Gjest Elextra Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hva er du egentlig redd for? Selvfølgelig går det bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Hva er du egentlig redd for? Selvfølgelig går det bra! :-) Jeg er redd for at hun skal være lei seg uten at hverken mamma eller pappa er der. Jeg vet det er irrasjonelt. Min tålegrense for barnas ubehagelige følelser er svært dårlig, men må bli bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg er redd for at hun skal være lei seg uten at hverken mamma eller pappa er der. Jeg vet det er irrasjonelt. Min tålegrense for barnas ubehagelige følelser er svært dårlig, men må bli bedre. ''Jeg vet det er irrasjonelt. Min tålegrense for barnas ubehagelige følelser er svært dårlig, men må bli bedre.'' Fint du er oppmerksom på dette, da :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ja, jeg burde skamme meg!!! Om det er en trøst, så har ikke jeg heller fått med meg at nitty-gritty har svigermorproblemer. Jeg husker bare en vanskelig ex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hun kommer til å overleve helt greit. Kanskje blir hun lei seg, men enten kan storebror eller farmor trøste litt. Det er jo ikke slik at hun aldri er lei seg når dere har henne hjemme heller, så hun er ikke uvant med av og til å møte litt motstand;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Om det er en trøst, så har ikke jeg heller fått med meg at nitty-gritty har svigermorproblemer. Jeg husker bare en vanskelig ex. ''...en vanskelig ex.'' Hm? Han er grei nok, han. Har riktignok ikke foreldrerett til sønnen, men ellers går det ok de fire gangene i året han har samvær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Om det er en trøst, så har ikke jeg heller fått med meg at nitty-gritty har svigermorproblemer. Jeg husker bare en vanskelig ex. Takk - det hjalp! Selv om jeg ikke husker eksen heller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jenta er nesten 3 år. Her er det mor som har problemer hun må jobbe med altså. Dette går så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 ''...en vanskelig ex.'' Hm? Han er grei nok, han. Har riktignok ikke foreldrerett til sønnen, men ellers går det ok de fire gangene i året han har samvær. ''Har riktignok ikke foreldrerett til sønnen'' Trodde det var nærmest umulig å bli fradømt foreldreansvaret nå til dags jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 ''...en vanskelig ex.'' Hm? Han er grei nok, han. Har riktignok ikke foreldrerett til sønnen, men ellers går det ok de fire gangene i året han har samvær. Jeg husker tilbake fra da du bodde i Norge, og dere hadde leiligheter i samme bolig, bare hver sin etasje. Hvis jeg da ikke har prestert å blande deg med noen ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 ''Har riktignok ikke foreldrerett til sønnen'' Trodde det var nærmest umulig å bli fradømt foreldreansvaret nå til dags jeg. Hun mener kanskje hovedomsorgen og ikke foreldreretten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hun mener kanskje hovedomsorgen og ikke foreldreretten? Mulig, det er to veldig forskjellige ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Mulig, det er to veldig forskjellige ting. Det er jammen lett å gå i surr mht begrepene, men godt mulig det stemmer det nitty sa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det er jammen lett å gå i surr mht begrepene, men godt mulig det stemmer det nitty sa... Ja, de fleste som ikke av en eller annen grunn har vært nødt til å sette seg mer inn i saken, kjenner ikke så godt til forskjellen. Det står en bra forklaring her: http://www.barnefordelingssaker.no/index.php?site=default/772/773/814/782/783 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jenta er nesten 3 år. Her er det mor som har problemer hun må jobbe med altså. Dette går så bra! ''Jenta er nesten 3 år. Her er det mor som har problemer hun må jobbe med altså. Dette går så bra!'' Dette er jeg i grunnen veldig enig med deg i 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hun mener kanskje hovedomsorgen og ikke foreldreretten? ''Hun mener kanskje hovedomsorgen og ikke foreldreretten?'' Det er stor forskjell på foreldreansvar, foreldrerett og hovedomsorg. Ikke minst 'delt omsorg' er et begrep med mange misforståelser... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jenta er nesten 3 år. Her er det mor som har problemer hun må jobbe med altså. Dette går så bra! ''Jenta er nesten 3 år. Her er det mor som har problemer hun må jobbe med altså.'' Hehe, tenkte jeg også, pakket det bare litt mer inn i svaret ;P. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hei! Mitt barn var over 3 år før vi første gang hadde barvevakt, det gikk så bra at hun ikke ville hjem :-) Men jeg tror barn kan føle sånt hvis mor ikke vil.... Jeg er egentlig overrasket over at mine barn er så "uavhengige " og selvstendige fordi fortsatt sover min yngste med meg og går i andre klasse, men kan både overnatte med stor glede hos andre og være borte fra meg lenge eks en uke... Men jeg har det helt greit med dette, så lenge jeg merker hun har det så bra, Jeg tror man må slippe barna sine, passe på dem, men så lenge de har det bra, ikke lage noen hindringer, jeg tror imidlertid ikke alle barn er klare for å være borte fra mor når de er to år, men en del er det og da er det fint. Jeg ammet mine til de var ca 2 år, så at de ble så "frie" og selvstendige så fort kanksje overrasket meg, men de har ingen problemer med å være borte fra meg, selv om de er veldig knyttet til meg ang soving når de er hjemme, noe som er kos og fint og jeg liker. Men det er fint at barn er selvstendifge og trygge i seg selv, så viktig er det å ikke være den som legger hindringene, vi som voksne må slippe barna våre, men respektere når de er klare for det, det kan være individuelt og ulikt fra barn til barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 ''Har riktignok ikke foreldrerett til sønnen'' Trodde det var nærmest umulig å bli fradømt foreldreansvaret nå til dags jeg. ''Trodde det var nærmest umulig å bli fradømt foreldreansvaret nå til dags jeg.'' Mhm, men han har det nå ikke Det er ikke forvirring i forhold til begreper. Han har ingen stemmerett i forhold til flytting, pass, skolegang osv. Han har dog samvær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Hun mener kanskje hovedomsorgen og ikke foreldreretten? Neida, mener ikke det. Han besøker guttungen og har samvær, men han har ikke foreldreansvar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.