UlrikkeE Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 7-åringen har hatt feber på mellom 39 og 40 siden tirsdag. Hun hoster og er snørrete og har så å si ikke spist. Humøret er greit, men hun har ligget pal i fem-seks dager.... Hun har hatt god effekt av febernedsettende disse dagene, men hun har stort sett bare fått når hun har skullet sove eller for å få lirket i henne bittelitt mat.... Hun la seg i går med 38,2, det var det laveste siden mandag. Nå har hun hatt 37,7 i hele dag. Ikke feber, men høyere enn hun pleier. Jeg har "tvunget" i henne ei halv skive i dag, men hun vil egentlig helst ikke ha mat. Hun ser på film med søsteren nå, og jeg hører hun ler (det har hun ikke gjort på mange dager). Hun prater også, det er en stund siden sist.... Nå er jeg usikker om morgendagen. Hun har jo ikke feber nå, men tempen er høyere enn den pleier å være når hun er frisk. I tillegg har hun vært ganske dårlig i mange dager og null energiinntak.... Hva gjør man i morgen? Skole eller ikke skole? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg ville hatt henne hjemme en dag eller to til. Hun er redusert pga langvarig feber, og trenger ro til å komme seg. Min erfaring er at det "lønner" seg å ta en dag eller to ekstra, så slipper man "etter-sykdommer" som tar 5-6 dager... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg ville nok holt henne hjemme til hun er helt feberfri og tar til seg næring tror jeg. Har vært lenge syk selv nå, den er seig influensaen som går :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg ville nok holt henne hjemme til hun er helt feberfri og tar til seg næring tror jeg. Har vært lenge syk selv nå, den er seig influensaen som går :-/ Ja, jeg var syk ei uke fra romjula til over nyttår selv, også startet jeg igjen forrige lørdag og holdt på til onsdag.... Ungen holdt seg frisk i romjula, men har nå holdt på siden tirsdag.... Jeg vet at den er seig denne greia her, jeg er fortsatt slapp selv.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg ville hatt henne hjemme en dag eller to til. Hun er redusert pga langvarig feber, og trenger ro til å komme seg. Min erfaring er at det "lønner" seg å ta en dag eller to ekstra, så slipper man "etter-sykdommer" som tar 5-6 dager... Ja, du har et poeng der altså.... Uff.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde holdt henne hjemme en dag til. Både Guttungen og jeg lå hele forrige uke, jeg føler meg fortsatt bare halvfrisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, jeg var syk ei uke fra romjula til over nyttår selv, også startet jeg igjen forrige lørdag og holdt på til onsdag.... Ungen holdt seg frisk i romjula, men har nå holdt på siden tirsdag.... Jeg vet at den er seig denne greia her, jeg er fortsatt slapp selv.... Høres ut som hos oss dette. Jeg hadde også to bedre dager som medførte at jeg dro på en jobbreise jeg sannsynlig ikke burde vært på. Ny uke under dyna etter den :-/ Jeg har også vært syk siden romjulen, og nå er halve staben hos oss nede for telling faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde holdt henne hjemme en dag til. Både Guttungen og jeg lå hele forrige uke, jeg føler meg fortsatt bare halvfrisk. 37,9 nå før jeg kastet henne i dusjen (VELDIG behøvd den dusjen, ja.... ) Lurer på om jeg skal høre med mamma om hun har mulighet ørlitegrann i morra.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Spør du meg så skal hun absolutt ikke på skolen i morgen. SØnnen min gikk på skolen fortidlig og det endte med at han var hjemme enda ei uke... Vær forsiktig og ta det med ro slik at ho rekker å bli ordentlig frisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.