Dalvvi Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Min gutt på 8 år ha kraftig hevelse på forhuden. Har har fått rifter som det blør fra. Noen som har erfaringer å dele? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg ville tatt en tur til legen med ham, det høres ikke noe særlig ut synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalvvi Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg ville tatt en tur til legen med ham, det høres ikke noe særlig ut synes jeg. Men hva kan legen gjøre videre?(oki, gennerelt litt skeptisk til leger) Tror ikke det er betennelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Men hva kan legen gjøre videre?(oki, gennerelt litt skeptisk til leger) Tror ikke det er betennelse. Siden det er en _kraftig_ hevelse på forhuden ville jeg latt en lege se på det for å utelukke at det er betent eller noe. Har han smerter da? For min del skjønner jeg ikke at det er noe å vente med å dra til legen for dersom ungen har vondt eller plages på andre måter med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.