Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

haha.. knullbar? FOR et ord!

Men tolker det i beste meninga, da. Og når jeg tenker slik på det, gjør det jammen godt for selvtilliten. selv om det er rart å tenke på at en fremmed mann kan tenke slike tanker av å møte meg et par ganger og prate litt sammen!

(pratet om jobb, han er en sexy og flott håndverker)

Er du singel? Hvis ikke, så kan du godt sende ham til meg?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

Hehe, ja litt av ett ord, men likevel en god beskrivelse:-)

Det er ikke lange stunden som skal til før vi ser om emnet er bra vet du:-) Du er nok fin og sexy og det så han med en gang og tenkte sitt:-)

haha, èn ting er iallefall sikkert:

menn og kvinner er skrudd sammen på ulikt vis!

Jeg tenker uhyre sjelden på knulling når jeg møter nye menn, selv om jeg legger merke til utseendet og glimtet i øyet.

Etter tre barn, og samme mann i over 12 år, savner jeg faktisk innimellom litt flørting. Ikke fordi jeg ikke har det bra på hjemmebane, for vi har det helt topp. Seksuelt så blir det jo bare bedre og bedre for hvert år... for meg stemmer det at sexlivet har blitt enda bedre med årene. Sikkert sant som det sies at kvinner i 30årene er fyrverkeri i senga ;-)

Savner kanskje litt bekreftelse fra det motsatte kjønn, for egen mann er jo 100 % inhabil på det området! Han er jo storfornøyd alltid!

Har faktisk aldri flørtet med noen andre etter at vi ble sammen.. og det er jeg glad for. Men syns det er litt vemodig å måtte innse at jeg ikke lenger er i kategorien som de unge jentene på 20. Får glede meg over å bli puttet i kategorien MILF av en sexy håndverker på 40 år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du singel? Hvis ikke, så kan du godt sende ham til meg?! :P

Nei, jeg er ikke singel. Godt gift og etablert opp til halsen med hus, hjem og tre barn.

PS: hva er det for noe magisk og pirrende med slike håndverkere, egentlig? Utrolig tiltalende med ordentlige jobbemenn... Sikkert det maskuline ved det. ..han er forøvrig gift selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du! Han tenker ikke på alderen din, men at du er en mamma og allikevel ser råsexy ut ;)

Høres veldig bra ut, jeg får tro det er nettopp slik det er!

(Hurra! dette komplimentet dempet 30 års krisen bittelitt..!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke singel. Godt gift og etablert opp til halsen med hus, hjem og tre barn.

PS: hva er det for noe magisk og pirrende med slike håndverkere, egentlig? Utrolig tiltalende med ordentlige jobbemenn... Sikkert det maskuline ved det. ..han er forøvrig gift selv også.

Okei, send ham til meg du! Selv om jeg bestemte meg etter skilsmissen for at jeg ikke ville ha en håndtverker til, for jeg skulle helst hatt en sexy akademiker :P Men kan jo ha denne i mellomtida kanskje? Evt har jeg justert ned kravene litt ettersom tida har gått :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ment som et kompliment, klønete anvendt, og jeg ville også stusset over å få dette servert da jeg var 30. Og så ville jeg stusset over at det da var en 40-åing som sa det også hehe, for det burde vært omvendt i mitt hode... ;-)

Ja, ikke sant? tenkte slik, jeg ogå.

Men,men.. han mente det sikkert bra. Jeg får føle meg beæret over betegnelsen..selv om det kan sies å være et klønete kompliment !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, èn ting er iallefall sikkert:

menn og kvinner er skrudd sammen på ulikt vis!

Jeg tenker uhyre sjelden på knulling når jeg møter nye menn, selv om jeg legger merke til utseendet og glimtet i øyet.

Etter tre barn, og samme mann i over 12 år, savner jeg faktisk innimellom litt flørting. Ikke fordi jeg ikke har det bra på hjemmebane, for vi har det helt topp. Seksuelt så blir det jo bare bedre og bedre for hvert år... for meg stemmer det at sexlivet har blitt enda bedre med årene. Sikkert sant som det sies at kvinner i 30årene er fyrverkeri i senga ;-)

Savner kanskje litt bekreftelse fra det motsatte kjønn, for egen mann er jo 100 % inhabil på det området! Han er jo storfornøyd alltid!

Har faktisk aldri flørtet med noen andre etter at vi ble sammen.. og det er jeg glad for. Men syns det er litt vemodig å måtte innse at jeg ikke lenger er i kategorien som de unge jentene på 20. Får glede meg over å bli puttet i kategorien MILF av en sexy håndverker på 40 år ;-)

'' Sikkert sant som det sies at kvinner i 30årene er fyrverkeri i senga ;-) ''

Bare vent til du kommer i førtiårene - da skjønner du at tredveårene var _ingenting_ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? tenkte slik, jeg ogå.

Men,men.. han mente det sikkert bra. Jeg får føle meg beæret over betegnelsen..selv om det kan sies å være et klønete kompliment !

Bare husk at han sa "mother" og ikke "grandmother"!

:D

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Sikkert sant som det sies at kvinner i 30årene er fyrverkeri i senga ;-) ''

Bare vent til du kommer i førtiårene - da skjønner du at tredveårene var _ingenting_ :P

Kan ikke si jeg gleder meg til 40 årets kroppslige forfall, men får glede meg til dampende het sex istedet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gleder meg til 40 årets kroppslige forfall, men får glede meg til dampende het sex istedet :-)

Kroppen min ser bedre ut nå når jeg snart er 43 enn den gjorde da jeg var 33 og var midt i barnefødsler osv ;) Den har IKKE forfalt ennå, men det skjer nok saker og ting her etterhvert :P Uansett tror jeg 40-åra kommer til å bli de beste i mitt liv :) Gled deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, èn ting er iallefall sikkert:

menn og kvinner er skrudd sammen på ulikt vis!

Jeg tenker uhyre sjelden på knulling når jeg møter nye menn, selv om jeg legger merke til utseendet og glimtet i øyet.

Etter tre barn, og samme mann i over 12 år, savner jeg faktisk innimellom litt flørting. Ikke fordi jeg ikke har det bra på hjemmebane, for vi har det helt topp. Seksuelt så blir det jo bare bedre og bedre for hvert år... for meg stemmer det at sexlivet har blitt enda bedre med årene. Sikkert sant som det sies at kvinner i 30årene er fyrverkeri i senga ;-)

Savner kanskje litt bekreftelse fra det motsatte kjønn, for egen mann er jo 100 % inhabil på det området! Han er jo storfornøyd alltid!

Har faktisk aldri flørtet med noen andre etter at vi ble sammen.. og det er jeg glad for. Men syns det er litt vemodig å måtte innse at jeg ikke lenger er i kategorien som de unge jentene på 20. Får glede meg over å bli puttet i kategorien MILF av en sexy håndverker på 40 år ;-)

Det er jo ikke farlig å flørte litt, det er forskjell på å flørte litt og flørte vilt. Det første er litt krydder i hverdagen og kan gi deg en bekreftelse på at du er atraktiv og flott.

Kanskje ikke så rart om du ikke får all oppmersomhet på hjemmebane, vi tar hverandre ofte for gitt etter en stund, uten at det betyr at man ikke synes den andre er flott.

Du får bare nyte dette så godt du kan, det er en god følelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, send ham til meg du! Selv om jeg bestemte meg etter skilsmissen for at jeg ikke ville ha en håndtverker til, for jeg skulle helst hatt en sexy akademiker :P Men kan jo ha denne i mellomtida kanskje? Evt har jeg justert ned kravene litt ettersom tida har gått :P

togli da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er ikke singel. Godt gift og etablert opp til halsen med hus, hjem og tre barn.

PS: hva er det for noe magisk og pirrende med slike håndverkere, egentlig? Utrolig tiltalende med ordentlige jobbemenn... Sikkert det maskuline ved det. ..han er forøvrig gift selv også.

Shit.... så ikke før nå at han var gift! Da skal du slippe å sende ham til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? tenkte slik, jeg ogå.

Men,men.. han mente det sikkert bra. Jeg får føle meg beæret over betegnelsen..selv om det kan sies å være et klønete kompliment !

Han mente det helt sikkert godt, visste bare ikke helt hvordan han skulle bruke termen tenker jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaudia

Ok, leser at du faktisk ER en mor og da er det bare å tolke uttrykket bokstavelig;)

Det er mange sammenhenger det går an å bli kalt MILF i, men jeg mener det kun er riktig å bli kalt det om du er en mor. Selv opplevde jeg å bli kalt MILF av en 22 år gammel gutt (jeg er like gammel som deg og barnløs).

Han mente det vel kun som et kompliment og kanskje et forsiktig slags hint/ forespørsel. At han prøvde å fortelle meg at han hadde lyst på meg selv jeg er en del eldre enn ham. Ble ikke veldig fornærmet, men heller ikke særlig lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Her "bestemmer" flertallet, og jeg støtter det. Det er udelt positivt og han mener du er en råflott og sexy kvinne ( fortsatt etter 3 fødsler ).

Så her er det bare til å "lade opp" til en "større eller mindre" sommerflørt. Alt etter som....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Her "bestemmer" flertallet, og jeg støtter det. Det er udelt positivt og han mener du er en råflott og sexy kvinne ( fortsatt etter 3 fødsler ).

Så her er det bare til å "lade opp" til en "større eller mindre" sommerflørt. Alt etter som....;-)

ja, jeg får tolke det slik flertallet her mener. Da er det jo et artig kompliment!

Blir neppe noen sommerflørt, for vi er begge gift...

Men jeg får smile litt ekstra neste gang jeg ser han. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...