Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Haha:) Den der kunne garantert skjedd om jeg var gift også.... og brannmennene gikk etter utført oppdrag altså (oppdrag=slå av brannvarsleren på rommet mitt - bare så vi unngår misforståelser :P)

Igrunnen kunne man laga en kinky film av dette, og selvsagt gjort det hakket mer spennende enn det var :P

''Igrunnen kunne man laga en kinky film av dette, og selvsagt gjort det hakket mer spennende enn det var :P''

Du har vel mer enn nok inspirasjon til Cupidos årlige novellekonkurranse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

''Jeg har ingen slike preferanser, men jeg ser på kvinnen og studerer den, altså ikke hva de har på seg eller ikke har på seg.''

Sukk!! :P

''Men det er klart at det enkelte ting jeg liker bedre ved selve kvinnen enn andre ting.''

Kan det være noe som buler - mer eller mindre!? :P

Duh - ikke tro alt den mannen sier. Bare han ser et miniskjørt foran seg i køen så er han borte fra denne verden... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Igrunnen kunne man laga en kinky film av dette, og selvsagt gjort det hakket mer spennende enn det var :P''

Du har vel mer enn nok inspirasjon til Cupidos årlige novellekonkurranse!

Ja, gubban!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har ingen slike preferanser, men jeg ser på kvinnen og studerer den, altså ikke hva de har på seg eller ikke har på seg.''

Sukk!! :P

''Men det er klart at det enkelte ting jeg liker bedre ved selve kvinnen enn andre ting.''

Kan det være noe som buler - mer eller mindre!? :P

Jada, det er noen preferanser der også, hehe. Men i utgangspunktet er ikke det som er avgjørende, om det er stort eller smått, bare jeg liker kvinnen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, sånn er det jo for oss kvinner også... men det er helheten jeg faller for.. ansiktet, rumpa *host*, gangen osv - og er mannen smart OG snill, så er jeg solgt ;)

''Ja, sånn er det jo for oss kvinner også... men det er helheten jeg faller for.. ansiktet, rumpa *host*, gangen osv - og er mannen smart OG snill, så er jeg solgt ;)''

Du glemte blikket, togli! Er det direkte (kanskje nesten intenst) og med glimt i kan jeg tilgi mye annet :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn er det jo for oss kvinner også... men det er helheten jeg faller for.. ansiktet, rumpa *host*, gangen osv - og er mannen smart OG snill, så er jeg solgt ;)

I den rekkefølgen også tenker jeg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Ja, sånn er det jo for oss kvinner også... men det er helheten jeg faller for.. ansiktet, rumpa *host*, gangen osv - og er mannen smart OG snill, så er jeg solgt ;)''

Du glemte blikket, togli! Er det direkte (kanskje nesten intenst) og med glimt i kan jeg tilgi mye annet :P.

Ja! Og for ikke å snakke om smilet! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, sånn er det jo for oss kvinner også... men det er helheten jeg faller for.. ansiktet, rumpa *host*, gangen osv - og er mannen smart OG snill, så er jeg solgt ;)''

Du glemte blikket, togli! Er det direkte (kanskje nesten intenst) og med glimt i kan jeg tilgi mye annet :P.

Hehe, blir verre og verre og vanskeligere og vanskeligere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh - ikke tro alt den mannen sier. Bare han ser et miniskjørt foran seg i køen så er han borte fra denne verden... ;o)

Lillemus da, nå har jeg prøvd å juge på meg alt jeg kan, så ødelegger du det, hehe

Miniskjørt kan være tingen det:-).....bare det ikke blir vulgært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Man trenger jo ikke være jålete selv om man er friluftshater :P

Jeg digger menn som tar meg med på fjellturer og mannen MÅ like å gå på ski, ellers kan det være det samma :P

Nei, man trenger ikke å være jålete selv om man er friluftshater. Men noen er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å matche dine krav altså. Men jeg er snill og godt trent, så kanskje det hjelper bittelitt, hehe

Skal vurdere det seriøst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

''jammen godt jeg er lykkelig gift ;-)''

Det tenker jeg og. Og attpå til med en ganske sporty og kulturinteressert akademiker! :P.

Vi får holde godt fast på hver vår. Eventuelt bytte ...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man trenger ikke å være jålete selv om man er friluftshater. Men noen er det.

Det stemmer nok :)

Friluftselskere er bra, bare det ikke bikker over til å bli litt for mye Davy Croccetsk over det..... Kjenner enkelte mannfolk som aldri skal være med kona til syden i feriene fordi de heller vil feriere på hytta uten vann og strøm - en sånn mann vil jeg heller ikke ha...

Hm... jeg føler meg en smule kravstor, men bedre å være singel enn sammen med feil mann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Det stemmer nok :)

Friluftselskere er bra, bare det ikke bikker over til å bli litt for mye Davy Croccetsk over det..... Kjenner enkelte mannfolk som aldri skal være med kona til syden i feriene fordi de heller vil feriere på hytta uten vann og strøm - en sånn mann vil jeg heller ikke ha...

Hm... jeg føler meg en smule kravstor, men bedre å være singel enn sammen med feil mann :P

Du har ikke vært singel så lenge, unn deg å være kravstor til du finner en perfekt match eller blir så stupforelsket at du vil ha ham akkurat som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det stemmer nok :)

Friluftselskere er bra, bare det ikke bikker over til å bli litt for mye Davy Croccetsk over det..... Kjenner enkelte mannfolk som aldri skal være med kona til syden i feriene fordi de heller vil feriere på hytta uten vann og strøm - en sånn mann vil jeg heller ikke ha...

Hm... jeg føler meg en smule kravstor, men bedre å være singel enn sammen med feil mann :P

''Friluftselskere er bra, bare det ikke bikker over til å bli litt for mye Davy Croccetsk over det..... Kjenner enkelte mannfolk som aldri skal være med kona til syden i feriene fordi de heller vil feriere på hytta uten vann og strøm - en sånn mann vil jeg heller ikke ha...''

Enig! Sånn Monsen-type er ikke noe for meg. Liker meg i fjellet og i båten, men også på luksushotell i Paris eller New York, uten dårlig samvittighet av den grunn! :P

Nei, en er ikke enkel å gjøre til lags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vært singel så lenge, unn deg å være kravstor til du finner en perfekt match eller blir så stupforelsket at du vil ha ham akkurat som han er.

Jepp! Stupforelska er jeg, but it's complicated (uten at jeg føler behov for å ha det som FB-status :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Friluftselskere er bra, bare det ikke bikker over til å bli litt for mye Davy Croccetsk over det..... Kjenner enkelte mannfolk som aldri skal være med kona til syden i feriene fordi de heller vil feriere på hytta uten vann og strøm - en sånn mann vil jeg heller ikke ha...''

Enig! Sånn Monsen-type er ikke noe for meg. Liker meg i fjellet og i båten, men også på luksushotell i Paris eller New York, uten dårlig samvittighet av den grunn! :P

Nei, en er ikke enkel å gjøre til lags.

Da er vi enige! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jepp! Stupforelska er jeg, but it's complicated (uten at jeg føler behov for å ha det som FB-status :P)

Oh, såpass! Ikke rart ingen andre holder mål da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...