Gå til innhold

Skifte nick?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Først vil jeg bare være klar på at jeg _ikke_ er ansatt i Egmont og derfor kan jeg ikke gi noen "faktasvar" på redaksjonelle beslutninger. Det jeg skriver er mine personlige synspunkter.

Til syvende og sist blir anonymiteten på eksisterende innlegg den samme som før, så det blir verken mer eller mindre anonymt. Det sier meg at dere mener det burde fungert annerledes i dagens / gammel forumløsning også.

Det er mitt ansvar å sørge for at det ikke blir mindre anonymt og at alle forumets medlemmer, tråder, innlegg osv. blir overført på riktig måte fra gammel til ny løsning.

Personlig mener jeg årsaken til at man vil flytte over innlegg ved slike overganger har med at man ønsker å tilby lesestoff for andre. Det er mange søk på Google osv. som kan lede dem her og gi besøkende verdifull kunnskap som de kan ta med seg videre. Eller kanskje de bare er interessert i å lese om hva andre mener om noe.

Det fører igjen til mer trafikk til nettsidene som kan føre til flere spørsmål, svar og at nye bidragsytere kommer til.

Det er også en del personer som setter pris på at de kan gå tilbake flere år og lese ting de selv har skrevet.

At man fokuserer på flyttingen har med at dagens løsning er veldig gammel. På ny løsning tror jeg det blir lettere å følge opp ønsker fra brukerne og få oversikt over hva som blir skrevet. I tillegg fører gamle forumløsninger med seg en del sikkerhetsproblemer som man helst vil få løst.

At hele Doktoronline blir relansert føler jeg viser at Egmont har lyst til å satse mer på videreutviklingen av Doktoronline (både redaksjonelt og teknisk), etter flere år hvor det ikke har skjedd så mye. Det synes jeg er et positivt signal man skal bite seg merke i.

''Først vil jeg bare være klar på at jeg _ikke_ er ansatt i Egmont og derfor kan jeg ikke gi noen "faktasvar" på redaksjonelle beslutninger. Det jeg skriver er mine personlige synspunkter'' Har du ikke dols eiere som oppdragsgiver, ergo et (midlertidig) engasjement under dem? Hm, høres rart ut om du ikke har det?

Preben Utviklers personlige synspunkter skal du få lov til å slippe å meddele, de er vel ikke vesentlige i denne sammenheng, men jeg ønsker altså eiernes begrunnelse for å beholde muligheten til å identifisere gamle innlegg, og siden du forvalter eiernes ønsker er du rette vedkommende å spørre. Fint om du kan undersøke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Preben, Utvikler

    12

  • stjernestøv

    11

  • Kaiya

    5

  • Hulderen

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Preben, Utvikler

Nei. Preben bryr seg ikke en gang om å svare meg.

Hei Vardøger, les gjerne: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4888927

Som nevnt har jeg ikke noe med de redaksjonelle beslutningene til Egmont å gjøre, men jeg har redegjort litt for hva jeg tenker der.

Jeg svarer gjerne, men akkurat disse svarene bruker jeg fritiden min på. Vil gjerne være opplagt til den lange natten jeg har foran meg så jeg ikke gjør noen feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vardøger, les gjerne: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4888927

Som nevnt har jeg ikke noe med de redaksjonelle beslutningene til Egmont å gjøre, men jeg har redegjort litt for hva jeg tenker der.

Jeg svarer gjerne, men akkurat disse svarene bruker jeg fritiden min på. Vil gjerne være opplagt til den lange natten jeg har foran meg så jeg ikke gjør noen feil ;)

Gjør en liten feil så backupen går til helvete, og du skal få en stor klem av meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prusten

Gjør en liten feil så backupen går til helvete, og du skal få en stor klem av meg ;-)

''Gjør en liten feil så backupen går til helvete, og du skal få en stor klem av meg ;-)

''

*liker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...