Gå til innhold

Til Webmaster


Gjest Jeg trenger svar på dette

Anbefalte innlegg

''Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen''

Nå hopper jeg inn på 100 nyeste. Vi får det nicket som er registrert på e-posten vår ved omregistreringen. hvis ikke det har skjedd endrede forklaringer på de timene jeg har vært borte. Slik jeg ser det da er det grunn til å skifte nick, så lenge alt det gamle blir endret til anonym. Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym.

''Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym'' Not anymore ;-) Nå blir det visstnok "guest_togli"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • XbellaX

    12

  • Togli

    10

  • Nicklusheletida

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Du har skjønt det :-)

Nå må jeg køye, sov godt, sees på "den andre siden", (om jeg finner "send"-knappen vel å merke for jeg får ikke brillene mine før til onsdag...)

Nattinatt :)

(håper du finner knappen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

''Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym'' Not anymore ;-) Nå blir det visstnok "guest_togli"...

Jeg er spent på hva de mener om noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hva de mener om noen timer.

Og jeg er spent på hva som møter oss når vi skal begynne å bruke den nye dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prusten

Tja, problemet er jo at vi for tolv-tretten år siden omtrent la ut navnet på ungene våre her på DOL - Det hadde vi ikke gjort idag ;) Av den grunn hadde det vært veldig ok om alle tidligere innlegg ble undertegnet "anonym". Jeg ser ikke helt hvilken grunn DOL har for ikke å gjøre det? At de vil beholde innleggene kan jeg imidlertid skjønne....

''Tja, problemet er jo at vi for tolv-tretten år siden omtrent la ut navnet på ungene våre her på DOL - Det hadde vi ikke gjort idag ;) ''

Ikke bare omtrent, togli... Jeg husker navnet på ett av dine barn, etter at du la det ut her - har elefantminne på noe, og teflonminne på andre ting ;.) Tror jeg la ut navnet på i alle fall min eldste en gang... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tja, problemet er jo at vi for tolv-tretten år siden omtrent la ut navnet på ungene våre her på DOL - Det hadde vi ikke gjort idag ;) ''

Ikke bare omtrent, togli... Jeg husker navnet på ett av dine barn, etter at du la det ut her - har elefantminne på noe, og teflonminne på andre ting ;.) Tror jeg la ut navnet på i alle fall min eldste en gang... :-P

Jøsses - trodde ikke jeg hadde gjort det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er spent på hva de mener om noen timer.

Jeg lurer på om de har endret hvordan de skal gjøre det i løpet av dagen på grunn av innleggene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prusten

Jeg lurer på om de har endret hvordan de skal gjøre det i løpet av dagen på grunn av innleggene her.

''Jeg lurer på om de har endret hvordan de skal gjøre det i løpet av dagen på grunn av innleggene her.

''

Det tror jeg også. Jeg tror at det webmaster svarte i formiddag, var det de hadde tenkt å gjøre. Men så har de nå ombestemt seg, kanskje fordi de var redde for at veldig mange ville bytte nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses - trodde ikke jeg hadde gjort det :P

Jeg har ikke vært her like lenge som prust (tror jeg), men jeg husker også navnet på to av dine ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært her like lenge som prust (tror jeg), men jeg husker også navnet på to av dine ;-)

Usj!! Enda en god grunn til å sette alle nick til anonym, så vi kan få en ny start!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva vil det forandre?

''Jeg lurer på om de har endret hvordan de skal gjøre det i løpet av dagen på grunn av innleggene her.

''

Det tror jeg også. Jeg tror at det webmaster svarte i formiddag, var det de hadde tenkt å gjøre. Men så har de nå ombestemt seg, kanskje fordi de var redde for at veldig mange ville bytte nick?

Hvorfor skulle det være en trussel for dol at brukerne endrer på nickene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prusten

Hvorfor skulle det være en trussel for dol at brukerne endrer på nickene sine?

Jeg vet ikke hvordan de forbereder omleggingen. SIkkert ikke heldig teknisk dersom f.eks. halvparten av brukerne endrer fastnick noen få timer før omlegging. Men godt mulig det ikke har noen praktisk betydning teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg lurer på om de har endret hvordan de skal gjøre det i løpet av dagen på grunn av innleggene her.

''

Det tror jeg også. Jeg tror at det webmaster svarte i formiddag, var det de hadde tenkt å gjøre. Men så har de nå ombestemt seg, kanskje fordi de var redde for at veldig mange ville bytte nick?

Første beskjeden vi fikk forstod jeg at alle våre gamle nick ville få nicket vi bruker nå, og endret vi nick så ville alle gamle nick endre seg til det samme. Slik forstod jeg det også når jeg sendte mail til wm i forbindelse med spørsmål om nickendring. Jeg fikk panikk og startet en tråd med spørsmålet til wm for at alle skulle kunne se hva de skulle gjør.

Så jeg lurer på om det var det de hadde tenkt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg lurer på om de har endret hvordan de skal gjøre det i løpet av dagen på grunn av innleggene her.

Det tenkte jeg også. De ble bekymret for alle skulle bytte nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Usj!! Enda en god grunn til å sette alle nick til anonym, så vi kan få en ny start!...

Nå har jeg byttet nick igjen. Vil ikke ha noe som likner på det gamle. Det var jeg som visste navnet på ett av barna dine ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj!! Enda en god grunn til å sette alle nick til anonym, så vi kan få en ny start!...

Preben Utvikler argumenterte med at det var viktig for eierne at innlegg var søkbare via feks google, men det varheller uforståelig at det skulle ha betydning for identifisering av nick. Har du ikke vært på dol skriver du ikke kaiya eller togli på google, men det tema du trenger å vite noe om sant. Tvilsom avgjørelse spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Preben Utvikler argumenterte med at det var viktig for eierne at innlegg var søkbare via feks google, men det varheller uforståelig at det skulle ha betydning for identifisering av nick. Har du ikke vært på dol skriver du ikke kaiya eller togli på google, men det tema du trenger å vite noe om sant. Tvilsom avgjørelse spør du meg.

Er helt enig med deg.

Poenget her er jo at en kan skrive f.eks. ME på google og finne innlegg om det her på DOL. Deretter kan en kikke videre og finne innlegg om noe helt annet skrevet av samme person, og så finne ut hvem dette dreier seg om.

Som du sier, så skriver en ikke togli, prust eller Kalya på google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg byttet nick igjen. Vil ikke ha noe som likner på det gamle. Det var jeg som visste navnet på ett av barna dine ;-)

Hehe, ok :) Hjeeeelp, blir jammen ikke lett å huske hvem som er hvem om mange skifter nick :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben Utvikler argumenterte med at det var viktig for eierne at innlegg var søkbare via feks google, men det varheller uforståelig at det skulle ha betydning for identifisering av nick. Har du ikke vært på dol skriver du ikke kaiya eller togli på google, men det tema du trenger å vite noe om sant. Tvilsom avgjørelse spør du meg.

Er enig i at det ikke virker logisk at man på død og liv skal fortsette å knytte våre nick til tidligere innlegg når det først kommer til en så stor omlegging som nå...... Tror de ville tjent på å møte oss på midtveien... For min del takler jeg nok omleggingen (jeg liker utvikling og vet det går fort å venne seg til nye ting ;)), men det er nok mange som føler dette blir too much ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...