Gå til innhold

"frivillig selvmordskanidater"

Anbefalte innlegg

Gjest mystiifistisk

Hva gjør at eventuelle "selvmordsbombere" eller folk som melder seg frivillig som skyteskiver omtrent. En kan si at det er ren desperasjon kanskje pga en vanskelig situasjon hos noen. Men svært mange av disse menneskene har ofte kommet fra velstående familier . Er de bare egentlig psykiatriske pasienter som leter etter en vei ut.. Jeg mener ingen normale mennesker ville vel være så ivrig og skråsikker på å komme til paradis at de ville ha det så travelt med å komme dit

jeg skjønner det ikke

har dere noen forklaring?

jeg kan lett skjønne at ting blir for vanskelig og at folk gir opp. Men når det ikke er tilfelle, hva er da grunnen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38859-frivillig-selvmordskanidater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...