Tonette Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Selv om jeg har unger rundt meg vil jeg gjerne kunne lese aviser på nett. Men det ser ut til å være så og si umulig å unngå overskrifter og beskrivende bilder som handler om temaet sex. Jeg synes faktisk ikke det er greit med bilder som dette http://24.no/6-veier-til-mer-var-sex/ på forsiden i Nettavisen. Hvordan gjør dere det? Leser dere Nettavisen når ungene står ved siden av deg og leser ivrig på overskrifter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Nå har barna blitt så store at de leser nettavisene selv, men for noen år siden skjermet jeg dem for det ved å svitsje over til noe annet når de hang over skulderen min. Nettavisen.no leser jeg forresten ikke. Det er et bevisst valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.