Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Sør er bare en kverulant. Vi får bare ignorere ham, akkurat på samme måte som man ignorerer plagsomme snørrunger.

Sør ødelegger livssynforumet, men webmaster tillater det fordi hun liker Sør så godt, samtidig som webmaster kaster ut andre som skriver innlegg om cognac. Det er virkelig leit, dol holder på å bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

Hei Børdie,

Jeg ANER ikke hva Li(*)on har skrevet eller ikke skrevet - så det hverken kan jeg eller vil jeg uttale meg om.

Jeg blandet meg i denne tråden for å påpeke at å skjelle ut Webmaster (beskrevet som "hestk*k" og mye annet) neppe er produktivt (eller vitner om sosial intelligens).

Jeg antar at Webmaster på DOL er et normalt oppegående menneske, som ikke liker å bli skjelt ut mer enn det du eller jeg gjør...

Med vennlig hilsen

Men Sør, synes du at det er din oppgave å påpeke min manglende sosiale intelligens i en samtale (eller det som kunne blitt en) med andre?

Ville du gjort det samme utenom DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Børdie,

Jeg ANER ikke hva Li(*)on har skrevet eller ikke skrevet - så det hverken kan jeg eller vil jeg uttale meg om.

Jeg blandet meg i denne tråden for å påpeke at å skjelle ut Webmaster (beskrevet som "hestk*k" og mye annet) neppe er produktivt (eller vitner om sosial intelligens).

Jeg antar at Webmaster på DOL er et normalt oppegående menneske, som ikke liker å bli skjelt ut mer enn det du eller jeg gjør...

Med vennlig hilsen

Okei, så det er alt du har gjort i denne tråden - en tredjedel av det totale antall innlegg? Ikke verst.

Men siden webbis er så oppegående, tror du ikke hun klarer å snakke for seg sjøl, da..? Eller er dette et ledd i smøringsopplegget ditt? :o)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sør, synes du at det er din oppgave å påpeke min manglende sosiale intelligens i en samtale (eller det som kunne blitt en) med andre?

Ville du gjort det samme utenom DOL?

Legg merke til måten det blir sakt.

"Manglende sosial intelligens"

Hva med "Total idiot"?

Vi må nok lære oss ordføring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster vet sikkert også litt om psykologiske prosesser, eller burde i alle fall vite det.

Det er lov å bli sint. Sinne er en sekundær reaksjon. Lions innlegg er neppe planlagt i lengre tid, men et utfall av sinne - på grunn av det foregår noe som hun - og mange andre med henne - ikke skjønner.

Joda - sikkert et produkt av sinne.

Jeg kan ikke tenke meg at det gjør saken bedre å bli skjelt ut av den årsaken...

Hvis man mister besinnelsen og skjeller folk ut pga en utestengelse på DOL, så vil jeg påstå at man mangler sosial intelligens.

Hvis personen man skjeller ut er har funksjon som webmaster, vil jeg påstå at man mangler enda mer sosial intelligens.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet har hun ikke gjort noe for å bli utestengt! Er hun blitt det da? Og har den store overskrifta skylden? I den tråden på åpent forum, eller har det skjedd noe etterpå?? (Ja jeg har hatt pause for å mate/legge unger!)

To ganger foreløpig i kveld, Amiga - to ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda - sikkert et produkt av sinne.

Jeg kan ikke tenke meg at det gjør saken bedre å bli skjelt ut av den årsaken...

Hvis man mister besinnelsen og skjeller folk ut pga en utestengelse på DOL, så vil jeg påstå at man mangler sosial intelligens.

Hvis personen man skjeller ut er har funksjon som webmaster, vil jeg påstå at man mangler enda mer sosial intelligens.

Med vennlig hilsen

Lion ville sagt det med enkle ord.

Du må være en j***la Idiot!!!!

Og du pakket inn det med finere ord. Det er forskjellen., Men dere sier det samme. Lion sier det bare med færre ord og mere krutt...*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, et eksempel, Sør! :

*FrP avslører hvilken farge skjorte de bruker*

Her sjikanerer du mennesker med en annen politisk mening enn deg, og her sjikanerer du mennesker som treffer sin livsledsager gjennom kontaktbyråer.

Nei - jeg påpeker (og bringer sitater fra en vanlig avis) saker fra den politiske dagsorden som er usmakelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - sikkert et produkt av sinne.

Jeg kan ikke tenke meg at det gjør saken bedre å bli skjelt ut av den årsaken...

Hvis man mister besinnelsen og skjeller folk ut pga en utestengelse på DOL, så vil jeg påstå at man mangler sosial intelligens.

Hvis personen man skjeller ut er har funksjon som webmaster, vil jeg påstå at man mangler enda mer sosial intelligens.

Med vennlig hilsen

Men ditt innlegg fortjener ikke å bli slettet?

Du har kanskje ikke greie på alt mellom himmel og jord likevel? Vel, det er faen så hardt de faller når de har hengt så høyt. Håper du kommer helskinnet fra det, det ville være synd om "de andre" har hatt rett i sin oppfatning av deg hele tiden.

Jeg syntes du var kul, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du rett i. Men jeg kan tenke meg at det for noen er værre å svelge en slik irritasjon enn en sleivete bemerkning fra f.ex Lion.

Og det FØLES som sjikanering, når man blir så oppgitt og sprekkferdig...

Gof helg til deg også!

Kunne ikke tenke meg DOL uten deg ELLER Liiiiion....

Med vennlig hilsen

Hei Søkende,

Men et av poengene med Forum for Livssyn er vel nettopp å debattere...

At folk ikke liker at jeg ikke tror på deres påståtte gud, må da være deres problem! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous1)

Nei - jeg påpeker (og bringer sitater fra en vanlig avis) saker fra den politiske dagsorden som er usmakelige.

Løgn fra deg, Sør. Du sjikanerer mennesker i ditt innlegg, og du er den eneste, kanskje med ett unntak, som ikke ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så det er alt du har gjort i denne tråden - en tredjedel av det totale antall innlegg? Ikke verst.

Men siden webbis er så oppegående, tror du ikke hun klarer å snakke for seg sjøl, da..? Eller er dette et ledd i smøringsopplegget ditt? :o)

Med vennlig hilsen

Hei Birdie,

Jeg kan tenke meg at Webmaster har bedre ting å gjøre enn å svare på innlegg fra folk som skriker "hestk*k" til ham/henne, for så å lure på hvorfor i all verden de blir utestengt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg vet har hun ikke gjort noe for å bli utestengt! Er hun blitt det da? Og har den store overskrifta skylden? I den tråden på åpent forum, eller har det skjedd noe etterpå?? (Ja jeg har hatt pause for å mate/legge unger!)

Rettelse:

4, and still counting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da gå an å diskutere uten å banne og skjelle ut hverandre. Er det i mangel på ord eller.....?

Hilsen

Ja, det er i mangel på ord. Jeg har et begrenset utvalg av ord jeg bruker og forstår. Jeg fant ingen ord som var passende, så jeg puttet inn "Faen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn fra deg, Sør. Du sjikanerer mennesker i ditt innlegg, og du er den eneste, kanskje med ett unntak, som ikke ser det.

Nei.

FrP medlemmer er frivillig med i organisasjonen, akkurat som medlemmer av AP og AKP(m-l). Hvis FrP medlemmer føler seg sjikanert av partiets politikk (hvilket jeg forstår!) så er den åpenbare løsningen å melde seg ut av FrP.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Søkende,

Men et av poengene med Forum for Livssyn er vel nettopp å debattere...

At folk ikke liker at jeg ikke tror på deres påståtte gud, må da være deres problem! :-)

Med vennlig hilsen

Sør , vi er HELT enige på det området!

Og det ante meg at jeg skrev debattere feil.*sukk*

Men forskjellen på oss to, er at jeg ikke trenger å hoppe på enhver mulighet til å fremme mitt syn i "Gud" innlegg. Mens du ALLTID må gjøre det. Og da blir folk lei....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Men skylder det den overskriften eller andre ting og tang?

Hvem vet, webmaster svarer ikke på spørsmål, hun bare sletter.

Trynefaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sør, synes du at det er din oppgave å påpeke min manglende sosiale intelligens i en samtale (eller det som kunne blitt en) med andre?

Ville du gjort det samme utenom DOL?

Hei,

Når folk banner og skjeller ut Webmaster, for så å spørre om hvorfor de blir slettet, så er det nærliggende å påpeke den (for de fleste) åpenbare sammenhengen...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...