Gå til innhold

Tilstoppet melkegang? haster.


tiliti

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 11 mnd som jeg ammer ganske masse.Her om dagen tenkte jeg jeg skulle prøve å gå med en "normal" bh i noen dager.

Etter dette har jeg hatt vondt "Under" brystet på en måte,kjennes ut som jeg er stiv og støl i brystmusklene og muskelen som går fra brystet opp til skulderen.

Det er ikke vondt når hun suger.

Jeg har gått over til sportstopp igjen,og lar henne suge masse på denne puppen.Jeg føler meg ikke dårlig og kjenner ingen klumper.

Er dette en tilstoppet melkegang eller har jeg bare tatt for hardt i med løfting?

Er vanskelig å kjenne etter klumper siden jeg har små bryster og kjenner bein og muskler gjennom overalt.

Har aldri før hatt problemer med melkeganger eller brystspreng,men har hatt stive brystmuskler mange ganger.

Jeg får ikke til å pumpe,og lurer på åssen jeg skal forholde meg til dette.Kan jo ikke drive å massere ut noen klump heller for jeg finner ingen klumper,bortsett fra de jeg tror skal være der og som ikke gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære tiliti. Prøv å kjenn etter kuler i brystene når du lener deg forover,så brystet henger, da ungår du å kjenne ribbene. Noen ammer med barnet liggende under seg, for bedre å utnytte tyngdekraften og samtidig kan man massere lett mens barnet spiser. Hyppige uttømminger og sportstopp har nok gjort susen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...