Gjest Tine Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 Hei. Jeg lurte bare på om det er slik at en mister all melk når en begynner med p-pillen? Jeg har merket stor reduksjon etter jeg begynte, men det var ikke det legen sa. Han sa melken ville bli liltt redusert, derfor tenkte jeg det var like så lurt å begynne med p-piller. Kan nevne at hun er 14 måneder så vi ammer bare mellom 2-4 ganger i døgnet. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 Noen kan reagere kraftigere enn andre. De fleste opplever bare en liten reaksjon med dagens p-piller,men hos noen blir reaksjonen kraftigere.Det virker forskjellig fra person til person. Noen opplever kraftige bivirkninger av p-piller,andre ingen. 0 Siter
Elisabeth Tufte, helsesøster Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 Kjære Tine. For de fleste går det greit å amme selv om de bruker P-piller. Det kommer også litt ann på om man har problemer med ammingen i utgangspunktet. Det at man mister all melken hat jeg ikke vært borti. Kanskje andre i forumet kan si noe om sin erfaring ved bruk av P-piller og om det påvirker melkemengden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.