Gå til innhold

brystutvikling

Gjest GA

Anbefalte innlegg

11-åringen min har fått vonde bryst"kuler", begynt nå siste uka. hun bekymrer seg litt over at det gjør vondt og lurer på hvor lenge det er så ømt og sårt? Noen med småjenter som er på samme alder som kan anslå noe?

-sjøl husker jeg at det var ømt, men ikke hvor lenge det varte.

(utrolig at den vesle flisa er kommet i puberteten forøvrig, tror hun ikke er 25 kg engang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I flere år... Kan ikke huske at jeg hadde det selv, men Snuppa mi (12 år nå) har hatt ømme "bryster" i rundt halvannet år nå, om ikke litt lenger. Men det er ikke noen størrelse å snakke om ennå da, bare ikke helt flatt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varer nok i månedsvis og kanskje opp til et par år. Men det blir vel gradvis bedre, mener jeg. Det er sikkert store variasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varer nok i månedsvis og kanskje opp til et par år. Men det blir vel gradvis bedre, mener jeg. Det er sikkert store variasjoner...

takk, hun er veldig opptatt av det akkurat nå. Hun slutter vel å tenke over det snart tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere år... Kan ikke huske at jeg hadde det selv, men Snuppa mi (12 år nå) har hatt ømme "bryster" i rundt halvannet år nå, om ikke litt lenger. Men det er ikke noen størrelse å snakke om ennå da, bare ikke helt flatt. :o)

Halvannet år, ja. Tror kanskje ikke hun trenger å vite det akkurat nå.

Men greit at det tar en stund fra det kjennes til det synes ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...