Gå til innhold

Oppgradering av doktoronline.no


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Helt uenig! Er vel bare dette forumet i hele verden som fortsatt har vertikal inndeling.

Jepp. Men gjør det inndelingen dårligere, at det ikke er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sara Bernard

    7

  • Lillemus

    4

  • tonie

    3

  • Høstløv

    3

Gjest Kjør på!

Jepp. Men gjør det inndelingen dårligere, at det ikke er vanlig?

Er fordi horisontal inndeling gjør at siden lettere passer til alle skjermoppløsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reseptfritt

Det finnes vel ingen andre som har slik oppsett som DOL. Så derfor vi er meget vant til scrollingen i alle andre typer fora.

At man blir vant til noe betyr ikke at det er hva man foretrekker. Men jeg skjønner at det ikke nytter å overtale dere denne gangen.

Noen av oss er ikke vant til scrollingen på andre fora, for noen av oss er ikke på andre fora, nettopp på grunn av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjør på!

Noen av oss er ikke vant til scrollingen på andre fora, for noen av oss er ikke på andre fora, nettopp på grunn av det

På tide at dere som ikke er vant med horistontal inndeling blir det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss er ikke vant til scrollingen på andre fora, for noen av oss er ikke på andre fora, nettopp på grunn av det

Jeg er heller ikke på så mange andre fora. Liker best oppsettet her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Tror tiden er inne for forandringer. Viktig å få til en løsning som fungerer også på mobil og nettbrett.

Ser fram til forandringer, alltid spennende det.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Tror tiden er inne for forandringer. Viktig å få til en løsning som fungerer også på mobil og nettbrett.

Ser fram til forandringer, alltid spennende det.

Lykke til :)

''Tror tiden er inne for forandringer. Viktig å få til en løsning som fungerer også på mobil og nettbrett.

Ser fram til forandringer, alltid spennende det.

Lykke til :)''

Godt at noen ser frem til endringene også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tror tiden er inne for forandringer. Viktig å få til en løsning som fungerer også på mobil og nettbrett.

Ser fram til forandringer, alltid spennende det.

Lykke til :)''

Godt at noen ser frem til endringene også :-)

Jeg gjør det, men jeg tror ikke du la merke til det og spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt dere advarer i g-o-d tid slik at vi kan stålsette og psyke oss opp, vi dolere h-a-t-e-r som kjent forandringer.

Jeg tror tiden er moden for noe nytt. Sleng på en fin liten påskekurv så smelter ihvertfall jeg på nytt.

Hva er denne påskekurven dere prater om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg gjør det, men jeg tror ikke du la merke til det og spørsmålet mitt.

''Jeg gjør det, men jeg tror ikke du la merke til det og spørsmålet mitt.''

Joda, men du besvarte det jo selv kort tid etter med:

''Og det du skriver her besvarer vel mitt spørsmål også..''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er denne påskekurven dere prater om?

Ved påsketider 2007(!) ble utseendet på forumene endret såpass mye at mange protesterte. Omleggingen skjedde ved påsketider, og webmaster brukte uttrykket "påskekurv" da de lot oss få tilbake et format med mange av egenskapene til det gamle.

Jeg hadde helt glemt det med "påskekurven", men kom på det med én gang jeg så noen bruke uttrykket.

Les sidene foran og bak her, så ser du noe av rabalderet:

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3584909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss er ikke vant til scrollingen på andre fora, for noen av oss er ikke på andre fora, nettopp på grunn av det

''Noen av oss er ikke vant til scrollingen på andre fora, for noen av oss er ikke på andre fora, nettopp på grunn av det

''

Jeg er heller ikke på andre fora. Har kikket litt rundt, men ikke funnet noe som tiltaler meg, verken på stil/lay-out eller tema....

Liker DOL slik det er nå, men skjønner at det vil bli forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ikke særlig fan av forandringer, særlig ikke når jeg synes det aller meste funker bra slik det er.

Men jeg skjønner at tiden er inne for å endre plattform og struktur her også - og særlig at behovet for tilpasning til nettbrett og mobil veier tungt.

Jeg liker IKKE at en skal gå bort fra den vertikale oppdelingen. Den gir jo en helt annen oversikt enn det andre fora har (som jeg har sveipet innom).

Når det gjelder det med lagring av gamle tråder, så håper jeg det blir endringer (jfr den andre tråden min om dette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ikke særlig fan av forandringer, særlig ikke når jeg synes det aller meste funker bra slik det er.

Men jeg skjønner at tiden er inne for å endre plattform og struktur her også - og særlig at behovet for tilpasning til nettbrett og mobil veier tungt.

Jeg liker IKKE at en skal gå bort fra den vertikale oppdelingen. Den gir jo en helt annen oversikt enn det andre fora har (som jeg har sveipet innom).

Når det gjelder det med lagring av gamle tråder, så håper jeg det blir endringer (jfr den andre tråden min om dette).

''Jeg liker IKKE at en skal gå bort fra den vertikale oppdelingen. Den gir jo en helt annen oversikt enn det andre fora har (som jeg har sveipet innom).''

Samme her og jeg kjenner jeg furter allerede. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg liker IKKE at en skal gå bort fra den vertikale oppdelingen. Den gir jo en helt annen oversikt enn det andre fora har (som jeg har sveipet innom).''

Samme her og jeg kjenner jeg furter allerede. ;o)

*furter sammen med deg*

Husker med gru de dagene/evt ukene ved forrige omlegging da vi ble tvunget til den horisontale oppdelingen - før vi fikk den vertikale tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*furter sammen med deg*

Husker med gru de dagene/evt ukene ved forrige omlegging da vi ble tvunget til den horisontale oppdelingen - før vi fikk den vertikale tilbake.

''Husker med gru de dagene/evt ukene ved forrige omlegging da vi ble tvunget til den horisontale oppdelingen - før vi fikk den vertikale tilbake.''

Er det i det hele tatt noen som bruker den horisontale inndelingen her inne nå tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

''Husker med gru de dagene/evt ukene ved forrige omlegging da vi ble tvunget til den horisontale oppdelingen - før vi fikk den vertikale tilbake.''

Er det i det hele tatt noen som bruker den horisontale inndelingen her inne nå tro?

Horisontal inndeling er grunnen til at jeg ikke bruker andre forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...