Gå til innhold

Moskus på Dovre m.m :-)

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Jeg er lykkelig!

Nå nett tilgang, men i vertfall har jeg det storartet, skal opp på Rondeslottet, Galdhøpiggen, Glittertind :-) Samt gå ulike juv og heng og breer i sommer.

Nå skal på Moskusfilming :-) Og hele familien er storfornøyde, jeg spurte dem, "er dere glade?" og det var de. Alle sammen! Og det øker min egen glede.

Det er jammen ikke mange små barn å se på slike turer, men heldigvis har jeg født fjellgjeiter og det er jeg glad for.

Endelig en ferie etter mitt hjerte, uten bar og strandliv, det er jo hyggelig men jeg foretrekker turistforeningens hytter samt min egen mest,

Vil bare skrive om min glade sommer, men ulltøy og regntøy og fantastiske opplevelser. Jeg liker ikke regn, men det regner, masse, men opplevelsene oppveier ganske mye :-)

Det blir fint å komme hjem, at vanlig hverdag starter, men akkurat nå er det fint og etterlengtet å bare gå og gå og gå, over fjell og fjell og fjell :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393029-moskus-p%C3%A5-dovre-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er lykkelig!

Nå nett tilgang, men i vertfall har jeg det storartet, skal opp på Rondeslottet, Galdhøpiggen, Glittertind :-) Samt gå ulike juv og heng og breer i sommer.

Nå skal på Moskusfilming :-) Og hele familien er storfornøyde, jeg spurte dem, "er dere glade?" og det var de. Alle sammen! Og det øker min egen glede.

Det er jammen ikke mange små barn å se på slike turer, men heldigvis har jeg født fjellgjeiter og det er jeg glad for.

Endelig en ferie etter mitt hjerte, uten bar og strandliv, det er jo hyggelig men jeg foretrekker turistforeningens hytter samt min egen mest,

Vil bare skrive om min glade sommer, men ulltøy og regntøy og fantastiske opplevelser. Jeg liker ikke regn, men det regner, masse, men opplevelsene oppveier ganske mye :-)

Det blir fint å komme hjem, at vanlig hverdag starter, men akkurat nå er det fint og etterlengtet å bare gå og gå og gå, over fjell og fjell og fjell :-)

Så hyggelig! :)

For min del blir det ikke sommer uten saltvann, og det trives hele familien godt med. Jeg må imidlertid en tur i fjellet hver sommer eller høst også.

Og jeg har støtt på moskus på Dovre! :) De er gedigne, og det er litt skummelt.

Madelenemie

For min del blir det ikke sommer uten saltvann, og det trives hele familien godt med. Jeg må imidlertid en tur i fjellet hver sommer eller høst også.

:)

Ja og deilig fantastiske, sånn at man blir stum av beundring og forstår begrepet, forelsket.

Jeg skal utfordre naturen... jeg tenker komme nære! Heller stanget enn å leve 100 % frisk, heller en kul og opplevelsen i meg.

Madelenemie

Hei!

Saltvann er deilig :-) jeg dykker. Mest i Drøbak, men har vært ulike steder, foretrekker Lofoten, klart vann og ro og stillhet.

• 2 uker senere...

Annonse

:)

Ja og deilig fantastiske, sånn at man blir stum av beundring og forstår begrepet, forelsket.

Jeg skal utfordre naturen... jeg tenker komme nære! Heller stanget enn å leve 100 % frisk, heller en kul og opplevelsen i meg.

Kos deg på fjellet og kos deg med moskusene - på avstand! Husk at du har barn som trenger sin mor så frisk og rask som mulig i mange år ennå! Så hold avstand!

• 3 uker senere...
Madelenemie

Hei!

Jeg var ca 100 meter unna flokken, fikk noen bilder, siden jeg hadde med små barn måtte jeg holde denne avstanden. ( Burse vært 200 meter) Neste tur blir alene, for da skal jeg innom ei fuglemyr på Dovre.

Det er virkelig noe å anbefale andre.

Moskus kan man kjenne inni seg på den avstand, det er sånn at man tenker, hva gjør jeg hvis den begynner å grave med kloven? Jeg bestemte meg for å avlede den sånn at de andre ble spart .

De fleste som blir sparket overlever jo, men vondt og skadet blir man. Men når man er så nære disse muskelbunter med topphastighet 60 km/h så tenker man jo tanker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...