Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Jeg trenger svar på dette

Til Webmaster

Recommended Posts

XbellaX

''Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen''

Nå hopper jeg inn på 100 nyeste. Vi får det nicket som er registrert på e-posten vår ved omregistreringen. hvis ikke det har skjedd endrede forklaringer på de timene jeg har vært borte. Slik jeg ser det da er det grunn til å skifte nick, så lenge alt det gamle blir endret til anonym. Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym.

De andre innleggene blir signert med gjest_togli. Ikke anonym.

Fortsetter under...

Nicklusheletida

De andre innleggene blir signert med gjest_togli. Ikke anonym.

Du verden! Kan de ikke snart bestemme seg? Før jeg dro ut i dag var siste beskjeden at alt skulle endres til anonym.

Guest

Du verden! Kan de ikke snart bestemme seg? Før jeg dro ut i dag var siste beskjeden at alt skulle endres til anonym.

Er det rart jeg (og andre) er forvirra? Det er bare rotet her :(

Nicklusheletida

Ja, nå er det bare surr!

Togli

''Nei, ingen grunn til å bytte nick hvis man uansett får samme nick etter omleggingen''

Nå hopper jeg inn på 100 nyeste. Vi får det nicket som er registrert på e-posten vår ved omregistreringen. hvis ikke det har skjedd endrede forklaringer på de timene jeg har vært borte. Slik jeg ser det da er det grunn til å skifte nick, så lenge alt det gamle blir endret til anonym. Skifter du nick nå, blir togli forandret til anonym.

Det har visst skjedd endrede forklaringer i de timene du har vært borte :P

Mine gamle innlegg vil være undertegnet gjest_togli der det før sto togli, og anonym der jeg før evt brukte andre og uregistrerte nick...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har du fullstendig misset poenget? Det er ikke omleggingen som er et problem. det klarer vi å tilpasse oss, de nye mulighetene med bilde, smileys, personlige meldinger og ikke minst tilrettelegging for iPad og iPhone er svært velkomment.

Det som ikke er velkomment, er at redaksjonen ikke benytter anledningen til å fjerne/anonymisere gamle innlegg, til tross for at mange brukere ber om dette.

Det er rett og slett mangel på respekt!

At du flåser det hele bort med at vi har godt av denne treningen, gjør ikke saken bedre.

Alle innlegg er anonymiserte allerede i dag.

Om du i fremtiden legger til bilde av deg, blir det mindre anonymt :-)

Annonse

XbellaX

Det var det jeg også trodde, og web.tilsyn, men Hildeadmin oppklarte dette på en fin måte. Gamle innlegg blir ( i toglis tilfelle) rettet til gjest_togli.

XbellaX

Neida, dette går fint :-) Husk å puste.

Guest

Neida, dette går fint :-) Husk å puste.

Jeg puster - tilogmed med magen :)

Guest

Nå, du gruer deg litt du også, men du tør ikke innrømme det :))

Lillemus

Den venstre hånda vet ikke hva den høyre driver med her inne nå. Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?

Guest

Ja, nå er det bare surr!

Ser ut som bella har god oversikt - jeg velger å stole på henne :)

XbellaX

Jeg puster - tilogmed med magen :)

Bra! Knall og fall hører med i slike prosesser men vi står han av, jeg er sikker på at dette blir flott, og det blir en velsignelse å kunne holde seg oppdatert på telefonen ...i tilfeller man egentlig burde drevet med noe langt nyttigere som jobb feks ;-)

Annonse

Guest

Bra! Knall og fall hører med i slike prosesser men vi står han av, jeg er sikker på at dette blir flott, og det blir en velsignelse å kunne holde seg oppdatert på telefonen ...i tilfeller man egentlig burde drevet med noe langt nyttigere som jobb feks ;-)

He he, ja jeg også tror dette blir bra når man får vent seg til det :) Forandring fryder :)

Nicklusheletida

Den venstre hånda vet ikke hva den høyre driver med her inne nå. Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?

''Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?''

Ja, man kan lure. Da kan det jo like godt stå bare lillemus. Du blir uansett like søkbar nå. Før jeg dro ut i dag, skulle det ikke være mulig å søke opp gamle nick, men kun bare søke på tema.

XbellaX

''Og hva er egentlig vitsen med at innleggene blir undertegnet med gjest_lillemus?! *rister på hodet* Hva er det egentlig de driver med?''

Ja, man kan lure. Da kan det jo like godt stå bare lillemus. Du blir uansett like søkbar nå. Før jeg dro ut i dag, skulle det ikke være mulig å søke opp gamle nick, men kun bare søke på tema.

Du må aldri forlate dol på søndag ettermiddag, det er da det er action her..

Nicklusheletida

Skjønner ;-) Måtte på kino med yngstejenta :-)

Togli

Tja, problemet er jo at vi for tolv-tretten år siden omtrent la ut navnet på ungene våre her på DOL - Det hadde vi ikke gjort idag ;) Av den grunn hadde det vært veldig ok om alle tidligere innlegg ble undertegnet "anonym". Jeg ser ikke helt hvilken grunn DOL har for ikke å gjøre det? At de vil beholde innleggene kan jeg imidlertid skjønne....

Guest

Jeg jobber stort sett hver søndag jeg... idag hadde jeg dog bare en kortvakt, så jeg fikk meg meg litt av det.

Men ser ut som jeg kanskje burde ta meg fri hver søndag for å få med meg den actionen som tydeligvis skjer på søndager :)

XbellaX

Jeg jobber stort sett hver søndag jeg... idag hadde jeg dog bare en kortvakt, så jeg fikk meg meg litt av det.

Men ser ut som jeg kanskje burde ta meg fri hver søndag for å få med meg den actionen som tydeligvis skjer på søndager :)

Du har skjønt det :-)

Nå må jeg køye, sov godt, sees på "den andre siden", (om jeg finner "send"-knappen vel å merke for jeg får ikke brillene mine før til onsdag...)