Gjest Little Madam Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Psykiateren min vil at jeg skal ta litt zyprexa mot mistenksomhet o.l., men jeg er i tvil... Er redd for å ta medisin.. Den senere tid har jeg plagdes med vondt og svie i magen. Stråling mot ryggen o.l. Min "vondt mage" kommer nok av langvarige psykiske belastninger. Har Egazil duretter (som jeg fikk for 1 år siden) kan jeg ta disse mot magesmerter..?.. Er det trolig at fysiske symptomer vil bedre seg hvis jeg begynner på litt zyprexa?? Takknemlig for svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 Overdreven mistanksomhet er noe av det vondeste en kan leve med. Det fører også til betydelige vansler i mellommenneskelige forhold. Detter gir igjen stress og kan føre fysiske plager og smerter. Jeg synes du skal ta imot anbefalingen. Etter 3-4 mnd kan du jo evaluere om det var verdt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.