Gå til innhold

Oppgradering av dol - lanseres i uke 15

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Den nye versjonen av doktoronline vil bli lansert i begynnelsen av uke 15. Det blir noe nedetid i forbindelse med omleggingen (ett-to døgn); vi kommer tilbake med mest mulig presis angivelse av nedetiden senere.

Forumløsningen på nye dol vil ha mye til felles med http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/ og http://www.klikk.no/kvinneguiden/ .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389572-oppgradering-av-dol-lanseres-i-uke-15/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Høstløv

4

• Lillemus

2

• Bella Dotte

2

• gullfisk

1

Gjest Elextra

Regnet med at dette var retningen dere ville gå for, og for min del betyr nok det at jeg dropper dol. Like greit sikkert, dol er på sitt beste hyggelig, lærerikt oginteressant, men det er også en tidstyv.

''for min del betyr nok det at jeg dropper dol''

Det tror jeg også - dol blir da ikke et sted man kjapt kan kikke innom, men snarere et sted man leser i mengder, om man har tid.

Når skal vi ha gravøl?

Det tror jeg også - dol blir da ikke et sted man kjapt kan kikke innom, men snarere et sted man leser i mengder, om man har tid.

Når skal vi ha gravøl?

Jeg blir nok med dere, damer.

Også på gravøl.

Annonse

Gjest zipper

Hm, sånne forum går det 13av på dusinet. Den veldig store fordelen med dem er at de er uproblematisk å holde seg helt unna. Nyhetsfølelsen man får når man klikker på "100 siste" kan ikke gjenskapes med slike oppsett. Så kanskje jeg får et stoppested mindre p bruke tid på før jeg legger fra meg pc'n heretter! Tror jeg satser på det, ja.

Gjest Moderator

Hm, sånne forum går det 13av på dusinet. Den veldig store fordelen med dem er at de er uproblematisk å holde seg helt unna. Nyhetsfølelsen man får når man klikker på "100 siste" kan ikke gjenskapes med slike oppsett. Så kanskje jeg får et stoppested mindre p bruke tid på før jeg legger fra meg pc'n heretter! Tror jeg satser på det, ja.

''Nyhetsfølelsen man får når man klikker på "100 siste" kan ikke gjenskapes med slike oppsett.''

Det vil bli en funksjon tilsvarende "100 nyeste".

Gjest Kayia

Når skal vi ha gravøl?

''Det tror jeg også - dol blir da ikke et sted man kjapt kan kikke innom, men snarere et sted man leser i mengder, om man har tid''

Ikke sant, dette har vært hovedårsaken til mitt valg av forum - pluss at man enkelt kan velge/ droppe innlegg fra ulike nick. ''Når skal vi ha gravøl?'' Skal se dette blir foranledningen for et nytt treff, ala det de hadde på 90-tallet :D Uke 15 - rundt påske det?

Gjest Kayia

Når skal vi ha gravøl?

Leste i tråden - ser ut som vi ville lykkes om vi lagde et nytt forum :D

''Nyhetsfølelsen man får når man klikker på "100 siste" kan ikke gjenskapes med slike oppsett.''

Det vil bli en funksjon tilsvarende "100 nyeste".

''Det vil bli en funksjon tilsvarende "100 nyeste".''

Veldig bra. Har sett langt verre oppsett enn det dere linker til.

Vi satser med friskt mot :-)

Annonse

Gjest annlovinda

''Veldig bra. Har sett langt verre oppsett enn det dere linker til. Vi satser med friskt mot :-)¨''

Enig :)

Gjest Moderator

''Det tror jeg også - dol blir da ikke et sted man kjapt kan kikke innom, men snarere et sted man leser i mengder, om man har tid''

Ikke sant, dette har vært hovedårsaken til mitt valg av forum - pluss at man enkelt kan velge/ droppe innlegg fra ulike nick. ''Når skal vi ha gravøl?'' Skal se dette blir foranledningen for et nytt treff, ala det de hadde på 90-tallet :D Uke 15 - rundt påske det?

'' pluss at man enkelt kan velge/ droppe innlegg fra ulike nick. ''

Akkurat dette vil bli vesentlig enklere med det nye oppsettet, da man kan velge å ikke få opp innleggene til bestemte brukere.

Gjest Moderator

''Veldig bra. Har sett langt verre oppsett enn det dere linker til. Vi satser med friskt mot :-)''

Denne løsningen er i det minste i bruk mange steder og videreutvikles kontinuerlig, så forhåpentligvis blir det brukbart for de fleste etter en overgangsperiode :-)

Akkurat dette vil bli vesentlig enklere med det nye oppsettet, da man kan velge å ikke få opp innleggene til bestemte brukere.

''Akkurat dette vil bli vesentlig enklere med det nye oppsettet, da man kan velge å ikke få opp innleggene til bestemte brukere.''

Blir det slik at en ikke kan endre nick?

Gjest Kayia

Det dekker ikke mitt behov. I enkelte tråder vet jeg hva noen nick skriver og gidder skjelden følge sånne interne krangler, men det betyr ikke at det disse nickene produserer i andre tråder er uinteressant. Oppsettet på dol pr i dag har på mange områder vært svært brukervennlig (først og fremst på mac/ pc) og fleksibelt og det er skuffende at dere har gått for enkleste løsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...