, så ikke spill overrasket. Du skriver 500 innlegg pr. dag, men får slettet overraskende lite til å sjikanere så mye.

Og likevel klarer du ikke å frembringe ett eneste eksempel på all denne påståtte "sjikaneringen"...

Merkelig....

Og ikke videre overbevisende, for å si det høflig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Jeg skrev: "og jeg kan godt forstå at noen av dem ikke synes slikt er "morsomt"..."

Bemerk ordet "noen" - *** noen ***

Det hjelper å lese innleggene FØR du svarer på dem!

Jeg vil tro at det er umulig å skrive innlegg som ALLE vil like.

Hvis alle ansatte i DOL hadde vært som deg, kunne man jo likegodt ha lagt ned alle fora. Ingen innlegg ville jo kommet gjennom, fordi det vil jo alltid være en eller annen der ute som tar seg nær av innholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Og likevel klarer du ikke å frembringe ett eneste eksempel på all denne påståtte "sjikaneringen"...

Merkelig....

Og ikke videre overbevisende, for å si det høflig.

Med vennlig hilsen

Jeg sa ikke at jeg ikke klarte, jeg sa jeg ikke giddet. Du oppfordrer andre til å lese innleggene godt. Gjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les stningen du skrev sist. DET er et eksempel på hånlig tone, selv fra deg Sør.

Sammen med "Det kan vel til og med DU forstå" det er ikke vanskeligere enn det.

I mine øyne er det på lik linje med fleres "Ironiske" bemerkninger.

Men det står alltid Vennlig Hilsen....kanskje det hjelper.

Mvh

Hei Søkende,

Jeg har aldri påstått at jeg ikke kan være nedlatende til folk som ikke gidder å lese innleggene de svarer på.

Eller mennesker som bare skriver for å si at "jeg liker ikke dine innlegg, og nå har jeg lest 200 av dem".

Det åpenbare (og nedlatende) svaret er at da behøver de vel ikke å lese flere av dem!

Såpass forventer man at mennesker må finne ut av selv! :-)

Med vennlig hilsen (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Søkende,

Jeg har aldri påstått at jeg ikke kan være nedlatende til folk som ikke gidder å lese innleggene de svarer på.

Eller mennesker som bare skriver for å si at "jeg liker ikke dine innlegg, og nå har jeg lest 200 av dem".

Det åpenbare (og nedlatende) svaret er at da behøver de vel ikke å lese flere av dem!

Såpass forventer man at mennesker må finne ut av selv! :-)

Med vennlig hilsen (!)

Jewg bare lurer på en ørliten ting, Sør. Hvorfor blir du aldri utestengt? Er det du som er webbis kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...