Gjest adrian19 Skrevet 18. november 2001 Skrevet 18. november 2001 Jeg orker snart ikke mer... har sagt til legen at jeg trenger psykolog, men ventetiden er lang og jeg klarer snart ikke mer. Hva skal jeg gjøre? Er så nedbrutt...jeg vil jo fortsette livet, men på den annen side orker jeg ikke... Noen som vet hva jeg bør gjøre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. november 2001 Skrevet 18. november 2001 I påvente av hjelp hos psykologen er det legen sin oppgave å hjelpe deg. Ta kontakt allerede i morgen. Legen kan også hjelpe deg med en purring. 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 I påvente av hjelp hos psykologen er det legen sin oppgave å hjelpe deg. Ta kontakt allerede i morgen. Legen kan også hjelpe deg med en purring. Ta kontak med legen og undersøk om han har sendt henvisningen. Ikke mist motet; Adrian. 0 Siter
felula Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Hei Adrian! Jeg har vært der du er nå. Følte meg motløs og uten krefter i ventetiden. Men du må bare holde ut, for det blir bedre. Det lover jeg deg! Når du har kommet deg over denne fasen, vil ting se mye lysere ut. Det er synd at folk som er langt nede selv må kjempe for å få hjelp, det vet jeg alt om. Men ikke la systemet knekke deg. Bare tenk fremover! Hilsen felula 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.