Gå til innhold

Webmaster: nå må du faen meg skjerpe deg!


Altman

Anbefalte innlegg

Jeg sa ikke at jeg ikke klarte, jeg sa jeg ikke giddet. Du oppfordrer andre til å lese innleggene godt. Gjør det selv.

Du "gidder" ikke dokumentere påstanden din, fordi du knapt *kan* finne ett eneste eksempel på det du påstår...

Du vet påstanden din er falsk, og derfor gjemmer du deg bak "gidder ikke"...

Som sagt - ikke videre overbevisende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    69

  • Melaisa

    16

  • Altman

    14

  • Chloe

    13

Mest aktive i denne tråden

Jewg bare lurer på en ørliten ting, Sør. Hvorfor blir du aldri utestengt? Er det du som er webbis kanskje?

Hei Lioon,

Nei, jeg har overhodet intet med DOL å gjøre, annet enn som helt vanlig dødelig bruker, som får mine innlegg slettet med jevne mellomrom.

Du skriver: "Hvorfor blir du aldri utestengt?"

Mener du jeg har skrevet noe som gir grunn til utestengelse? Hvor da?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er_noen_ på livssyn som synes du går langt over streken med dine sjikaner, men jeg ser ikke at du får slettet noen av_dine_ innlegg.

...eh....

Grunnen til at du ikke ser at mine innlegg blir slettet, er nettopp at de har blitt slettet....(!)

===

At folk føler seg sjikanert betyr IKKE at jeg sjikanerer noen.

Og jeg venter fremdeles på eksempler på mine innlegg som sjikanerer noen....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "gidder" ikke dokumentere påstanden din, fordi du knapt *kan* finne ett eneste eksempel på det du påstår...

Du vet påstanden din er falsk, og derfor gjemmer du deg bak "gidder ikke"...

Som sagt - ikke videre overbevisende!

Med ett snev av humor må jeg si at du heller mer til å være "Irriterende" mer enn frekk. Men noen ganger er du FRYKTELIG irriterende. Du er så pokkers utholdende!

Og jeg HAR sluttet å lese innleggene dine størsteparten av tiden. Så jeg har lett for det..:o)

Og blir forferdelig pirkete og vanskelig. Du lever nok for å debatere og plukke fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Du "gidder" ikke dokumentere påstanden din, fordi du knapt *kan* finne ett eneste eksempel på det du påstår...

Du vet påstanden din er falsk, og derfor gjemmer du deg bak "gidder ikke"...

Som sagt - ikke videre overbevisende!

Nei, jeg kan, men jeg gidder ikke. Hvor lenge skal du diskutere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lioon,

Nei, jeg har overhodet intet med DOL å gjøre, annet enn som helt vanlig dødelig bruker, som får mine innlegg slettet med jevne mellomrom.

Du skriver: "Hvorfor blir du aldri utestengt?"

Mener du jeg har skrevet noe som gir grunn til utestengelse? Hvor da?

Med vennlig hilsen

Ok, la oss snu litt på flisa, da:

Hva er det Lion har gjort i kveld for å bli utestengt? Du har antagelig en sterk mening om dette, siden du gidder å engasjere deg så sterkt i denne diskusjonen.

Forvirret tilskuer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lioon,

Nei, jeg har overhodet intet med DOL å gjøre, annet enn som helt vanlig dødelig bruker, som får mine innlegg slettet med jevne mellomrom.

Du skriver: "Hvorfor blir du aldri utestengt?"

Mener du jeg har skrevet noe som gir grunn til utestengelse? Hvor da?

Med vennlig hilsen

Det vet alle faste brukere av dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous1)

...eh....

Grunnen til at du ikke ser at mine innlegg blir slettet, er nettopp at de har blitt slettet....(!)

===

At folk føler seg sjikanert betyr IKKE at jeg sjikanerer noen.

Og jeg venter fremdeles på eksempler på mine innlegg som sjikanerer noen....

Med vennlig hilsen

Åhh, et eksempel, Sør! :

*FrP avslører hvilken farge skjorte de bruker*

Her sjikanerer du mennesker med en annen politisk mening enn deg, og her sjikanerer du mennesker som treffer sin livsledsager gjennom kontaktbyråer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ett snev av humor må jeg si at du heller mer til å være "Irriterende" mer enn frekk. Men noen ganger er du FRYKTELIG irriterende. Du er så pokkers utholdende!

Og jeg HAR sluttet å lese innleggene dine størsteparten av tiden. Så jeg har lett for det..:o)

Og blir forferdelig pirkete og vanskelig. Du lever nok for å debatere og plukke fra hverandre.

Hei Søkende,

Men intet av det du beskriver der er "mot regelverket".... ;-)

God helg!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samuelsen

Med ett snev av humor må jeg si at du heller mer til å være "Irriterende" mer enn frekk. Men noen ganger er du FRYKTELIG irriterende. Du er så pokkers utholdende!

Og jeg HAR sluttet å lese innleggene dine størsteparten av tiden. Så jeg har lett for det..:o)

Og blir forferdelig pirkete og vanskelig. Du lever nok for å debatere og plukke fra hverandre.

Sør er bare en kverulant. Vi får bare ignorere ham, akkurat på samme måte som man ignorerer plagsomme snørrunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

...eh....

Grunnen til at du ikke ser at mine innlegg blir slettet, er nettopp at de har blitt slettet....(!)

===

At folk føler seg sjikanert betyr IKKE at jeg sjikanerer noen.

Og jeg venter fremdeles på eksempler på mine innlegg som sjikanerer noen....

Med vennlig hilsen

Du gir deg ikke som vanlig.

Jeg gidder ikke, jeg sier ikke at jeg ikke kan.

Forstår du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lioon,

Nei, jeg har overhodet intet med DOL å gjøre, annet enn som helt vanlig dødelig bruker, som får mine innlegg slettet med jevne mellomrom.

Du skriver: "Hvorfor blir du aldri utestengt?"

Mener du jeg har skrevet noe som gir grunn til utestengelse? Hvor da?

Med vennlig hilsen

...eh....

Grunnen til at du ikke ser at mine innlegg blir slettet, er nettopp at de har blitt slettet....(!)

===

At folk føler seg sjikanert betyr IKKE at jeg sjikanerer noen.

Og jeg venter fremdeles på eksempler på mine innlegg som sjikanerer noen....

Med vennlig hilsen

- Sør

Du skriver jo selv at dine innlegg blir slettet. Det er derfor vanskelig å spa opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Søkende,

Men intet av det du beskriver der er "mot regelverket".... ;-)

God helg!

Med vennlig hilsen

Nei, det har du rett i. Men jeg kan tenke meg at det for noen er værre å svelge en slik irritasjon enn en sleivete bemerkning fra f.ex Lion.

Og det FØLES som sjikanering, når man blir så oppgitt og sprekkferdig...

Gof helg til deg også!

Kunne ikke tenke meg DOL uten deg ELLER Liiiiion....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, la oss snu litt på flisa, da:

Hva er det Lion har gjort i kveld for å bli utestengt? Du har antagelig en sterk mening om dette, siden du gidder å engasjere deg så sterkt i denne diskusjonen.

Forvirret tilskuer,

Hei Børdie,

Jeg ANER ikke hva Li(*)on har skrevet eller ikke skrevet - så det hverken kan jeg eller vil jeg uttale meg om.

Jeg blandet meg i denne tråden for å påpeke at å skjelle ut Webmaster (beskrevet som "hestk*k" og mye annet) neppe er produktivt (eller vitner om sosial intelligens).

Jeg antar at Webmaster på DOL er et normalt oppegående menneske, som ikke liker å bli skjelt ut mer enn det du eller jeg gjør...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du har kommet til samme konklusjon

Med ett snev av humor må jeg si at du heller mer til å være "Irriterende" mer enn frekk. Men noen ganger er du FRYKTELIG irriterende. Du er så pokkers utholdende!

Og jeg HAR sluttet å lese innleggene dine størsteparten av tiden. Så jeg har lett for det..:o)

Og blir forferdelig pirkete og vanskelig. Du lever nok for å debatere og plukke fra hverandre.

De fleste oppegående personene har forlatt livssyn, ingen gidder holde ut med sør.

Han har ødelagt hele forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, la oss snu litt på flisa, da:

Hva er det Lion har gjort i kveld for å bli utestengt? Du har antagelig en sterk mening om dette, siden du gidder å engasjere deg så sterkt i denne diskusjonen.

Forvirret tilskuer,

Selvfølgelig fordi han har åpen vei inn til webmaster. NOEN må jo forsvare webmaster her, og hvem passer bedre enn webmasters søtnos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Børdie,

Jeg ANER ikke hva Li(*)on har skrevet eller ikke skrevet - så det hverken kan jeg eller vil jeg uttale meg om.

Jeg blandet meg i denne tråden for å påpeke at å skjelle ut Webmaster (beskrevet som "hestk*k" og mye annet) neppe er produktivt (eller vitner om sosial intelligens).

Jeg antar at Webmaster på DOL er et normalt oppegående menneske, som ikke liker å bli skjelt ut mer enn det du eller jeg gjør...

Med vennlig hilsen

Hun kan ikke være et normalt, oppegående meneske når hun sletter alt Lion og Zirine skriver uansett. Da må hun tåle å få litt motbør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, la oss snu litt på flisa, da:

Hva er det Lion har gjort i kveld for å bli utestengt? Du har antagelig en sterk mening om dette, siden du gidder å engasjere deg så sterkt i denne diskusjonen.

Forvirret tilskuer,

Så vidt jeg vet har hun ikke gjort noe for å bli utestengt! Er hun blitt det da? Og har den store overskrifta skylden? I den tråden på åpent forum, eller har det skjedd noe etterpå?? (Ja jeg har hatt pause for å mate/legge unger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Børdie,

Jeg ANER ikke hva Li(*)on har skrevet eller ikke skrevet - så det hverken kan jeg eller vil jeg uttale meg om.

Jeg blandet meg i denne tråden for å påpeke at å skjelle ut Webmaster (beskrevet som "hestk*k" og mye annet) neppe er produktivt (eller vitner om sosial intelligens).

Jeg antar at Webmaster på DOL er et normalt oppegående menneske, som ikke liker å bli skjelt ut mer enn det du eller jeg gjør...

Med vennlig hilsen

Webmaster vet sikkert også litt om psykologiske prosesser, eller burde i alle fall vite det.

Det er lov å bli sint. Sinne er en sekundær reaksjon. Lions innlegg er neppe planlagt i lengre tid, men et utfall av sinne - på grunn av det foregår noe som hun - og mange andre med henne - ikke skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eh....

Grunnen til at du ikke ser at mine innlegg blir slettet, er nettopp at de har blitt slettet....(!)

===

At folk føler seg sjikanert betyr IKKE at jeg sjikanerer noen.

Og jeg venter fremdeles på eksempler på mine innlegg som sjikanerer noen....

Med vennlig hilsen

- Sør

Du skriver jo selv at dine innlegg blir slettet. Det er derfor vanskelig å spa opp noe.

Det er mer enn nok av uslettede innlegg der ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...