Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

Det stemmer nok :)

Friluftselskere er bra, bare det ikke bikker over til å bli litt for mye Davy Croccetsk over det..... Kjenner enkelte mannfolk som aldri skal være med kona til syden i feriene fordi de heller vil feriere på hytta uten vann og strøm - en sånn mann vil jeg heller ikke ha...

Hm... jeg føler meg en smule kravstor, men bedre å være singel enn sammen med feil mann :P

Jeg vil helst ikke dra til syden, men gjerne en mc ferie til USA eller noe annet jeg kan være litt mer aktiv på. Jeg orker ikke å ligge stille å se på sola eller i ett hyttetak. Det blir jeg gal av, må ha noe mer aktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Enkelte av mine venninner får spader av menn i uniform... den greia har aldri jeg skjønt særlig av....''

*rødmer og plystrer litt uskyldig* Hver gang brannalarmen går på jobben håper jeg intenst at det går så langt at brannbilene kommer... *hehe*

Har du eller togli vært i Tønsberg i det siste??

Det var en kvinne der som satte seg fast i ei handlevogn og 5 brannmenn måtte til for å få henne løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ikke dra til syden, men gjerne en mc ferie til USA eller noe annet jeg kan være litt mer aktiv på. Jeg orker ikke å ligge stille å se på sola eller i ett hyttetak. Det blir jeg gal av, må ha noe mer aktivt.

Jeg eeelsker å stirre på sola og bade dagen lang!

Men kan gjøre et unntak for din skyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du eller togli vært i Tønsberg i det siste??

Det var en kvinne der som satte seg fast i ei handlevogn og 5 brannmenn måtte til for å få henne løs.

Hahahahaha:)) Det var HELDIGVIS ikke meg (men det kunne muligens ha vært det) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg eeelsker å stirre på sola og bade dagen lang!

Men kan gjøre et unntak for din skyld :P

''Jeg eeelsker å stirre på sola og bade dagen lang!

''

Næh, blir da kjedelig etter et par timer, med mindre man legger inn soner av små turer, fiske og andre opplevelser.

Tror nok jeg passer bedre for mrxx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha:)) Det var HELDIGVIS ikke meg (men det kunne muligens ha vært det) :P

Måtte jo være en drømmesituasjon å være "bundet" fast i vogna med 5 brannmenn rundt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg eeelsker å stirre på sola og bade dagen lang!

''

Næh, blir da kjedelig etter et par timer, med mindre man legger inn soner av små turer, fiske og andre opplevelser.

Tror nok jeg passer bedre for mrxx.

Ligg unna!!!! Han er min!!! :P

Jeg tar badepauser jeg da... og jeg er sikker på mrxx hadde blitt med uti vannet sammen med meg *slafse* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ligg unna!!!! Han er min!!! :P

Jeg tar badepauser jeg da... og jeg er sikker på mrxx hadde blitt med uti vannet sammen med meg *slafse* :P

*hoho* Du får glede deg over at jeg er opptatt og fornøyd som sådan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg eeelsker å stirre på sola og bade dagen lang!

''

Næh, blir da kjedelig etter et par timer, med mindre man legger inn soner av små turer, fiske og andre opplevelser.

Tror nok jeg passer bedre for mrxx.

Du kjenner meg godt Elextra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg unna!!!! Han er min!!! :P

Jeg tar badepauser jeg da... og jeg er sikker på mrxx hadde blitt med uti vannet sammen med meg *slafse* :P

Jeg hadde blitt med, jeg har vært konkurransesvømmer og nå tuller jeg ikke altså, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt med, jeg har vært konkurransesvømmer og nå tuller jeg ikke altså, hehe

Konkurransesvømming? Var ikke helt det jeg hadde i tankene da! *snøft* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurransesvømming? Var ikke helt det jeg hadde i tankene da! *snøft* :P

Ånei, jeg misforsto, hehe......men det betyr at jeg kan trå vannet godt.......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil bruk så lenge han er såpass "gammel"

Men det er ment positivt og det er fordi han synes du er flott, sexy og høyst knullbar:-)

Dette må du bare ta positivt, dere damer har en tendens til å analysere og trekke det negativt, så ta dette til deg og gled deg over at du er atraktiv:-)

Slutter mennesker noensinne å være knullbare???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...