Gå til innhold

Skifte nick?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Preben, Utvikler

    12

  • stjernestøv

    11

  • Kaiya

    5

  • Hulderen

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

stjernestøv

Ikke ta helt av... trekk pusten og nyt solen :-)

Liker nicket mitt, men tar ikke sjangsen. Folk skriver så mye rart nå, får jo noia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prusten

Jeg og. :o)

:-)

Tror du det er best å gjøre slik du og jeg gjør nå, og bare endre litt på nicket? Tenker jo litt på om jeg skal ta et helt nytt nick, men det er jo litt greit å kjenne hverandre igjen bak masken fremover også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben, Utvikler

Hei stjernestøv,

Det er jeg som er ansvarlig for det tekniske rundt overgangen til det nye forumsystemet.

Alle innlegg skrevet før konverteringen vil ha den samme signaturen som de har idag. Anonymiteten på eksisterende innlegg blir ikke noe dårligere enn det den er i dag.

Hvis du beholder stjernestøv som ditt faste nick er det kun innlegg signert med stjernestøv som blir koplet mot din konto i den endelige løsningen. F.eks de innleggene du har signert med stjernestøv i denne tråden.

De innleggene du har skrevet som er signert med noe annet enn stjernestøv (hvis du beholder det som fast nick) vil bli overført som gjesteinnlegg. Om du f.eks tidligere har signert ett innlegg med månestøv vil dette bli overført som Guest_månestøv.

Det har ingenting å si om månestøv var et "fast nick" (forhåndsutfylt i signaturfeltet) eller "midlertidig" nick (som du skrev inn i signatur-feltet.) Månestøv vil uansett bli overført som gjesteinnlegg så lenge det ikke er ditt "faste nick".

Høres dette ok ut?

Bare kom med spørsmål om dere har noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp

Hei stjernestøv,

Det er jeg som er ansvarlig for det tekniske rundt overgangen til det nye forumsystemet.

Alle innlegg skrevet før konverteringen vil ha den samme signaturen som de har idag. Anonymiteten på eksisterende innlegg blir ikke noe dårligere enn det den er i dag.

Hvis du beholder stjernestøv som ditt faste nick er det kun innlegg signert med stjernestøv som blir koplet mot din konto i den endelige løsningen. F.eks de innleggene du har signert med stjernestøv i denne tråden.

De innleggene du har skrevet som er signert med noe annet enn stjernestøv (hvis du beholder det som fast nick) vil bli overført som gjesteinnlegg. Om du f.eks tidligere har signert ett innlegg med månestøv vil dette bli overført som Guest_månestøv.

Det har ingenting å si om månestøv var et "fast nick" (forhåndsutfylt i signaturfeltet) eller "midlertidig" nick (som du skrev inn i signatur-feltet.) Månestøv vil uansett bli overført som gjesteinnlegg så lenge det ikke er ditt "faste nick".

Høres dette ok ut?

Bare kom med spørsmål om dere har noen :)

''Det har ingenting å si om månestøv var et "fast nick" (forhåndsutfylt i signaturfeltet) eller "midlertidig" nick (som du skrev inn i signatur-feltet.) Månestøv vil uansett bli overført som gjesteinnlegg så lenge det ikke er ditt "faste nick".

Høres dette ok ut?

Bare kom med spørsmål om dere har noen :) – Preben, Utvikler''

Mener du her med "fast nick", det siste nicket som vi har byttet til på "min side" på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prusten

Hei stjernestøv,

Det er jeg som er ansvarlig for det tekniske rundt overgangen til det nye forumsystemet.

Alle innlegg skrevet før konverteringen vil ha den samme signaturen som de har idag. Anonymiteten på eksisterende innlegg blir ikke noe dårligere enn det den er i dag.

Hvis du beholder stjernestøv som ditt faste nick er det kun innlegg signert med stjernestøv som blir koplet mot din konto i den endelige løsningen. F.eks de innleggene du har signert med stjernestøv i denne tråden.

De innleggene du har skrevet som er signert med noe annet enn stjernestøv (hvis du beholder det som fast nick) vil bli overført som gjesteinnlegg. Om du f.eks tidligere har signert ett innlegg med månestøv vil dette bli overført som Guest_månestøv.

Det har ingenting å si om månestøv var et "fast nick" (forhåndsutfylt i signaturfeltet) eller "midlertidig" nick (som du skrev inn i signatur-feltet.) Månestøv vil uansett bli overført som gjesteinnlegg så lenge det ikke er ditt "faste nick".

Høres dette ok ut?

Bare kom med spørsmål om dere har noen :)

Jeg skrev akkurat til hildeadm om dette. Det betyr altså at de gamle innleggene som er signert "prust" vil være signert Guest_prust fremover? Altså vil ikke innleggene mine gjennom 14 år bli anonyme likevel - de vil fortsatt være koplet om mot nicket prust?

og dersom jeg ønsker et større skille mellom det som har vært og fremover, så burde jeg heller byttet til et nick som skiller seg mer fra det gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben, Utvikler

:-)

Tror du det er best å gjøre slik du og jeg gjør nå, og bare endre litt på nicket? Tenker jo litt på om jeg skal ta et helt nytt nick, men det er jo litt greit å kjenne hverandre igjen bak masken fremover også... ;-)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4888789

Du står fritt til å velge det du føler er best for deg, men anonymiteten blir ikke noe dårligere enn det den har vært for gamle innlegg etter overgangen til nytt system.

Innlegg som er skrevet under med noe annet enn ditt nåværende faste nick blir overført som gjesteinnlegg og beholder signaturen som ble for valgt for innlegget når det ble publisert.

Spør hvis noe er uklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prusten

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4888789

Du står fritt til å velge det du føler er best for deg, men anonymiteten blir ikke noe dårligere enn det den har vært for gamle innlegg etter overgangen til nytt system.

Innlegg som er skrevet under med noe annet enn ditt nåværende faste nick blir overført som gjesteinnlegg og beholder signaturen som ble for valgt for innlegget når det ble publisert.

Spør hvis noe er uklart!

Jeg har aldri brukt andre fora aktivt, så jeg kjenner ikke til det med gjesteinnlegg. Er det mindre søkbart når det er gjesteinnlegg? Eller hva er egentlig greia med å kalle det gjesteinnlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei stjernestøv,

Det er jeg som er ansvarlig for det tekniske rundt overgangen til det nye forumsystemet.

Alle innlegg skrevet før konverteringen vil ha den samme signaturen som de har idag. Anonymiteten på eksisterende innlegg blir ikke noe dårligere enn det den er i dag.

Hvis du beholder stjernestøv som ditt faste nick er det kun innlegg signert med stjernestøv som blir koplet mot din konto i den endelige løsningen. F.eks de innleggene du har signert med stjernestøv i denne tråden.

De innleggene du har skrevet som er signert med noe annet enn stjernestøv (hvis du beholder det som fast nick) vil bli overført som gjesteinnlegg. Om du f.eks tidligere har signert ett innlegg med månestøv vil dette bli overført som Guest_månestøv.

Det har ingenting å si om månestøv var et "fast nick" (forhåndsutfylt i signaturfeltet) eller "midlertidig" nick (som du skrev inn i signatur-feltet.) Månestøv vil uansett bli overført som gjesteinnlegg så lenge det ikke er ditt "faste nick".

Høres dette ok ut?

Bare kom med spørsmål om dere har noen :)

Så da vil ikke stjernestøv forsvinne, og det vil ikke bare stå anonym hvis jeg skifter nick? Det vil stå Guest_stjernestøv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben, Utvikler

''Det har ingenting å si om månestøv var et "fast nick" (forhåndsutfylt i signaturfeltet) eller "midlertidig" nick (som du skrev inn i signatur-feltet.) Månestøv vil uansett bli overført som gjesteinnlegg så lenge det ikke er ditt "faste nick".

Høres dette ok ut?

Bare kom med spørsmål om dere har noen :) – Preben, Utvikler''

Mener du her med "fast nick", det siste nicket som vi har byttet til på "min side" på DOL?

Ja. Det dere endrer her: http://www.doktoronline.no/wa2/mypage/index.wa2?m=Profile;_cmd=chnick

Ikke tenk på "fast nick" her på den gamle løsningen som noe mer enn en forhåndsutfylt og reservert verdi for signatur-feltet som legges etter innlegget. ;-)

Hvis ett innlegg er signert med noe annet enn ditt nåværende faste nick i det konverteringen finner sted vil disse ikke koples til kontoen din. De innleggene vil beholde samme signatur som idag, men med Gjest_ foran.

Jeg vet Hildeadmin har skrevet en veldig god beskrivelse i en annen tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godettermiddag

Jeg har aldri brukt andre fora aktivt, så jeg kjenner ikke til det med gjesteinnlegg. Er det mindre søkbart når det er gjesteinnlegg? Eller hva er egentlig greia med å kalle det gjesteinnlegg?

gjesteinnlegg skulle visstnok etter omleggingen få et nummer sammen med gjest el anonym i nicket, dersom man velger å være anonym, og nummeret følger kun tråden. Dvs at neste tråd man er med i som anonym, da får man et annet nr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg skrev akkurat til hildeadm om dette. Det betyr altså at de gamle innleggene som er signert "prust" vil være signert Guest_prust fremover? Altså vil ikke innleggene mine gjennom 14 år bli anonyme likevel - de vil fortsatt være koplet om mot nicket prust?

og dersom jeg ønsker et større skille mellom det som har vært og fremover, så burde jeg heller byttet til et nick som skiller seg mer fra det gamle?

Er jo ikke vits å skifte nick da, for det vil jo stå der uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...