Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

Og det blir bare bedre og bedre,,,, selv når man nærmer seg de 50 :-)

Noe rart vi er poppis blandt menn i 30 åra? hihi :-)

Og forfall? Na har jeg tid til å stelle meg selv, Kroppen er myk, huden er myk og jeg er mer klar over hva jeg liker og stiller krav. Og overskudd til eksperimentering på en helt annen måte har jeg også!

Lovely!! Som jeg skulle sagt det selv! Da satser jeg på oppturen bare fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

Fortsetter de slik i mange generasjoner vil man få oldemor på 50 og tippoldemor på 67! *grøss*

"...og to dager etter nedkomst ble oldemor selv mor til attpåklatten" *glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, førsteinntrykket har alltid mye å si.

Jepp! Det gjør iallefall at man evt blir interessert i å sjekke ut om fyren er en man bør tenke mer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er bare så gruelig kresen ;) Han må se bra ut også - og de som ser bra ut er som regel ikke single :P

Jeg har lurt mye på hvorfor en handyman er sexy. Hva er årsaken?

(vet jo at ikke alle er sexy, men mange jenter liker det ordet)

For ikke så lenge siden så hadde jeg ei avtale med ei dame, flott sådan, skilt og skulle hjelpe henne med bilen. Sa hun skulle sende meg ei mld når det passet, så kunne vi avtale tid.

Så sender hun ei mld mens jeg er i garasjen og lurer på om hun kan komme med en gang for hun er i nærheten.

Jeg hadde tid, men sto der som en skikkelig møkkhaug, hode langt ned i en motor, slitne, møkkete og hullete olabukser og det samme med genseren og har sort olje til langt oppover armene. Jeg så rett og slett ikke ut etter å ha vært både under og over bilen.

Tenkte at det blir litt av ett syn for henne, men ba henne komme likevel.

Etterpå så skjønte jeg på henne at hun likte det, er det fordi jeg på jobb og privat går i penere klær som hun normalt har sett meg i det eller er det noe annet?

Eller kan det være fordi hennes tidligere mann har 10 tommeltotter og alle sitter midt i neven, så dette er noe helt annerledes?

Dette skjønner jeg ikke stort av og ikke første gangen jeg har opplevd det heller.

Ikke alltid vi menn forstår en kvinnehjerne.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt mye på hvorfor en handyman er sexy. Hva er årsaken?

(vet jo at ikke alle er sexy, men mange jenter liker det ordet)

For ikke så lenge siden så hadde jeg ei avtale med ei dame, flott sådan, skilt og skulle hjelpe henne med bilen. Sa hun skulle sende meg ei mld når det passet, så kunne vi avtale tid.

Så sender hun ei mld mens jeg er i garasjen og lurer på om hun kan komme med en gang for hun er i nærheten.

Jeg hadde tid, men sto der som en skikkelig møkkhaug, hode langt ned i en motor, slitne, møkkete og hullete olabukser og det samme med genseren og har sort olje til langt oppover armene. Jeg så rett og slett ikke ut etter å ha vært både under og over bilen.

Tenkte at det blir litt av ett syn for henne, men ba henne komme likevel.

Etterpå så skjønte jeg på henne at hun likte det, er det fordi jeg på jobb og privat går i penere klær som hun normalt har sett meg i det eller er det noe annet?

Eller kan det være fordi hennes tidligere mann har 10 tommeltotter og alle sitter midt i neven, så dette er noe helt annerledes?

Dette skjønner jeg ikke stort av og ikke første gangen jeg har opplevd det heller.

Ikke alltid vi menn forstår en kvinnehjerne.-)

''Dette skjønner jeg ikke stort av og ikke første gangen jeg har opplevd det heller. Ikke alltid vi menn forstår en kvinnehjerne.-)''

Gi deg du da! Selvfølgelig er det fordi en mann som kan svinge et snekkerverktøy / rørleggerverktøy også kan svinge et annet "verktøy" like bra! *himler med øynene* ;o)

Dessuten er det nå engang noen av oss kvinnfolk som er såpass primitive at vi liker en mann som kan ordne litt for oss da vet du... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Dette skjønner jeg ikke stort av og ikke første gangen jeg har opplevd det heller. Ikke alltid vi menn forstår en kvinnehjerne.-)''

Gi deg du da! Selvfølgelig er det fordi en mann som kan svinge et snekkerverktøy / rørleggerverktøy også kan svinge et annet "verktøy" like bra! *himler med øynene* ;o)

Dessuten er det nå engang noen av oss kvinnfolk som er såpass primitive at vi liker en mann som kan ordne litt for oss da vet du... ;o)

Hehe, joda, jeg har godt grep om verktøyet og kan å bruke det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

''Dette skjønner jeg ikke stort av og ikke første gangen jeg har opplevd det heller. Ikke alltid vi menn forstår en kvinnehjerne.-)''

Gi deg du da! Selvfølgelig er det fordi en mann som kan svinge et snekkerverktøy / rørleggerverktøy også kan svinge et annet "verktøy" like bra! *himler med øynene* ;o)

Dessuten er det nå engang noen av oss kvinnfolk som er såpass primitive at vi liker en mann som kan ordne litt for oss da vet du... ;o)

Hjelp, tenker du sånn? At en mann som kan svinge vetktøyet også svinger penis like bra?

Jeg syns det er flott med praktiske menn, men tenker ikke koffert av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, tenker du sånn? At en mann som kan svinge vetktøyet også svinger penis like bra?

Jeg syns det er flott med praktiske menn, men tenker ikke koffert av den grunn.

''Hjelp, tenker du sånn? At en mann som kan svinge vetktøyet også svinger penis like bra?''

Man kan jo fleipe litt, men jeg synes det er veldig sexy med en handyman ja. Svaret var mest for å erte Mrxx litt da. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, tenker du sånn? At en mann som kan svinge vetktøyet også svinger penis like bra?

Jeg syns det er flott med praktiske menn, men tenker ikke koffert av den grunn.

Hehe, du må ikke ta alt så bokstavelig nå Hulderen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

''Hjelp, tenker du sånn? At en mann som kan svinge vetktøyet også svinger penis like bra?''

Man kan jo fleipe litt, men jeg synes det er veldig sexy med en handyman ja. Svaret var mest for å erte Mrxx litt da. ;o)

Sexy handymenn er sexy, enig i det. Jeg har bare hatt litt for mnge håndverkere i huset med rørleggersprekk *grøss*

Så det var slike jeg så for meg når du snakket om å svinge verktøyet, ikke handymenn fra Colareklamen.

Å erte mrxx er aldri feil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy handymenn er sexy, enig i det. Jeg har bare hatt litt for mnge håndverkere i huset med rørleggersprekk *grøss*

Så det var slike jeg så for meg når du snakket om å svinge verktøyet, ikke handymenn fra Colareklamen.

Å erte mrxx er aldri feil ;-)

''Jeg har bare hatt litt for mnge håndverkere i huset med rørleggersprekk *grøss*''

Jeg hadde en periode opptil flere rørleggere i leiligheten min og de var snadder - alle som en! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

''Jeg har bare hatt litt for mnge håndverkere i huset med rørleggersprekk *grøss*''

Jeg hadde en periode opptil flere rørleggere i leiligheten min og de var snadder - alle som en! ;o)

Da er det nok i Trondheim de kjekke rørleggerne er havnet. Her glimrer de med sitt fravær. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy handymenn er sexy, enig i det. Jeg har bare hatt litt for mnge håndverkere i huset med rørleggersprekk *grøss*

Så det var slike jeg så for meg når du snakket om å svinge verktøyet, ikke handymenn fra Colareklamen.

Å erte mrxx er aldri feil ;-)

''Å erte mrxx er aldri feil ;-)''

Hehe, bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok i Trondheim de kjekke rørleggerne er havnet. Her glimrer de med sitt fravær. :P

''Da er det nok i Trondheim de kjekke rørleggerne er havnet. Her glimrer de med sitt fravær. :p''

Jeg var en gang innom en større rørleggerbedrift for å bestille to varmtvannstanker og et dusjkabinett og rørleggeren som tok imot bestillingen var så kjekk og hadde en så vanvittig sexy utstråling at jeg ble så satt ut at jeg nesten glemte å hente jentungen på sfo etterpå... *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt mye på hvorfor en handyman er sexy. Hva er årsaken?

(vet jo at ikke alle er sexy, men mange jenter liker det ordet)

For ikke så lenge siden så hadde jeg ei avtale med ei dame, flott sådan, skilt og skulle hjelpe henne med bilen. Sa hun skulle sende meg ei mld når det passet, så kunne vi avtale tid.

Så sender hun ei mld mens jeg er i garasjen og lurer på om hun kan komme med en gang for hun er i nærheten.

Jeg hadde tid, men sto der som en skikkelig møkkhaug, hode langt ned i en motor, slitne, møkkete og hullete olabukser og det samme med genseren og har sort olje til langt oppover armene. Jeg så rett og slett ikke ut etter å ha vært både under og over bilen.

Tenkte at det blir litt av ett syn for henne, men ba henne komme likevel.

Etterpå så skjønte jeg på henne at hun likte det, er det fordi jeg på jobb og privat går i penere klær som hun normalt har sett meg i det eller er det noe annet?

Eller kan det være fordi hennes tidligere mann har 10 tommeltotter og alle sitter midt i neven, så dette er noe helt annerledes?

Dette skjønner jeg ikke stort av og ikke første gangen jeg har opplevd det heller.

Ikke alltid vi menn forstår en kvinnehjerne.-)

Hehe, jeg ser den ;) Selv er jeg ikke veldig opptatt av om en mann er handyman eller ikke, men jeg faller kanskje ikke like lett for en mann med rene og pene kontorhender som jeg vil falle for en som ser litt "dirty" ut (ingenting av dette er dog avgjørende for om mannen er hot eller ikke :P)

Farfaren min fortalte at da han var ung (han var odelsgutt på gård), så pleide han og kameratene å dyppe hendene i tjære før de skulle på fest, for da fikk de skikkelig draget på damene :)))

Jeg tipper dette er et eller anne urinnstinkt hos endel kvinner? Fra gammelt av skulle mannen gå på jakt og også beskytte sin kvinne, så han måtte være litt røff og tøff. Dette henger kanskje litt igjen idag? Det beste er mannfolk som ser ut som bad boys (ikke full av tatoveringer for min del, selv om noen få går helt fint ;)), men som er myke menn innerst inne ;)

Tror jeg er glad jeg ikke er mann *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ser den ;) Selv er jeg ikke veldig opptatt av om en mann er handyman eller ikke, men jeg faller kanskje ikke like lett for en mann med rene og pene kontorhender som jeg vil falle for en som ser litt "dirty" ut (ingenting av dette er dog avgjørende for om mannen er hot eller ikke :P)

Farfaren min fortalte at da han var ung (han var odelsgutt på gård), så pleide han og kameratene å dyppe hendene i tjære før de skulle på fest, for da fikk de skikkelig draget på damene :)))

Jeg tipper dette er et eller anne urinnstinkt hos endel kvinner? Fra gammelt av skulle mannen gå på jakt og også beskytte sin kvinne, så han måtte være litt røff og tøff. Dette henger kanskje litt igjen idag? Det beste er mannfolk som ser ut som bad boys (ikke full av tatoveringer for min del, selv om noen få går helt fint ;)), men som er myke menn innerst inne ;)

Tror jeg er glad jeg ikke er mann *hehe*

''Farfaren min fortalte at da han var ung (han var odelsgutt på gård), så pleide han og kameratene å dyppe hendene i tjære før de skulle på fest, for da fikk de skikkelig draget på damene :)))''

*hehe* Han hadde skjønt det, farfaren din! For tjurru-lukt er utrolig deilig og hadde de laget en herreparfyme som luktet ekte tjære skulle jeg kjøpt den til kjæresten umiddelbart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hehe, jeg ser den ;) Selv er jeg ikke veldig opptatt av om en mann er handyman eller ikke, men jeg faller kanskje ikke like lett for en mann med rene og pene kontorhender som jeg vil falle for en som ser litt "dirty" ut (ingenting av dette er dog avgjørende for om mannen er hot eller ikke :P)

Farfaren min fortalte at da han var ung (han var odelsgutt på gård), så pleide han og kameratene å dyppe hendene i tjære før de skulle på fest, for da fikk de skikkelig draget på damene :)))

Jeg tipper dette er et eller anne urinnstinkt hos endel kvinner? Fra gammelt av skulle mannen gå på jakt og også beskytte sin kvinne, så han måtte være litt røff og tøff. Dette henger kanskje litt igjen idag? Det beste er mannfolk som ser ut som bad boys (ikke full av tatoveringer for min del, selv om noen få går helt fint ;)), men som er myke menn innerst inne ;)

Tror jeg er glad jeg ikke er mann *hehe*

''Farfaren min fortalte at da han var ung (han var odelsgutt på gård), så pleide han og kameratene å dyppe hendene i tjære før de skulle på fest, for da fikk de skikkelig draget på damene :)))

''

Arvelig belastet, med andre ord!? Sånt tenner ikke meg, i hvertfall! :-).

Sier ikker dermed at jeg foretrekker den blektynne kontorist-typen, men gjerne en sporty og kulturinteressert akademikerl!! :-)).

Enig i at "Coca-Cola light-break"-typen kan virke spennende, men da tenker jeg ikke særlig lengre enn til midnatt :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Farfaren min fortalte at da han var ung (han var odelsgutt på gård), så pleide han og kameratene å dyppe hendene i tjære før de skulle på fest, for da fikk de skikkelig draget på damene :)))''

*hehe* Han hadde skjønt det, farfaren din! For tjurru-lukt er utrolig deilig og hadde de laget en herreparfyme som luktet ekte tjære skulle jeg kjøpt den til kjæresten umiddelbart!!!

*Hehe* Skikkelig barsk manne-manne-lukt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...