Gå til innhold

Politi-kostyme

Gjest Tatjana

Anbefalte innlegg

Gjest Tatjana

Mitt yngste barn, ni år, skal delta i en skoleforestilling. Byen vår av Torbjørn Egner. Mitt barn skal være politi og trener derfor en uniform eller noe som ligner nok til at alle skjønner at her er politiet.

Hvor får man tak i noe slikt? Og bare så det er sagt, mine syferdigheter strekker ikke til for å lage en politiuniform....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Demian

Jeg har funnet et godt utvalg kostymer for barn på "Riktige leker" og "Standard". Begge forretningene ligger i Oslo sentrum.

Det kan kanskje være verd en telefon for å sjekke om de har akkurat politiuniform nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Jeg har funnet et godt utvalg kostymer for barn på "Riktige leker" og "Standard". Begge forretningene ligger i Oslo sentrum.

Det kan kanskje være verd en telefon for å sjekke om de har akkurat politiuniform nå.

Takk for svar. Oslo er langt unna for meg, så det blir nok ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...