Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trenger gode tips til hva vi kan gi til læreren i avslutningsgave. Barna begynner på ungdomsskolen til høsten, så det må være noe ekstra bra (ca 500,-). Læreren er en mann.

Hvilke interesser/hobbyer har læreren? Er han f.eks friluftsmann?

Anonymous poster hash: 85b77...38f

Madelenemie

Trenger gode tips til hva vi kan gi til læreren i avslutningsgave. Barna begynner på ungdomsskolen til høsten, så det må være noe ekstra bra (ca 500,-). Læreren er en mann.

Hei!

Det er mange ting som kan være hyggelig, men feks ga jeg nå thai massasje (gavekort) 

Min mann har vært der, og han syns det er deilig.  

Ellers kan man gi gavekort på restaurant, jeg ga bort et grupong tilbud, middag for 2 til 600.- kr

Er det bare fra en familie? Lurer for vi gir mindre personlige gaver også en større kollektiv gave.

Annonse

Vi ga lærerne gavekort til opplevelser (teater, konserter, middag), og det tror jeg de satte pris på :)

Endret av Kayia
Black and pink

Hei!

Det er mange ting som kan være hyggelig, men feks ga jeg nå thai massasje (gavekort) 

Min mann har vært der, og han syns det er deilig.  

Ellers kan man gi gavekort på restaurant, jeg ga bort et grupong tilbud, middag for 2 til 600.- kr

Er det bare fra en familie? Lurer for vi gir mindre personlige gaver også en større kollektiv gave.

Gav du thai-massasje til en mannlig lærer!?!

Og bare fra deres familie?

:-)

På vår skole er det ikke vanlig å gi en personlig gave til lærer, kun en felles.

Gav du thai-massasje til en mannlig lærer!?!

Og bare fra deres familie?

:-)

På vår skole er det ikke vanlig å gi en personlig gave til lærer, kun en felles.

Ja, jeg syns det virker litt smiskete å gi personlige gaver til lærerne.... Tror ikke alle gir gaver, og da føler de seg kanskje litt gjerrige? Syns heller foreldrene bør gå sammen om å spleise på gaver til klasseforstandere. Her i barnehagen og har jeg sett at enkelte foreldre har kjøpt gave til basen barnet gikk på når barnet skal slutte, altså en mer felles gave da, men fra en familie... og da føler vi som ikke gir oss litt gjerrige.... Syns man heller skal kontakte de andre foreldrene og bli enige om å spleise på en felles. Så kan man få gitt noe litt stort og varig i stedet for en liten filleting som en blomst som bare visner....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...