sungun89 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hei, jeg er gravid på overtid og har i det siste fått en del melk i brystene. Jeg har ved flere anledninger hatt væske som kommer fra noe som kan minne om en pore ca 1.5cm fra selve brystvorten (på areola), og den har til tider vært lett irritert - som en kvise, og når jeg har klemt litt i området har det enten kommet noe som kan minne om talg ut, eller helt flytende væske som varierer fra gjennomsiktig gul til melkeaktig hvit. Nå når jeg har en del melk i brystene og må melke for hånd for ikke å klogge til melkekjertlene, og hender det til stadighet at det kommer 1-2 dråper ut fra denne åpningen. Hva er det? Er det vanlig? Vil dette kunne gi høyere risiko for brystkreft i fremtiden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er normalt, ja. Men det blir mer av råmelken jo mer du klemmer ut... Lykke til med fødsel og spedbarnstiden! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er normalt, ja. Men det blir mer av råmelken jo mer du klemmer ut... Lykke til med fødsel og spedbarnstiden! Er det normalt at det kommer brystmelk ut av området _rundt_ brystvorten!? Det opplevde aldri jeg i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er normalt, ja. Men det blir mer av råmelken jo mer du klemmer ut... Lykke til med fødsel og spedbarnstiden! Ikke utenfor selve brystvorten vel? Riktignok er det små hull "overalt" på brystvorten, men ikke 1,5 cm utenfor??? Tror mer på at det er en talgkjertel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Er det normalt at det kommer brystmelk ut av området _rundt_ brystvorten!? Det opplevde aldri jeg i alle fall. Ja, jeg leste litt fort, sikkert en talgkjertel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.