Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

Jada, jeg er bare så gruelig kresen ;) Han må se bra ut også - og de som ser bra ut er som regel ikke single :P

Tro meg; Det er masse kjekke og vakre akademikere og mrxx har et godt poeng; mange av dem er handy også;-) Akademia er ikke hva den engang var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg; Det er masse kjekke og vakre akademikere og mrxx har et godt poeng; mange av dem er handy også;-) Akademia er ikke hva den engang var...

Jeg har sikkert bare ikke sett dem ennå, evt bor de ikke i nærheten av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert bare ikke sett dem ennå, evt bor de ikke i nærheten av meg :P

Tjihi - jeg har en av dem :-)

Akademiker og handyman - og han er ganske så flott å se på også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggrisen!! ;)

Ja, er heldig med ham (selv om han har sine svake sider - for eksempel pakker han ikke en eneste sokk når vi skal på ferie.... Grrrr.... jeg har pakket alt til alle. Han skal ta skiene da, men de har nå jeg funnet frem, så det er bare å putte dem inn i bilen...)

Glad i ham likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er heldig med ham (selv om han har sine svake sider - for eksempel pakker han ikke en eneste sokk når vi skal på ferie.... Grrrr.... jeg har pakket alt til alle. Han skal ta skiene da, men de har nå jeg funnet frem, så det er bare å putte dem inn i bilen...)

Glad i ham likevel!

Du må bare slutte å pakke for alle. Ungene kan vel også pakke selv nå, i hvertfall de største? Mine er 12 og 14 og pakker alltid selv til alle reiser og har gjort det noen år nå. Jeg ser kanskje over, eller ramser opp de viktigste tingene når de er ferdigpakket, men stort sett har de kontroll selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bare slutte å pakke for alle. Ungene kan vel også pakke selv nå, i hvertfall de største? Mine er 12 og 14 og pakker alltid selv til alle reiser og har gjort det noen år nå. Jeg ser kanskje over, eller ramser opp de viktigste tingene når de er ferdigpakket, men stort sett har de kontroll selv.

'' Mine er 12 og 14 og pakker alltid selv til alle reiser og har gjort det noen år nå''

Mine er like gamle og har pakket selv i et par år nå i alle fall. Det har riktignok resultert i noen merkelige bagasjer, men dog... F.eks. ingen truser... Heldigvis har vi en butikk like i nærheten som selger bl.a. truser. Eller sokker... "Jeg kan da låne av deg!?" *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Mine er 12 og 14 og pakker alltid selv til alle reiser og har gjort det noen år nå''

Mine er like gamle og har pakket selv i et par år nå i alle fall. Det har riktignok resultert i noen merkelige bagasjer, men dog... F.eks. ingen truser... Heldigvis har vi en butikk like i nærheten som selger bl.a. truser. Eller sokker... "Jeg kan da låne av deg!?" *hehe*

Ja, det er derfor jeg tar en rask sjekk når de er ferdigpakket. I går pakket eldstemann for å reise på langhelg hvor han skal gå skirenn. Jeg: har du husket skisko? Han: Ops, nei det har jeg glemt....

Ellers er hovedproblemet å få dem til å legge skittentøyet til vask så tidlig at de har rent tøy når de skal pakke.... Badet deres er ikke alltid helt ryddig, kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er heldig med ham (selv om han har sine svake sider - for eksempel pakker han ikke en eneste sokk når vi skal på ferie.... Grrrr.... jeg har pakket alt til alle. Han skal ta skiene da, men de har nå jeg funnet frem, så det er bare å putte dem inn i bilen...)

Glad i ham likevel!

Godt du er glad i ham allikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velge det studiet som har flest menn?

;-)

Med vennlig hilsen

Ikke'no problem her på sunnmøre.... De maritime studiene er fulle av menn! Jeg burde antagelig finne ut hva som er opp-ned på en båt før jeg sender søknad til et av de studiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...