jonia Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er det noen som har et tips når det gjelder strikk som er for stram? Lillemor har en veldig fin og god utedress. Problemet er at strikken er altfor stram nede ved bena, slik at den er vanskelig å få over skoene. Jeg har prøvd å sette strikken i spenn uten at det har hatt noen effekt. Alle tips mottas med takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ta ut strikken, og erstatt den med en litt lengre en... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Sett i en ny strikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Ta ut strikken, og erstatt den med en litt lengre en... Det er ikke slik strikk som kan tas ut. Det er en bred strikk som er sydd fast i stoffet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Sett i en ny strikk. Det går ikke. Strikken er sydd fast i stoffet på dressen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det går ikke. Strikken er sydd fast i stoffet på dressen. Jeg antar den er inne i en "løpegang"? Kan du ikke sprette opp denne og ta ut strikken og sette i en ny? Om den virkelig er _sydd_ fast i stoffet på dressen lar det seg kanskje gjøre å sprette av strikken allikevel? Og sy i en ny og lengre strikk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg antar den er inne i en "løpegang"? Kan du ikke sprette opp denne og ta ut strikken og sette i en ny? Om den virkelig er _sydd_ fast i stoffet på dressen lar det seg kanskje gjøre å sprette av strikken allikevel? Og sy i en ny og lengre strikk? Den er ikke løs i en løpegang, nei. Den er fastsydd i løpegangen og i bretten, så å sprette opp dette er ikke aktuelt. Det er for mye jobb, og jeg er for klønete til slikt til at jeg tar sjansen på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Den er ikke løs i en løpegang, nei. Den er fastsydd i løpegangen og i bretten, så å sprette opp dette er ikke aktuelt. Det er for mye jobb, og jeg er for klønete til slikt til at jeg tar sjansen på det. Hvis strikken er i en løpegang, kan du tre inn en ny strikk uten å fjerne den gamle. Gjøres enkelt ved å sette en sikkerhetsnål i enden av strikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enkelt og greit? Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har den god lengde i beina slik at du bare kan klippe opp nederste delen og så sy i en ny strikk da? Eller kanskje du like gjerne kan legge den ut på finn og kjøpe en ny en :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er ikke slik strikk som kan tas ut. Det er en bred strikk som er sydd fast i stoffet. klipp av strikken, sy i to knapper og erstatt den med knappehullsstrikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.