Gå til innhold

Barn og nettaviser

Tonette

Anbefalte innlegg

Selv om jeg har unger rundt meg vil jeg gjerne kunne lese aviser på nett. Men det ser ut til å være så og si umulig å unngå overskrifter og beskrivende bilder som handler om temaet sex.

Jeg synes faktisk ikke det er greit med bilder som dette http://24.no/6-veier-til-mer-var-sex/ på forsiden i Nettavisen.

Hvordan gjør dere det? Leser dere Nettavisen når ungene står ved siden av deg og leser ivrig på overskrifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå har barna blitt så store at de leser nettavisene selv, men for noen år siden skjermet jeg dem for det ved å svitsje over til noe annet når de hang over skulderen min.

Nettavisen.no leser jeg forresten ikke. Det er et bevisst valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...