AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 Skrevet 29. mai 2013 Var å kjøpte meg en t-shirt på en eksklusiv dyr butikk som bare selger merkeklær. På t-shirten står det merke "Tiger of sweden". Betalte 700 kr som jeg synes var dyrt. Da jeg kom hjem å skulle se på vaskeanvisningen står det er t-shirten er made in tyrkia. Er dette fake da? Ble bare litt forvirret ettersom jeg nettopp har vært i Tyrkia og der sier selgerne at alt er fake og laget i Istanbul. Hmmm Anonymous poster hash: 91dbf...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Var å kjøpte meg en t-shirt på en eksklusiv dyr butikk som bare selger merkeklær. På t-shirten står det merke "Tiger of sweden". Betalte 700 kr som jeg synes var dyrt. Da jeg kom hjem å skulle se på vaskeanvisningen står det er t-shirten er made in tyrkia. Er dette fake da? Ble bare litt forvirret ettersom jeg nettopp har vært i Tyrkia og der sier selgerne at alt er fake og laget i Istanbul. Hmmm Anonymous poster hash: 91dbf...dd8 Vet ikke Men se opp for hvor du kjøper klær http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Her-kan-T-skjorten-din-vare-produsertA-7217651.html#.Uao-YZzm6Pg Anonymous poster hash: 1b0aa...224 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Trolig ikke fake. De får, som mange andre kjente merker, klær produsert i Tyrkia, Kina osv. Anonymous poster hash: 423d0...535 0 Siter
adhemar Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Det er ingenting som produseres her lenger, det meste kommer fra asia. Også 'gode gamle kjente norske merker'. 700 for en t-skjorte. jaja. De som 'holder' 'designmerket' gjør i hvertfall noen kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.