Gå til innhold

cipramil

Anbefalte innlegg

hei nils-haavar

-har blitt foret med krykkepiller ,-diagnose deppressjon & panikk syndrom.-Foerst zoloft ,hvilket ga svette og like store soevnproblemer som foer , har gaatt paa cipramil i ca ett og ett halvt aar naa , ville proeve slutte ,kun i samraad med meg selv og hadde for foerste gang ett semester uten aa stryke ,.. Har naa blitt satt pa de igjen ,og lurer paa om de faktisk gjoer meg enda mer gal & mangel paa konsentrasjon og mer kaos i hodet.

har spurt legen , men finnes det noen andre alternativer ?,. evt."bedre" piller? -hvis du har noen raad eller navn ville jeg blitt glad ,.(effexor?)

hilsen gunda-hild

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38813-cipramil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg forstår ditt innlegg slik:

Du hadde depresjon og panikkangst. Du fikk Cipramil og ble bra. Deretter sluttet du på eget initiativ med Cipramil og fikk tilbakefall.

Korrekt behandling vil da være å gi deg Cipramil på nytt. Det er ikke uvanlig at en på nytt får oppstartvansker.

Ved denne kombinasjonen av lidelser er Seroxat og Zoloft de mest nærliggende alternativer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38813-cipramil/#findComment-146953
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...