Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

Ok, leser at du faktisk ER en mor og da er det bare å tolke uttrykket bokstavelig;)

Det er mange sammenhenger det går an å bli kalt MILF i, men jeg mener det kun er riktig å bli kalt det om du er en mor. Selv opplevde jeg å bli kalt MILF av en 22 år gammel gutt (jeg er like gammel som deg og barnløs).

Han mente det vel kun som et kompliment og kanskje et forsiktig slags hint/ forespørsel. At han prøvde å fortelle meg at han hadde lyst på meg selv jeg er en del eldre enn ham. Ble ikke veldig fornærmet, men heller ikke særlig lysten.

Forstår godt at du stusset over et slikt kompliment når du ikke er mor!

jaja, han mente det nok godt, men jeg forstår godt at du ikke falt pladask for kommentaren.. haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

Okei, send ham til meg du! Selv om jeg bestemte meg etter skilsmissen for at jeg ikke ville ha en håndtverker til, for jeg skulle helst hatt en sexy akademiker :P Men kan jo ha denne i mellomtida kanskje? Evt har jeg justert ned kravene litt ettersom tida har gått :P

haha! Vet ikke om det å justere ned krava er en god ting eller ei! Kommer vel an på hvor høye krav man hadde i utgangspunktet.

MEn du, finnes det sexy akademikere, egentlig?

Kan ikke huske å ha sett noen, nemlig. Har møtt noen som ikke så helt værst ut, men ingen "steaming hot". Kanskje jeg har studert ved feil høyskole og universitet.

Men sexy håndverkere ( spesielt snekkere..oh la la!) og et par sexy doktorer har jeg møtt...

Veldig mange flotte fisk i havet, men jeg får holde meg til den lyren jeg har på hjemmebane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Vet ikke om det å justere ned krava er en god ting eller ei! Kommer vel an på hvor høye krav man hadde i utgangspunktet.

MEn du, finnes det sexy akademikere, egentlig?

Kan ikke huske å ha sett noen, nemlig. Har møtt noen som ikke så helt værst ut, men ingen "steaming hot". Kanskje jeg har studert ved feil høyskole og universitet.

Men sexy håndverkere ( spesielt snekkere..oh la la!) og et par sexy doktorer har jeg møtt...

Veldig mange flotte fisk i havet, men jeg får holde meg til den lyren jeg har på hjemmebane!

''Veldig mange flotte fisk i havet, men jeg får holde meg til den lyren jeg har på hjemmebane!

''

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Vet ikke om det å justere ned krava er en god ting eller ei! Kommer vel an på hvor høye krav man hadde i utgangspunktet.

MEn du, finnes det sexy akademikere, egentlig?

Kan ikke huske å ha sett noen, nemlig. Har møtt noen som ikke så helt værst ut, men ingen "steaming hot". Kanskje jeg har studert ved feil høyskole og universitet.

Men sexy håndverkere ( spesielt snekkere..oh la la!) og et par sexy doktorer har jeg møtt...

Veldig mange flotte fisk i havet, men jeg får holde meg til den lyren jeg har på hjemmebane!

Det finnes faktisk sexy akademikere - tro det eller ei :P De er dog ikke så mange, så det er sikkert derfor jeg fortsatt er singel :P

Nå er jeg en type som lett faller for menn med "akademisk innsikt" (dog ikke de tørreste av dem :P), men finner jeg en sexy og singel håndtverker med akademisk innsikt, så setter jeg alle kluter inn på å "fange ham" :P (har foreløpig ikke funnet en slik :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kompliment - jeg blir kalt GMILF - hahaha

haha, den er fin, du! Men jeg håper det er en god stund til det sniker seg inn eg G i MILF, for min del ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, den er fin, du! Men jeg håper det er en god stund til det sniker seg inn eg G i MILF, for min del ;-)

Vært GMILF i 11 år jeg -herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden stusset jeg litt over uttrykket og tenkte det fikk være måte på objektivisering.

Men nå tar jeg ikke alle ordene i uttrykket såå bokstavelig, og anser det som et kompliment om at man fortsatt er flott selv om man er "godt voksen".

Jeg ser at uttrykket brukes også av godt voksne menn om jevnaldrende damer, og det er vel litt feil. Det er ment brukt av yngre menn om damer som er en god del eldre enn dem selv.

Men kanskje uttrykket generelt har gått over til å bare bety sexy/hot/attraktiv, uavhenig av aldersforskjell mellom han og henne? Jeg har til og med hørt det brukt av menn på ca 60 om damer i 40-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Vet ikke om det å justere ned krava er en god ting eller ei! Kommer vel an på hvor høye krav man hadde i utgangspunktet.

MEn du, finnes det sexy akademikere, egentlig?

Kan ikke huske å ha sett noen, nemlig. Har møtt noen som ikke så helt værst ut, men ingen "steaming hot". Kanskje jeg har studert ved feil høyskole og universitet.

Men sexy håndverkere ( spesielt snekkere..oh la la!) og et par sexy doktorer har jeg møtt...

Veldig mange flotte fisk i havet, men jeg får holde meg til den lyren jeg har på hjemmebane!

Åja, mange sexy akademikere! Flotte velpleide menn med dress mmmm :-)

Synes det er mye kreti og pleti blant håndverkere jeg da. tenkte det da det for noen år siden vasset masse håndverkere rundt på jobben her - tenkte at kvinner var lurt av den lekre fotomodellen i "coca cola light break" til å tro at håndverkere var slik, mens virkeligheten langtfra var der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo det? Jeg har justert ned krava litt!! :P

Merker jeg har vært lite på dol når jeg ikke har fått med meg at du er singel! Visste jo om skilsmissen, men mener å huske du hadde ny flamme.

Du får satse på brannalarm og kjekke brannmenn da, togli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke farlig å flørte litt, det er forskjell på å flørte litt og flørte vilt. Det første er litt krydder i hverdagen og kan gi deg en bekreftelse på at du er atraktiv og flott.

Kanskje ikke så rart om du ikke får all oppmersomhet på hjemmebane, vi tar hverandre ofte for gitt etter en stund, uten at det betyr at man ikke synes den andre er flott.

Du får bare nyte dette så godt du kan, det er en god følelse:-)

Vel talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg har vært lite på dol når jeg ikke har fått med meg at du er singel! Visste jo om skilsmissen, men mener å huske du hadde ny flamme.

Du får satse på brannalarm og kjekke brannmenn da, togli :-)

Haha :) Det er ikke alltid like lett å bli kjærester i godt voksen alder (jøss..kalte jeg meg "godt voksen"? *gruff*), ha mindreårige barn og ikke være flyttbar - så man får se hvordan det blir med "flammen" :P

Singel er jeg iallefall (ihvertfall sånn ca 50 % :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Det er ikke alltid like lett å bli kjærester i godt voksen alder (jøss..kalte jeg meg "godt voksen"? *gruff*), ha mindreårige barn og ikke være flyttbar - så man får se hvordan det blir med "flammen" :P

Singel er jeg iallefall (ihvertfall sånn ca 50 % :P)

50% singel høres jo artig ut da :-) Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk sexy akademikere - tro det eller ei :P De er dog ikke så mange, så det er sikkert derfor jeg fortsatt er singel :P

Nå er jeg en type som lett faller for menn med "akademisk innsikt" (dog ikke de tørreste av dem :P), men finner jeg en sexy og singel håndtverker med akademisk innsikt, så setter jeg alle kluter inn på å "fange ham" :P (har foreløpig ikke funnet en slik :P)

Hva med en akademikere som er handman? Det er en kombinasjon av disse to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en akademikere som er handman? Det er en kombinasjon av disse to:-)

Det hadde jo vært alldeles en drøm ;) Har foreløpig ikke truffet en slik *sukk* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...