Gå til innhold

Til Webmaster


Gjest Jeg trenger svar på dette

Anbefalte innlegg

Gjest prusten

''Da må jo ikke webmaster fortelle oss noe annet????!!!!''

Når man holder på en en stor omlegging er flere personer involvert og ikke alt er avklart til enhver tid. Derfor kommer det sikkert til å bli flere misforståelser og uklarheter fortsatt, selv om vi gjør vårt beste.

''

Når man holder på en en stor omlegging er flere personer involvert og ikke alt er avklart til enhver tid. Derfor kommer det sikkert til å bli flere misforståelser og uklarheter fortsatt, selv om vi gjør vårt beste.

''

OK. Forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • XbellaX

    12

  • Togli

    10

  • Nicklusheletida

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette blir en fantastisk treningssituasjon som svært mange har nytte av i livet for øvrig.

Len dere tilbake og ta det som det kommer. Det ordner seg :-)

Vis sees i nye DOL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg trenger svar på dette

Dette blir en fantastisk treningssituasjon som svært mange har nytte av i livet for øvrig.

Len dere tilbake og ta det som det kommer. Det ordner seg :-)

Vis sees i nye DOL :-)

''Dette blir en fantastisk treningssituasjon som svært mange har nytte av i livet for øvrig.

Len dere tilbake og ta det som det kommer. Det ordner seg :-)

Vis sees i nye DOL :-) – Nils Håvard Dahl, psykiater''

Takk for dine beroligende, kloke ord!

Kjempeklem til deg!

:-)

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Da må jo ikke webmaster fortelle oss noe annet????!!!!''

Når man holder på en en stor omlegging er flere personer involvert og ikke alt er avklart til enhver tid. Derfor kommer det sikkert til å bli flere misforståelser og uklarheter fortsatt, selv om vi gjør vårt beste.

Synes dere gjør en god jobb jeg..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Jeg vil gjerne oppklare dette.

Innlegg skrevet under nicket dere har i dag, vil fortsatt stå under dette nicket i ny løsning. Disse innleggene er altså knyttet til deres brukerprofil.

Når det gjelder innlegg dere har skrevet der dere har valgt en annen signatur (altså dere har ikke endret nick, men valgt et annet nick/signatur i det eksakte innlegget), vil dette bli gjort om til Gjest_signaturenderevalgte.

Når det gjelder innlegg dere har skrevet med tidligere faste nick (registrert på samme epostadresse som dagens bruker), vild ette også bli gjort om til Gjest_detnicketderedahadde.

Eksempel:

Jeg har registrert meg med nicket Sjokolade. Jeg skriver innlegg med denne brukeren uten å legge inn en annen signatur, og innleggene blir dermed signert Sjokolade. Så stiller jeg et sensitivt spørsmål, og jeg velger signatur "Anonymakkuratnå". Dette innlegget vil i ny løsning bli signert med "Gjest_anonymakkuratnå".

En stund etterpå ønsker jeg å skifte det faste nicket mitt til Karamell. Dette nicket har jeg når omleggingen finner sted. Alle innlegg skrevet med nick Karamell vil få signatur "Karamell" i ny løsning.

Ingen vil dermed kunne se at Karamell er samme bruker som "Sjokolade" eller "Gjest_anonymakkuratnå".

Det vil i bunn og grunn altså være på samme måte som det er i dag.

Betyr dette at dersom vi endrer nick etter omleggingen vil endringen _ikke_ få tilbakevirkende kraft? Altså, jeg beholder nicket Tatjana i en måned, skifter så til Katjana. Vil innlegg skrevet som Tatjana fortsatt være signert Tatjana, eller vil også de gamle innleggene skifte til nytt nick? Jeg sikter da til innlegg skrevet etter omleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette at dersom vi endrer nick etter omleggingen vil endringen _ikke_ få tilbakevirkende kraft? Altså, jeg beholder nicket Tatjana i en måned, skifter så til Katjana. Vil innlegg skrevet som Tatjana fortsatt være signert Tatjana, eller vil også de gamle innleggene skifte til nytt nick? Jeg sikter da til innlegg skrevet etter omleggingen.

Etter omleggingen blir det slik som på mange andre fora såvidt jeg skjønner - nemlig at om man endrer nick (eller bilde eller andre ting knyttet til brukeren) så endres samtlige innlegg man har skrevet tidligere (altså etter omleggingen i dette tilfellet). Det er i alle fall slik på en del andre fora på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir en fantastisk treningssituasjon som svært mange har nytte av i livet for øvrig.

Len dere tilbake og ta det som det kommer. Det ordner seg :-)

Vis sees i nye DOL :-)

Gruer du deg ikke engang en liten smule til det nye systemet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en fantastisk treningssituasjon som svært mange har nytte av i livet for øvrig.

Len dere tilbake og ta det som det kommer. Det ordner seg :-)

Vis sees i nye DOL :-)

Har du fullstendig misset poenget? Det er ikke omleggingen som er et problem. det klarer vi å tilpasse oss, de nye mulighetene med bilde, smileys, personlige meldinger og ikke minst tilrettelegging for iPad og iPhone er svært velkomment.

Det som ikke er velkomment, er at redaksjonen ikke benytter anledningen til å fjerne/anonymisere gamle innlegg, til tross for at mange brukere ber om dette.

Det er rett og slett mangel på respekt!

At du flåser det hele bort med at vi har godt av denne treningen, gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fullstendig misset poenget? Det er ikke omleggingen som er et problem. det klarer vi å tilpasse oss, de nye mulighetene med bilde, smileys, personlige meldinger og ikke minst tilrettelegging for iPad og iPhone er svært velkomment.

Det som ikke er velkomment, er at redaksjonen ikke benytter anledningen til å fjerne/anonymisere gamle innlegg, til tross for at mange brukere ber om dette.

Det er rett og slett mangel på respekt!

At du flåser det hele bort med at vi har godt av denne treningen, gjør ikke saken bedre.

''Har du fullstendig misset poenget? Det er ikke omleggingen som er et problem. det klarer vi å tilpasse oss, de nye mulighetene med bilde, smileys, personlige meldinger og ikke minst tilrettelegging for iPad og iPhone er svært velkomment.

Det som ikke er velkomment, er at redaksjonen ikke benytter anledningen til å fjerne/anonymisere gamle innlegg, til tross for at mange brukere ber om dette.

Det er rett og slett mangel på respekt!

At du flåser det hele bort med at vi har godt av denne treningen, gjør ikke saken bedre. – Vardøger''

Det er ingen grunn til at du ikke kan skrive høflig og med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Da er det med andre ord lurt å bytte nick nå for alle de som ser det som en fordel ikke å dra med seg alle de gamle skriverier over til det nye.

''

Det har du trolig rett i. Jeg kommer til å gjøre det.

Me too!!!! Bytter med en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too!!!! Bytter med en gang! :)

Forklar meg poenget når dine gamle innlegg likevel blir merket med gjest_togli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar meg poenget når dine gamle innlegg likevel blir merket med gjest_togli...

Øøh... oppfatta det som om alle tidligere innlegg ble merka gjest-anonym? Og jeg som satt og rista på hodet over alle forvirra folka som måtte ha alt inn med teskje her inne, og nå er jeg like forvirra sjøl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too!!!! Bytter med en gang! :)

Har ikke fått med meg debatten her, men hva er vitsen med å beholde innleggne til evig tid?

Jeg vil gjerne bruke et nick i framtiden, men synes det er ubehagelig å tenke på at alt lett kan søkes opp etter mange år, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått med meg debatten her, men hva er vitsen med å beholde innleggne til evig tid?

Jeg vil gjerne bruke et nick i framtiden, men synes det er ubehagelig å tenke på at alt lett kan søkes opp etter mange år, ja....

Kunne godt tenkt meg at alle tidligere innlegg ble signert anonym jeg også, ja.... Fordi vi idag har mer kunnskaper om hvordan man bruker nettet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøh... oppfatta det som om alle tidligere innlegg ble merka gjest-anonym? Og jeg som satt og rista på hodet over alle forvirra folka som måtte ha alt inn med teskje her inne, og nå er jeg like forvirra sjøl :P

Det var var slik tidligere i dag, men så kom hildeadmin med et noe tydeligere innlegg. Dine gamle innlegg vil nå (etter at du byttet til Togli) hete gjest_togli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg at alle tidligere innlegg ble signert anonym jeg også, ja.... Fordi vi idag har mer kunnskaper om hvordan man bruker nettet osv.

Jaja, får vel stå for det jeg har skrevet.... Men hvis noen får mistanke om at noen skjuler seg bak et nick, er det easypisy å søke og voila... Blir man outet er det greit at kun innlegg fra den siste tiden vises.

Vel, du har byttet om på nicket - hvorfor ? Skal lese tråden og altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var var slik tidligere i dag, men så kom hildeadmin med et noe tydeligere innlegg. Dine gamle innlegg vil nå (etter at du byttet til Togli) hete gjest_togli

Oki! Shitt! Jeg som liker å starte på nye, blanke ark ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får vel stå for det jeg har skrevet.... Men hvis noen får mistanke om at noen skjuler seg bak et nick, er det easypisy å søke og voila... Blir man outet er det greit at kun innlegg fra den siste tiden vises.

Vel, du har byttet om på nicket - hvorfor ? Skal lese tråden og altså;)

Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki! Shitt! Jeg som liker å starte på nye, blanke ark ;)

Skjønner deg godt og forstår ikke helt poenget med å ikke la alle begynne med blanke ark, nettvettet er noe annet nå enn for 13 + år siden, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen...

''Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen''

Nå hopper jeg inn på 100 nyeste. Vi får det nicket som er registrert på e-posten vår ved omregistreringen. hvis ikke det har skjedd endrede forklaringer på de timene jeg har vært borte. Slik jeg ser det da er det grunn til å skifte nick, så lenge alt det gamle blir endret til anonym. Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...