Gå til innhold

i killed my mom

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg stjal masse penger fra mamma da jeg var liten for å kjøpe godteri, i flere år stjal jeg penger fra mors veske. Ikke rart hun døde fra meg, fortjente ikke ha henne lenger så ond som jeg er!!! Men mamma ville absolutt ikke dø, tenk hvor mye redsel og lidelser jeg påførte henne å sendte henne i kreftdøden!!!!!!!!!! Vi lærte i religionstimene: man skal høste det man sår!! Så der ser dere at jeg sier er sant!! Og jeg lurer på hvordan man vet om det er jesus eller djævelen. For først trodde jeg ånden/e som sto i verandavinduene var onde, men at jesus passet på! Men i natt da jeg som vanlig ikke fikk sove før i seks-halv sju tiden(jeg som VILLE på skolen faen!!), så jeg at JESUS kom som veldig hvit og lang og tynn med brunt hår selv om hele han var hvitt,også håret, og skulle **** meg, men da forsvant han. Så jeg vet nå at det jeg ser om natten når jeg ikke får sove, ikke er sant!! Men det gjør så VONDT, jeg fatter ikke at ingen kan hjelpe meg?? Det nytter jo ikke å skjære armene og blø ut ånden/e, når det ikke er noen ånd??? Jeg skal til terapeut, sier S*****, for å få snudd døgnet riktig. Vil han skjønne når jeg sier at det gjør forferdelig VONDT inni meg? Mest om natten. Dagene kan man sove bort, spise bort,ligge på sofa. Jeg burde gjøre lekser, jeg har masse fravær, jeg må prate med rådgiver. Ellers har jeg ingen fremtid, ikke at jeg fortjener noen. Jeg kommer ikke til å klare leksene,tysk er vanskelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39015-i-killed-my-mom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du er ikke skyld i din mors død.

Det var ikke pent å stjele, men det har ingenting med din mors kreftsykdom å gjøre.

Du bør få rådgiver til å skaffe deg psykiatrisk hjelp. Gå med rådgiveren til fastlegen. Få denne til å henvise deg til en psykiatrisk poliklinikk. Du trenger snarlig hjelp.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39015-i-killed-my-mom/#findComment-147500
Del på andre sider

Du er ikke skyld i din mors død.

Det var ikke pent å stjele, men det har ingenting med din mors kreftsykdom å gjøre.

Du bør få rådgiver til å skaffe deg psykiatrisk hjelp. Gå med rådgiveren til fastlegen. Få denne til å henvise deg til en psykiatrisk poliklinikk. Du trenger snarlig hjelp.

Lykke til :-)

*flirer*

Kanskje på feil sted, men noen ganger skriver du noe jeg ikke forventer i det hele tatt.

I like it!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39015-i-killed-my-mom/#findComment-147506
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...