Gå til innhold

Smart! denne lyden får babyen til å bli bleiefri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår forholdsvis rimelige tilgangen på engangsbleier senker motivasjonen både hos foreldre og barn for tidlig bleieslutt. Dessuten blir småttisene mindre bevisst på hva som skjer når de knapt nok merker at de blir våte.

Bra at læringselementet ved bleieslutt påpekes.

mvh

Vår forholdsvis rimelige tilgangen på engangsbleier senker motivasjonen både hos foreldre og barn for tidlig bleieslutt. Dessuten blir småttisene mindre bevisst på hva som skjer når de knapt nok merker at de blir våte.

Bra at læringselementet ved bleieslutt påpekes.

mvh

Det er ufattelig mange som tror at dette ikke kan læres i så tidlig alder, og at barna nær sagt skal finne ut av det selv.

Til tross for at barn er rene i ett-årsalderen i andre deler av verden.

Vi har det nok så lettvint med våre billige engangsbleier at vi ikke helt gidder ta til oss dette ;-)

Det er ufattelig mange som tror at dette ikke kan læres i så tidlig alder, og at barna nær sagt skal finne ut av det selv.

Til tross for at barn er rene i ett-årsalderen i andre deler av verden.

Vi har det nok så lettvint med våre billige engangsbleier at vi ikke helt gidder ta til oss dette ;-)

Noen tror jeg ikke ville funnet ut av det før konfirmasjonsalderen om man ikke aktivt gikk inn for å lære dem det...

:-)

mvh

Noen tror jeg ikke ville funnet ut av det før konfirmasjonsalderen om man ikke aktivt gikk inn for å lære dem det...

mvh

''Noen tror jeg ikke ville funnet ut av det før konfirmasjonsalderen om man ikke aktivt gikk inn for å lære dem det...''

*hehe* Jeg husker fremdeles en forelder her inne for en del år siden som hardnakket påsto at 3-åringen ikke var klar for bleieavvenning til tross for at ungen ofte pleide å stå i sofaen og ta av seg bleien når h*n måtte tisse...

''Noen tror jeg ikke ville funnet ut av det før konfirmasjonsalderen om man ikke aktivt gikk inn for å lære dem det...''

*hehe* Jeg husker fremdeles en forelder her inne for en del år siden som hardnakket påsto at 3-åringen ikke var klar for bleieavvenning til tross for at ungen ofte pleide å stå i sofaen og ta av seg bleien når h*n måtte tisse...

Noen ganger er kanskje ungene mer klar enn foreldrene...

Med en av våre var jeg ikke klar før jeg hadde noen uker sammenhengende fri til å dedikere til prosjektet. Samt hadde fått berget unna mine mest dyrebare tekstiler...

mvh

Annonse

Mitt barn bodde på barnehjem det første leveåret. Jeg fikk opplyst at barna der ble satt på potte om morgenen, de(n) voksne plystret et bestemt signal - og så bæsjet de.

''Jeg fikk opplyst at barna der ble satt på potte om morgenen, de(n) voksne plystret et bestemt signal - og så bæsjet de.''

Jøss! Jeg vet at i alle fall hester kan dresseres til å tisse på kommando, men jeg tror jeg hadde hatt problemer med å gjøre det selv. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...