Gå til innhold

MILF.. kompliment eller fornærmelse?


ingoen

Anbefalte innlegg

Det kom meg for øret at en mann på rundt 40 år som jeg har snakket med et par ganger mener jeg er en såkalt MILF. Bokstavene står for Mother I'd LIke to FUCK. Jeg er ca 30 år selv. Googlet uttrykket på nettet, og der står det blant annet at MILF'er oftest er rundt 35 - 50 år gamle. Jeg er jo selvfølgelig _mye_ yngre enn dette! ( en smule 30 års krise på gang...)

Så da er mitt spørsmål:

Skal jeg tolke dette som et flott kompliment som jeg tar til meg, være glad for at han finner meg attraktiv?

Eller skal jeg tolke dette som at jeg virker lett å komme i buksa på; billig ?

Eller tolke dette som at jeg er ok, til tross for tre barn og høy alder ?

Dere kvinner: hva ville dere ha tenkt om dette?

Og dere menn: Hva mener dere når dere kaller noen for MILF?

jaja, alt man skal henge seg opp i, gitt! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    30

  • ingoen

    19

  • morsan

    17

  • Lillemus

    13

Mest aktive i denne tråden

Det pleier å bety at dama er såpass flott at han mer enn gjerne ville feid over henne hvis han fikk en sjanse. Det er et slags kompliment, tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er det ingenting negativt i det. men det brukes normalt av gutter/unge menn om damer dobbelt så gamle som dem selv, så settingen her er noe merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ment som et kompliment, klønete anvendt, og jeg ville også stusset over å få dette servert da jeg var 30. Og så ville jeg stusset over at det da var en 40-åing som sa det også hehe, for det burde vært omvendt i mitt hode... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg lurer på om gubbn selv vet hva MILF betyr, eller han bare hadde snappet det opp fra en ungdomsgjeng og prøvde å være kul? Kanskje han trodde du bare var 20-25?

For MILF kalles mødrene til kameratene når mødrene fortsatt er yppige og flotte. Det er unggutta som er ute etter en moden, flott kvinne som bruker dette uttrykket. Ikke menn som er ute etter kvinner mye yngre enn dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert ment som et kompliment fra hans side, men jeg føler vel at han er en smule for gammal for å bruke uttrykket ;)

Mitt inntrykk er at unggutter opp mot 25 bruker dette om damer rundt 40 (kanskje også yngre damer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil bruk så lenge han er såpass "gammel"

Men det er ment positivt og det er fordi han synes du er flott, sexy og høyst knullbar:-)

Dette må du bare ta positivt, dere damer har en tendens til å analysere og trekke det negativt, så ta dette til deg og gled deg over at du er atraktiv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å bety at dama er såpass flott at han mer enn gjerne ville feid over henne hvis han fikk en sjanse. Det er et slags kompliment, tror jeg:)

hehe...flott definisjon! Takk for den - skal tolke det i den gata der,da! :-) kjekt!

attraktiv kar da.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ment som et kompliment, og betyr jo bare at han synes du er flott.

Med vennlig hilsen

Ja, jeg får velge å ta det på den måten. NÅ er jeg stolt over utsagnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er det ingenting negativt i det. men det brukes normalt av gutter/unge menn om damer dobbelt så gamle som dem selv, så settingen her er noe merkelig...

Ja, det var akkurat det jeg stusset litt over.

Men han ville vel uttrykke at han tente på meg, da. Og det er jo kjekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MILF er udelt positivt.

Det betyr at du er attraktiv (du må selvsagt være M for å være MILF, og du bekrefter jo at du har tre).

Ok, flott! Tolker det dithen at han syns jeg er et bra støkke,..haha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får velge å ta det på den måten. NÅ er jeg stolt over utsagnet :-)

''Ja, jeg får velge å ta det på den måten. NÅ er jeg stolt over utsagnet :-) – ingoen''

Det kan, for øvrig, godt brukes om noen som er yngre enn den som sier det, også. Brukes også om kvinner i 30-årene, for den saks skyld.

Nyt det! :D

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil bruk så lenge han er såpass "gammel"

Men det er ment positivt og det er fordi han synes du er flott, sexy og høyst knullbar:-)

Dette må du bare ta positivt, dere damer har en tendens til å analysere og trekke det negativt, så ta dette til deg og gled deg over at du er atraktiv:-)

haha.. knullbar? FOR et ord!

Men tolker det i beste meninga, da. Og når jeg tenker slik på det, gjør det jammen godt for selvtilliten. selv om det er rart å tenke på at en fremmed mann kan tenke slike tanker av å møte meg et par ganger og prate litt sammen!

(pratet om jobb, han er en sexy og flott håndverker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert ment som et kompliment fra hans side, men jeg føler vel at han er en smule for gammal for å bruke uttrykket ;)

Mitt inntrykk er at unggutter opp mot 25 bruker dette om damer rundt 40 (kanskje også yngre damer).

Ja, var nettopp det inntrykket jeg også hadde av MILF-begrepet. Men, men.. han hadde nå brukt det uttrykket, så jeg får ta det til meg som noe positivt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min har fått beskjed om at hun er milf. Hun er 53 og en flott kvinne. Jeg har aldri hørt det samme....

ja, der ser du. Jeg følte meg i grunn i overkant ung for å få betegnelsen. Men bunner nok i at jeg er mor til tre barn, ikke i alderen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. knullbar? FOR et ord!

Men tolker det i beste meninga, da. Og når jeg tenker slik på det, gjør det jammen godt for selvtilliten. selv om det er rart å tenke på at en fremmed mann kan tenke slike tanker av å møte meg et par ganger og prate litt sammen!

(pratet om jobb, han er en sexy og flott håndverker)

Hehe, ja litt av ett ord, men likevel en god beskrivelse:-)

Det er ikke lange stunden som skal til før vi ser om emnet er bra vet du:-) Du er nok fin og sexy og det så han med en gang og tenkte sitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var nettopp det inntrykket jeg også hadde av MILF-begrepet. Men, men.. han hadde nå brukt det uttrykket, så jeg får ta det til meg som noe positivt. :-)

Det må du! Han tenker ikke på alderen din, men at du er en mamma og allikevel ser råsexy ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...