Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

Har du eller togli vært i Tønsberg i det siste??

Det var en kvinne der som satte seg fast i ei handlevogn og 5 brannmenn måtte til for å få henne løs.

*fnis* Nei, jeg gjør meg faktisk ikke så teit bare for å få se en brannmann. Men jeg legger ikke skjul på at jeg digger de årlige brannvern-kursene... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, mange sexy akademikere! Flotte velpleide menn med dress mmmm :-)

Synes det er mye kreti og pleti blant håndverkere jeg da. tenkte det da det for noen år siden vasset masse håndverkere rundt på jobben her - tenkte at kvinner var lurt av den lekre fotomodellen i "coca cola light break" til å tro at håndverkere var slik, mens virkeligheten langtfra var der :-)

''Åja, mange sexy akademikere! Flotte velpleide menn med dress mmmm :-) Synes det er mye kreti og pleti blant håndverkere jeg da. tenkte det da det for noen år siden vasset masse håndverkere rundt på jobben her - tenkte at kvinner var lurt av den lekre fotomodellen i "coca cola light break" til å tro at håndverkere var slik, mens virkeligheten langtfra var der :-)''Haha, spot on! dette er nok mitt inntrykk også :) Har hatt huset fullt av håndverkere fra flere laug i det siste, og ingen av dem vil bli spurt om å være med i Cola-reklamer vil jeg tro... ;-) Trommisen til Margaret Berger (er pt post.doc) derimot, kan for bli spurt... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! :P

Men hvis du ikke har tenkt å svømme eller å svømme om kapp, så har jeg spabad.......vi trenger ikke å sitte i hvert vårt hjørne heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter mennesker noensinne å være knullbare???

Spørs hva du mener med knullbar, alle kan jo knulles. Men det menes jo om du kunne tenkt deg å knulle vedkommende:-)

Hva som er knullbart varierer fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du ikke har tenkt å svømme eller å svømme om kapp, så har jeg spabad.......vi trenger ikke å sitte i hvert vårt hjørne heller...

Hjeeeelp!! Burde DOL fått et eget flørteforum tro? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva du mener med knullbar, alle kan jo knulles. Men det menes jo om du kunne tenkt deg å knulle vedkommende:-)

Hva som er knullbart varierer fra person til person.

Det er yyyyyyttttterst få jeg kan tenke meg å knulle;-) I mine øyne er da kun en mann knullbar;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er yyyyyyttttterst få jeg kan tenke meg å knulle;-) I mine øyne er da kun en mann knullbar;-)

Ja, det er jo sånn, noen har bare en, andre har mange, men det betyr ikke at man feier over dem fordi om han mener de er knullbare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Åja, mange sexy akademikere! Flotte velpleide menn med dress mmmm :-) Synes det er mye kreti og pleti blant håndverkere jeg da. tenkte det da det for noen år siden vasset masse håndverkere rundt på jobben her - tenkte at kvinner var lurt av den lekre fotomodellen i "coca cola light break" til å tro at håndverkere var slik, mens virkeligheten langtfra var der :-)''Haha, spot on! dette er nok mitt inntrykk også :) Har hatt huset fullt av håndverkere fra flere laug i det siste, og ingen av dem vil bli spurt om å være med i Cola-reklamer vil jeg tro... ;-) Trommisen til Margaret Berger (er pt post.doc) derimot, kan for bli spurt... ;-)

Ja, det er stor variasjon - både blant akademikere og håndverkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''*rødmer og plystrer litt uskyldig* Hver gang brannalarmen går på jobben håper jeg intenst at det går så langt at brannbilene kommer... *hehe*''

Brannmenn har jeg ikke drømt om, men må innrømme jeg kikket litt spesielt rundt i byen når store skip hadde lagt til etter "En offiser og en gentleman".

Jeg er også mer fan av de mer "striglede" uniformene enn brannmenn o.l. i "arbeidsuniform".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får holde godt fast på hver vår. Eventuelt bytte ...

;-)

''Eventuelt bytte ...''

På tide å opprette et eget swingers-forum på DOL kanskje? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...