Gå til innhold

Oppgradering av doktoronline.no


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest sangsol

Noen av oss er ikke vant til scrollingen på andre fora, for noen av oss er ikke på andre fora, nettopp på grunn av det

Riktig. Jeg er heller ikke på andre fora pga horistontal inndeling. Folk kopierer innlegg og svarer- og alt er bare rot. Medfører så mye scrolling at jeg ikke orker være der.

Når jeg googler etter et tema og havner på slik side, så lukkes den øyeblikkelig. _Hater_ opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sara Bernard

    7

  • Lillemus

    4

  • tonie

    3

  • Høstløv

    3

Horisontal inndeling er grunnen til at jeg ikke bruker andre forum.

''Horisontal inndeling er grunnen til at jeg ikke bruker andre forum.

''

Jeg bruker DOL først og frems på grunn av stilen her inne (lay-out + tema), men også pga folkene her, og også fordi det er mulighet for fagsvar.

Jeg har prøvd å finne andre interesante fora, men synes de er håpløse når det gjelder brukervennlighet, og er uoversiktelige, så jeg faller alltid tilbake på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Jeg er heller ikke på andre fora pga horistontal inndeling. Folk kopierer innlegg og svarer- og alt er bare rot. Medfører så mye scrolling at jeg ikke orker være der.

Når jeg googler etter et tema og havner på slik side, så lukkes den øyeblikkelig. _Hater_ opplegget.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved påsketider 2007(!) ble utseendet på forumene endret såpass mye at mange protesterte. Omleggingen skjedde ved påsketider, og webmaster brukte uttrykket "påskekurv" da de lot oss få tilbake et format med mange av egenskapene til det gamle.

Jeg hadde helt glemt det med "påskekurven", men kom på det med én gang jeg så noen bruke uttrykket.

Les sidene foran og bak her, så ser du noe av rabalderet:

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3584909

Jeg husker det der :)

Jeg synes det er ok med endringer - fornye seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg gjør det, men jeg tror ikke du la merke til det og spørsmålet mitt.''

Joda, men du besvarte det jo selv kort tid etter med:

''Og det du skriver her besvarer vel mitt spørsmål også..''

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sangsol

''Horisontal inndeling er grunnen til at jeg ikke bruker andre forum.

''

Jeg bruker DOL først og frems på grunn av stilen her inne (lay-out + tema), men også pga folkene her, og også fordi det er mulighet for fagsvar.

Jeg har prøvd å finne andre interesante fora, men synes de er håpløse når det gjelder brukervennlighet, og er uoversiktelige, så jeg faller alltid tilbake på DOL.

Brukervennlighet er cluet. :)

Får se hva som skjer her. Blir det som "alle de andre", så er min forum-"karriere" over.

Liker/likte DOL - for det står mye interessant her, både medisinsk og ikke-så-medisinsk. Liker også at jeg "kjenner" endel av de andre.

Får bare vente og se hva det blir til her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara Bernard

Jeg har ÉN innstendig bønn til dere;

vennligst behold en form for "svar til meg"-funksjon. Å kun få sortere mellom "nye tråder" og "mine tråder" slik mange fora fungerer er altfor lite oversiktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg har ÉN innstendig bønn til dere;

vennligst behold en form for "svar til meg"-funksjon. Å kun få sortere mellom "nye tråder" og "mine tråder" slik mange fora fungerer er altfor lite oversiktelig.

''vennligst behold en form for "svar til meg"-funksjon.''

Vi prøver å finne en løsning for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...